Strana reprezentativna kosarka

Tu su Jingles i Mills i to je to. Bogut je sada fazon 20% onog Boguta, Baynes je obican bruiser i nema razloga glorifikovati ga nesto posebno, Landale je pocetnik u profi kosarci, Delly ispricana prica. Goulding jeste fino osvezenje tho. Daleko od toga da bi se bilo ko iznenadio da uzmu medalju, ipak je na ovom takmicenju svega 5-6 ekipa koje realno i konkurisu za iste, a oni su svakako medju njima. Medjutim, ne mislim da su toliko dobri kolika se fama stvorila zbog tog trijumfa protiv USA u pripremama 

• Like 3

Glupo je reci da Simmons ne bi znacio ovoj ekipi, ali on definitivno odudara od stila koji oni igraju u pozicionom napadu, a to je puno kretnji, motion napad, svi pripaljuju, ide lopta dosta. Simmonsu treba lopta u rukama i nema sut, to je drugi stil igre sa njim.

• Like 1
  • Thanks 1

5 hours ago, uini said:

meni lično je australija tu negde sa grčkom, spanijom i francuskom, možda za nijansu bolja 

Auh, ja imam potpuno drugaciji utisak, i Grcka i Francuska su mi za koplje ispred kengura.

Doduse, tek sam poceo da gledam snimak Fra - Ger, ali tu uracunavam neke pripremne tekme njihove sto sam odglefao.

Spaniju sam slabo pratio u poslednje vreme pa ne bih umeo da procenim.

Luis Scola moved up to the second spot on the FIBA Basketball World Cup all-time scoring list, overtaking Australia's great Andrew Gaze and trailing only the legendary Brazilian Oscar Schmidt.

:Hail:

http://www.fiba.basketball/basketballworldcup/2019/news/luis-scola-climbs-to-second-place-in-the-all-time-scoring-list

Kako skoluje ove nesrecne Nigerijce. :classic_smile:

Edited by MrTripleDouble
  • Like 3

Luis Scola, Argentina forward: The first time I played against [Team USA] was in '99 in Puerto Rico. We were trying to qualify to the Olympics in 2000. We were very young -- I was 19, Manu [Ginobili] was 21, [Andres] Nocioni was 19 -- nobody was above 25. I was guarding Vin Baker, and I remember thinking this is just impossible. There's nobody in the world who could compete with these guys. They're taller than me, he weighs like 20 more pounds than I do but he runs faster and he shoots from farther and he can play in the post and he can guard. How can I compete? There's no one area I can take advantage of him. I felt miles away, like it was another sport for us. We didn't qualify to Sydney, but we start playing really well and things start to change after that tournament. The second time we play them, we still lost by 30 but we play a lot better. And the year after we start growing, and by 2002 things are completely different for us.

https://www.espn.com/nba/story/_/id/27462338/what-did-just-watch-bronze-broke-usa-basketball

• Like 1

• Manu locked this topic
  • Don Dusko unlocked this topic