ćušpajz Posted April 17, 2022 Share Posted April 17, 2022 isao sam juce na rok koncert, verovatno nakon dve decenije cca, cak je bilo jako dobro. bas gaze uzivo ti iz cikaga moi, znas ti koi koi.. ne bih rekao kada slusam ytube studijske tjune. @gggggggg, ocene od 1 do 5 za ove tjune? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ne sam Safete Posted April 17, 2022 Share Posted April 17, 2022 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaos Is Me Posted April 18, 2022 Share Posted April 18, 2022 Da li se vi koji idete na Ernan Katanee i slične pomerače potenciometara drogirate i kojim drogama? 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
deez nuts. Posted April 18, 2022 Share Posted April 18, 2022 Boze sacuvaj. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DameTime Posted April 18, 2022 Share Posted April 18, 2022 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ćušpajz Posted April 18, 2022 Share Posted April 18, 2022 3 hours ago, Chaos Is Me said: Da li se vi koji idete na Ernan Katanee i slične pomerače potenciometara drogirate i kojim drogama? mislis na proggy house ili na elektronsku muziku generalno? ja to slusam ujutru uz kafu, ako mi verujes ali sto kazu ameri, postoji za sve vreme & mesto i zove se koledž ( : Link to comment Share on other sites More sharing options...
gggggggg Posted April 18, 2022 Share Posted April 18, 2022 On 4/17/2022 at 1:11 PM, uini said: isao sam juce na rok koncert, verovatno nakon dve decenije cca, cak je bilo jako dobro. bas gaze uzivo ti iz cikaga moi, znas ti koi koi.. ne bih rekao kada slusam ytube studijske tjune. @gggggggg, ocene od 1 do 5 za ove tjune? ovo prvo 2/5 a drugo 4.5/5 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luchifer89 Posted April 18, 2022 Share Posted April 18, 2022 Da li se vi koji idete na Ernan Katanee i slične pomerače potenciometara drogirate i kojim drogama?Kad se išlo , išlo se opremljeno. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ćušpajz Posted April 18, 2022 Share Posted April 18, 2022 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ta'veren Posted April 18, 2022 Share Posted April 18, 2022 Link to comment Share on other sites More sharing options...
woolgatherer Posted April 18, 2022 Share Posted April 18, 2022 Link to comment Share on other sites More sharing options...
realno *w Posted April 18, 2022 Share Posted April 18, 2022 Uvek kad se spomene Katanjo, potegnem ovaj snimak Slab kvalitet, ali razumno, mobilni telefon iz 2005... Uglavnom da, što kaže Lucifer, nije se išlo praznih ruku 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
deez nuts. Posted April 18, 2022 Share Posted April 18, 2022 Ne ide se u goste bez poklona. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luchifer89 Posted April 18, 2022 Share Posted April 18, 2022 Uvek kad se spomene Katanjo, potegnem ovaj snimak Slab kvalitet, ali razumno, mobilni telefon iz 2005... Uglavnom da, što kaže Lucifer, nije se išlo praznih ruku [emoji1]Ček,ček,ček - jel ovo Colonial sun Tuborg žurka? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marko Posted April 19, 2022 Share Posted April 19, 2022 (edited) Braća Achenbach, Andreas (1815-1910 ) i Oswald (1827-1905), su bili Nemački slikari, koji se ubrajaju među najveće Nemačke pejzažiste XIX veka. Andreas je, već kao mali dečak na putovanjima, pokazivao veliki talenat, da bi u tinejdžerskim godinama pohađao Kunstakademie Düsseldorf - Postaće jedan od brojnih predstavnika Dizeldorfske škole. Tokom celog života je redovno putovao, često i sa bratom, i svako putovanje je koristio za slikanje, ma gde bio, pa su tako u njegovom stvaralaštvu, zastupljeni, osim Nemačkih, Holandski, Skandinavski i Italijanski pejzaži (pogotovo more i obala). Iako je boravio gotovo svugde gde i Andreas, Oswald je bio posvećen Italijanskim pejzažima skoro u potpunosti. U radovima obojice upotreba svetla je ključna, što im ostaje zajedničko bez obzira na razlike. Međutim, Oswald se u kasnijim radovima odvojio od prvobitnog, izvornog učenja Dizeldorfske škole i bratovljevog uticaja, te je od prevashodno Romantičarskog pristupa, približio svoj izraz i tehniku ka Realizmu, za razliku od Andreasa, kod njega se mogu videti velike razlike u ranim i kasnim radovima. I jedan i drugi, osim što su predavali na matičnoj akademiji, su bili primani u mnoge strane akademije, obasipani počastima i priznanjima. Kroz "Düsseldorfer Malerschule" obojica su uticali na mnoge Evropske slikare koji su kroz istu prošli. Njihove slike se generalno mogu naći širom Evrope, s' tim da se većina Oswaldovih slika danas nalazi u privatnim kolekcijama. A.A. Spoiler "Große Marine mit Leuchtturm" 1836 Spoiler "Die Trollhättanfälle" 1836 Spoiler "Ein Seesturm an der Norwegischen Küste" 1837 Spoiler "Fischerkate in den Dünen" 1838 Spoiler "Winterliche Bootsanlegestelle" 1838 Spoiler "Eine Winterlandschaft mit Jägern auf dem Eis" Spoiler "Landschaft mit Runenstein" 1841 Spoiler "Einholen des Beibootes" 1842 Spoiler "Aufräumen - Küste von Sizilien" 1847 Spoiler "Wasserflut bei Ebbe" 1849 Spoiler "Die Einfahrt zum Hafen von Hellevoetsluys" 1850 Spoiler "Strand von Scheveningen" 1850 Spoiler "Italienische Küstenlandschaft" 1851 Spoiler "Hügelige landschaft mit bewölktem himmel" 1852 Spoiler "Sonnenuntergang nach einem Sturm an der Küste Siziliens" 1853 Spoiler "Aufgewühltes meer unter stürmischem himmel" 1853 Spoiler "Porto Venere an der Ligurischen küste" 1853 Spoiler "Schiffe Im Sturm An Der Holländischen Küste" 1854 Spoiler "An der Küste von Capri" 1855 Spoiler "Landschaft mit Bauernhaus und Wildbach" Spoiler "Wildbach" Spoiler "Vor Ostende" 1859 Spoiler "Havarie am alten Pier" 1861 Spoiler "Westfälische Wassermühle" 1863 Spoiler "Landschaft mit Fluss" 1866 Spoiler "Gebirgslandschaft mit Mühle" 1866 Spoiler "Mühle im Walde an einem stürzenden Bergwasser" 1868 Spoiler "Landschaft in Hessen" 1868 Spoiler "Küstenlandschaft mit Stadtansicht" 1875 Spoiler "Wassermühle am Fluss" 1878 Spoiler "Ein Schlepper verlässt den Hafen von Ostende bei Flut" 1880 Spoiler "Fischmarkt in Ostende" 1886 Spoiler "Boote auf stürmischer See" 1888 O.A. Spoiler "Ein majestätischer baum im abendlicht" 1852 Spoiler "Italienische Landschaft" 1853 Spoiler "Morgen" 1854 Spoiler "Abend" 1854 Spoiler "Klostergarten" 1857 Spoiler "Begräbnis in Palestrina" 1857 Spoiler "Saltarellotanz mit blick auf Castel Gandolfo" 1862 Spoiler "Landschaft bei Pompeji" 1863 Spoiler "Ansicht auf die Rigi" 1864 Spoiler "Venedig, auf die Piazzetta, mit der Biblioteca Marciana, Santa Maria della Salute und der Dogana'" Spoiler "Abziehender Sturm an der italienischen Küste" Spoiler "Nacht am Golf von Neapel" 1874 Spoiler "Die Bucht von Neapel mit dem Vesuv im Hintergrund" 1874 Spoiler "Landschaft in der Campagna mit aufziehendem Sturm" Spoiler "Feuerwerk beim fest von Santa Lucia" 1875 Spoiler "Am Strand von Neapel" Spoiler "Ansicht auf Neapel" Spoiler "Marktplatz von Amalfi" 1876 Spoiler "Fest der Heiligen Anna, Casamicciola" 1876 Spoiler "Der Gang zum Markt" 1879 Spoiler "Küstenlandschaft bei Neapel" 1880 Spoiler "Blick auf die Gärten der Villa d'Este in Tivoli bei Rom" 1881 Spoiler "Die Engelsburg in Rom" 1883 Spoiler "Blick auf Florenz" 1883 Spoiler "Abendstimmung am Arno in Florenz" 1885 Spoiler "Ansicht von Sorrento" Spoiler "Ansicht von Rom mit blick auf das Kolosseum" Spoiler "Im Park der Villa Borghese" 1886 Spoiler "Wasserfälle bei Tivoli" Spoiler "Triumphbogen des Konstantin in Rom" 1886 Spoiler "Via Appia mit dem Grab von Caecilia Metella" 1886 Spoiler "Neapel beim Ausbruch des Vesuvs 1872" 1890 Spoiler "Abendstimmung in den Albaner Bergen" 1890 Spoiler "Junge Frauen rasten an einem sonnigen Weg" Spoiler "Torre del Greco" Spoiler "Sommerlandschaft an den Ufern des Albaner Sees" Spoiler "Mediterrane Waldlandschaft mit Figuren" Spoiler "Ruinenlandschaft mit Hirten am Lagerfeuer" 1893 Spoiler "Prozession an der Kirche Santa Maria in Aracoeli in Rom" Spoiler "Die fontana di Trevi bei nacht" 1894 Edited April 19, 2022 by Marko 7 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ćušpajz Posted April 19, 2022 Share Posted April 19, 2022 @SteveFrancis#3, ocena tjune (1-5) & naslova (1-5)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteveFrancis#3 Posted April 19, 2022 Share Posted April 19, 2022 (edited) 6 hours ago, uini said: @SteveFrancis#3, ocena tjune (1-5) & naslova (1-5)? Nemamtikad Vcrs verovatno se javljam na temu EDIT: @uinitraka je 3.75 lagano, a naslov rekao bih prati... Kad smo kod naziva, tesko je pobediti ovakve stvari https://odysee.com/@EELF:7/my-sister-s-boyfriend-wolverines:5 Edited April 19, 2022 by SteveFrancis#3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
realno *w Posted April 19, 2022 Share Posted April 19, 2022 15 hours ago, Luchifer89 said: 17 hours ago, realno *w said: Uvek kad se spomene Katanjo, potegnem ovaj snimak Slab kvalitet, ali razumno, mobilni telefon iz 2005... Uglavnom da, što kaže Lucifer, nije se išlo praznih ruku Ček,ček,ček - jel ovo Colonial sun Tuborg žurka? Da bre... sad mi reci da si bio 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luchifer89 Posted April 19, 2022 Share Posted April 19, 2022 Da bre... sad mi reci da si bio [emoji1] Ouuu jeaaaa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ćušpajz Posted April 19, 2022 Share Posted April 19, 2022 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kronostime Posted April 19, 2022 Author Share Posted April 19, 2022 (edited) @uncletima Daj, bre, okadi temu - navalili ovi drogoshi. Edited April 19, 2022 by Kronostime Link to comment Share on other sites More sharing options...
ćušpajz Posted April 19, 2022 Share Posted April 19, 2022 (edited) 18 minutes ago, Kronostime said: @uncletima Daj, bre, okadi temu - navalili ovi drogoshi. evo kronose, samo slovenski žir, preteča pravoslavlja :nemakrstabez3prsta: Edited April 19, 2022 by uini 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Old 666 Posted April 19, 2022 Share Posted April 19, 2022 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
realno *w Posted April 19, 2022 Share Posted April 19, 2022 2 hours ago, Luchifer89 said: Ouuu jeaaaa. Eto, kako je mali svet... Baš mi ta žurka ostala u lepom sećanju. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drug Crni Posted April 19, 2022 Share Posted April 19, 2022 Videh malu "raspravu" na NBA topiku..oko Madone.. Prikladan tvit. Sa kojim se,btw,slazem. Meni je takodje Madona bila lepa..neverovatno kako neke javne licnosti jednostavno ne umeju/ne zele dostojanstveno da ostare.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts