NBA plejof mod

Kurc Emuchelo

El finale  

131 members have voted

1. 1. U ciji vagon uskacete za ovo finale?

• Golden Stejt Voriorsi (mi smo ceta kapetana Kera)
    • Toronto Raptorsi (mi smo sever i volimo zimu)

1 minute ago, ZoltanWantsToDie said:

To je sve u redu. Ali cime privuci te dobre fa igrace? Ne mozes da im ponudis mladu ekipu sa cijim vremenom se ne poklapaju. Ovde pricam o KD-u, kao primeru o kome se najvise prica ovijeh dana. 

Veterani svakako dolaze kao jagoda na slagu na torti. :classic_biggrin:

pod pretpostavkom da je durant zaista zagrejan za nyc i nyk, verujem da je ujedno i svestan da najviše što ovde može da dobije je nekog allstar ortaka & 2 x veterana.

cap je projektovan na nekih 109 miliona. ok je da odeš i nešto iznad ali nije to samo tema sa davisom.

problem je što u dilu sa pelikanima ti moraš da se odrekneš igrača koji ti rade posao i igrački i po tome što ne možeš nigde da ih nađeš za te pare.

(au bre zoltane : ))

evo vidi (2019/20)

https://hoopshype.com/salaries/new_york_knicks/

lance thomas može da se nešto odjebe tako što mu platiš jedan milion ili čak manje, to mu stoji u ugovoru.

ostali su ti na plati ntilikina, DSJ, knox, trier, mitch rob, dotson, jenkins i who da fuck je billy garret??

pelicansima treba da pošalješ makar pik i mitch roba -> treba im i poziciono i i jedini je sure shot nba igrač sa ozbiljnim plafonom.

durant potpisuje za 38 miliona dolara bajo moj

irving (ili neki igrač sličnog nivoa: butler, klay thompson) je na 32-33 miliona. kawhi je toliko ili kao durant, pojma nemam

i onda dođe davisova plata od 27 miliona dolara

-------------------------------------------------------------------------------

to mu dođe = minimum 97 miliona dolara za 3 igrača. 

plus 6 za svetog joakima i nou koji nije u rosteru

praktično si već prešao salary cap kod četvrtog igrača, ko god on bio

koliko treba da bude onda plata celog sastava, 200 miliona?  plus bi opet trpali duranta kako traži super saigrače. neće se desiti imho.

• Like 1

25 minutes ago, dee jay said:

apsolutno nidje veze poredjenje zion-z bo. skroz drugačiji skilset i tip igrača.

Pavaroti multitaskuje, promasuje paralelno na nba i got temi 😄

To je bila zajebancija lika sa twitera. Znamo da nisu isti, ali ima slicnosti u nekim stvarima, posebno ako bi izbacio kao sto je on napisao skocnost/zakucavanje. To je bila poenta u maloj sali a ne u zbilji. Bice doduse teski ciglar

Mislim da bi ovo leto moglo da bude prelomno za izgled lige u narednih 5 godina i to pre svega zbog enormno zanimljivog free agency-a.

Warriorsi mi izgledaju jako ranjivo samo što u svom ovom prestrojavanju izazivača niko izgleda nije dozreo dovoljno da ih baci na pleća. Ne treba se zavaravati na osnovu predstave protiv umorne i osakaćene ekipe Portlanda koja ionako ni u ludilu nije prvi tier izazivača. Sve mi ukazuje na to da bismo mogli da imamo užasno uzbudljivo finale, bez obzira ko izađe sa istoka, naravno ako u tom procesu ne dođe do nekih povreda bitnih igrača.

• Like 4

27 minutes ago, Drakaris said:

Realan je i ostanak Dejvisa u NOP-u. Dolazak Zajona, tu je Dzru Holidej sa dobrim ugovorom i uz odlican FA bi se mogla napraviti odlicna ekipa, koja bi mogla biti i kontender za titulu. 

ovo ako taj FA bude ili Durent, ili Lenard...

Ali da, slažem se, ta ekipa bi uz malo šminkanja i puno zdravlja, mogla da bude jako opasna.

Samo jedan reminder, Mavsi, Pelikani i Grizliji su imali jednak broj pobeda (da ne kazem poraza) i coin toss je odlucio da Pelikani budu 7. Memfis 8. a Dalas 9. seed. Dalas nikada u istoriji (!) nije dobio pik u lutriji iznad svog seeda. Nisu tu cista posla.

Uh jedva cekam 2k myGM pa da krenem od nule. Vrtim lutriju dok ne dodju #1 i #6, draftujem Zajona i Culvera npr, trejdujem Plumija, Bazea, Dedmonda za gomilu bilo kakvih pikova. Potpisem jos jednog superstara recimo Durenta. Formiram petorku Trae-Culver-Durent-Colins-Zion. Na klupi ostavim Princea, Lena, Huertera, dovucem neke veterane cisto da igraju sah sa Vinsom jer je on toliko mator da mu se ne seli nigde. Pokoricu nba. 

• Ha-ha 1

2 hours ago, Manu said:

Samo jedan reminder, Mavsi, Pelikani i Grizliji su imali jednak broj pobeda (da ne kazem poraza) i coin toss je odlucio da Pelikani budu 7. Memfis 8. a Dalas 9. seed. Dalas nikada u istoriji (!) nije dobio pik u lutriji iznad svog seeda. Nisu tu cista posla.

bar niste dali visok pik atlanti kako su mnogi projektovali za doncica (trej + superstar na ovom draftu) a verovatno necete ni sledece za porzingisa.

• Like 1

Starstopping guide to guarding Steph, Dame, KD, Giannis, and Kawhi

Spoiler

https%3A%2F%2Fbucketeer-e05bbc84-baa3-437e-9518-adb32be77984.s3.amazonaws.com%2Fpublic%2Fimages%2F8ea40846-ecf9-49f1-b05c-795088e112fa_1600x1513.png

STOPPING GIANNIS ANTETOKOUNMPO

THE MISSION: Get him to post up, thus reducing his punishing attacks from the perimeter.

THE TRICK: Assign him a tiny defender, inviting him to post up so he can use his size advantage.

THE SURPRISE: Take him out of his most effective attacks and utilize well-timed help to frustrate him.

THE INDIVIDUAL PLAN: Giannis is a nightmare of length, speed, skill, and athleticism. He attacks relentlessly, leading the NBA in dunks. Most teams do their best to counter that with size; he faces defenders like 6-10 Al Horford, 6-7 Kawhi Leonard, and 6-9 Pascal Siakam. The problem with that strategy is that Giannis initiates most of his attack sequences from the perimeter and zooms past them. He’s faster than just about anyone his size. A smaller defender invites Giannis to post up, which is not his strength—according to Synergy Sports, he makes just .986 points per post-up, compared to 1.42 points as a cutter. Kyle Lowry lives for these assignments, he’s so tough to maneuver around and he will fight for every inch of space. Danny Green is a good option as well.

Once in the post, I would tell the defender to get even smaller. Sit low to the ground with a forearm or hand in his back, eyes focused on Giannis' midsection, waiting for his move to the middle of the paint. Ordinarily, the main advantage of getting low is having increased leverage to hold position. Also, there are steals to be had down low should he dribble. In this case, though, the primary advantage is in goading Giannis into one of his worst offensive skills: face-up shooting over a defender. If he turns to shoot, that's sure not a dunk! And about as poor an attempt as you can get him to take.

THE HELP: It’s quite likely he won't shoot over his defender. And here's where the Raptors can make some clever rules about helping. Never double-team before he dribbles or if he’s stationary dribbling—that makes it too easy for him to see what's happening. Instead, use his speed against him. When he makes a sudden move, rush the nearest player from behind. The quicker, smaller primary defender can prevent him from turning the corner on his first move, and once slowed, the second man arrives, ready to “muck up” all those spin moves and pivots that Giannis loves so much.

THE BOTTOM LINE: Giannis might be the best player in the world. He averages 27 points per game on 17 shots this postseason, which is a nightmare. He'll score plenty no matter what you do. But at this stage of his career, his post-up game is not elite. The more time he spends doing those things, the better.

https%3A%2F%2Fbucketeer-e05bbc84-baa3-437e-9518-adb32be77984.s3.amazonaws.com%2Fpublic%2Fimages%2F8d35b07b-4ff2-4ea2-877d-d48144350b7c_4758x4500.png

STOPPING KAWHI LEONARD

THE MISSION: Don’t let him play bully ball with smaller and weaker defenders.

THE TRICK: Make him think he can out-physical his defender by putting the ball on the floor.

THE SURPRISE: Have multiple defenders ready to steal, harass, and disrupt his dribble.

THE CRISIS: Kawhi looks more like Michael Jordan than any player I’ve seen in the last twenty years of watching the playoffs; he has a good counter-move to anything a defense tries. He’s incredibly strong and an excellent outside threat, making 54 percent of his shots and scoring 32 points per game.

THE INDIVIDUAL PLAN: A lot of Kawhi’s points come from “dribble-pounding” his defender to preferred spots. He’s just such an overpowering, physical wing that he can get them where he wants to go, based on where he reads help is weakest. Once there, their only resort is to let him score or foul him, and he’s making 86 percent from the line. In short, he’s a wing version of Zach Randolph, a pure bucket getter who can beat his man in every possible way.

The best way to throw off a master bucket getter is to get him to start playing defense ... while he’s on offense! That’s done by gambling when he’s dribbling; Giannis Antetokounmpo is both long and quick enough to challenge his dribble, while Eric Bledsoe and Malcolm Brogdon are quick and tough enough to harass his attacks. Quick-slide to a spot and try to knock the ball free, that’s the goal. Anticipation is key here, as is pure quickness. Most cat-quick guys get pulverized by Kawhi’s power game, so it’s important they don’t let him dictate. Constantly try to make a play on the ball, maybe goad him to push off and earn a foul. Or get him to spin away from that reach-in, enabling a quick double-team as his back turns for a moment on the spin. Either way, getting him to worry about what his defender is going to do beats having him dictate on his terms.

THE HELP: Kawhi has seen all sorts of help strategies, so he really can’t be surprised. However, if he’s maneuvering to protect his dribble against his own defender, it means he can’t be thinking about help until AFTER HE HAS SECURED THE DRIBBLE. Remember, Kawhi might play like a machine, but he is human: He gets only one conscious thought at a time, just like mere mortals. The moments to help are when his dribble is under stress. That’s when he’s vulnerable to being trapped. and those moments can perhaps get him to be even a little less aggressive later in the game. Just as some shooters start hesitating after a few misses, Kawhi may attack less after a few turnovers. It’s worthwhile to explore.

THE BOTTOM LINE: Kawhi has been one of the elite players this postseason, and he can make any defense look amateurish. If there is a way to make him uncomfortable, get him to lose the ball, and perhaps even lose a little confidence, it’s by attacking his dribble. There are risks to trying this but there can be good rewards too.

• Like 3
  • Thanks 2

14 hours ago, delgado said:

LeBron-JJ Reddick-Jimmy Butler-Tobias-Embid ? Gde da potpisem.

u tom trejdu simons ne moze nikako glava za glavu sa lebronom jer su im plate nemecljive. ideja je simons i sajn end trejd tobajasa za lebrona sto bi verovatno bilo ok. letele bi cigle po stejplsu.

lonzo, rondo, simons  😄

pored puta. citam projekcije timova i ove zelje, cestitke i pozdrave u vidu izmisljenih trejdova i vazda se iznerviram kako lejkersi iskusno zajebu svaku sansu da postanu relevantni. onda se setim sirotih niksa i vinija i odma me prodje sav bes 😄 

Meni se isto svidja vise nizi i brzi igrac da cuva Giannis-a, nego Siakam/Ibaka. Green mi se fino uklapa u profil. Na postu, standardna 1/3 tijela ispred igraca, otezati dodavanje i forsirati dribling u lijevu stranu, i cim spusti loptu da stize ispomoc sa krila. Tor nema slabog defanzivca koji se slepa u odbrani, moze se odigrati kvalitetna, disciplinovana odbrana u dugackim intervalima. Imaju dobar ofanzivni skok, agresivni su, i vjerujem da ce dobro usporiti tranziciju Milvokija. U pozicionom napadu ne dozvoljavati otvorene trojke, otezavati svaki sut iz vana, primoravati da spuste loptu na parket. Strasni su Bucks-i, ali cini mi se da ce Tor dobiti seriju, mozda 4:2 kvalitetnog basketa.

• Like 5

9 hours ago, Squabbit said:

Opa. Simmons objavio da ce da igra za AUS na world cup 

Budala. Umesto da obavi nekoliko rundi konsultacija sa mamom, tatom, bracom i sestrama, da vidi da li je to dobro za njega, on dva dana nakon ispadanja iz PO objavljuje da ce da igra na SP.

Edited by Skyglider
  • Like 1
  • Ha-ha 1

Zion i Rendolf je nidje veze poredjenje.  Jedina slicnost je sto su oba nevidjeno snazni i sto se sluze lijevom rukom. Zion  je jedan od najvecih atleta ikad vidjenih  na kosarkaskim terenima, a Zek je tokom svoje karijere jedva uspijevao da se odvoji od parketa.  Mnogo  vise slicnosti imaju po meni imaju Zion i Julius Randle.

4 minutes ago, Skyglider said:

Budala. Umesto da obavi nekoliko rundi konsultacija sa mamom, tatom, bracom i sestrama, da vidi da li je to dobro za njega, on dva dana nakon ispadanja iz PO objavljuje da ce da igra na SP.

Napises ovo, a ne procitas @Princeton komentar na temi za reprezentacije.

Edited by pepe sancez

10 minutes ago, pepe sancez said:

Napises ovo, a ne procitas @Princeton komentar na temi za reprezentacije.

Procitao sam. I mogu da samo da quotujem ovaj post:

10 minutes ago, Manu said:

Ne verujem da bi iko imao ikakav problem da se isto ovo dozvoli Jokicu, dok god je sa ekipom od pocetka do kraja.

Mislim da Griffin ima istorijsku sansu da napravi neku vrstu dinastije prakticno za 2 dana.

Ne znam da li je u istoriji lige neko imao takve 2 nuklerane bombe i tako kvalitetnu startnu poziciju.

Lakersi su verovatno spremni da iskrcaju sve pred njih sto zele, novodno ima timova ( Cikago,Finiks) koje bi ovogodisnji pik poslali za Lonza.

Da sam na njihom mestu po svaku cenu bih zadrzao Holidaya i Rendla i ne bih uopste trosio vreme na rebuilding. 

Recimo njih dvojica kao veterani, Zion, 4. i 6. pik , Kuzma,Ingram...

• Like 3