Novak vs State

double fault

Haha cuj bogati moze da urusi odnose Australije i Srbije. :lol_2: 

Australijanci u fazonu wtf. gde je to mesto... 

Mozda nije Novak antivaxer i ne mora da bude, ali ovakvi njegovi stavovi i sta mu se sve izdogadjalo uopste ne pomaze da odbrani taj neki svoj status. Nije mi jasna jedna stvar, i to uvek ali uvek radimo. Napravimo neki potez, nasi pogledi se ne podudaraju maltene u nicemu sa tim zapadom, i onda kad ispadnemo "neshvaceni" onda krivimo drugog sto smo neshvaceni. Jedna stvar mora da bude jasna, mi ne mozemo da postavljamo neke svetske standarde i misljenja i to je jednostavno prosto kao pasulj. Ako uradis nesto sto nece vecina prihvatiti onda budi spreman na posledice a ne na razumevanje od drugih. I onda krece kuknjava protiv Srba gde se ceo svet urotio protiv nas. 

The hearing has started with an explanation from Chief Justice James Allsop about why he considered the case significant enough to have a full court (three judges) hear the case to finalise it today or tomorrow.

Allsop says that they needed to go to a higher level right away, because the right of appeal by Djokovic from a single judge to three judges would’ve been “inutile” because of the looming Australian Open.

Basically – we need a result, pronto.

https://www.theguardian.com/australia-news/live/2022/jan/16/australia-live-news-update-novak-djokovic-fights-to-overturn-visa-cancellation-in-federal-court-australian-open-tennis-covid-victoria-new-south-wales-scott-morrison-vaccine-coronavirus

The hearing has started with an explanation from Chief Justice James Allsop about why he considered the case significant enough to have a full court (three judges) hear the case to finalise it today or tomorrow.

Allsop says that they needed to go to a higher level right away, because the right of appeal by Djokovic from a single judge to three judges would’ve been “inutile” because of the looming Australian Open.

Basically – we need a result, pronto.

https://www.theguardian.com/australia-news/live/2022/jan/16/australia-live-news-update-novak-djokovic-fights-to-overturn-visa-cancellation-in-federal-court-australian-open-tennis-covid-victoria-new-south-wales-scott-morrison-vaccine-coronavirus

U prevodu: ,, Pakuj Džoku pa da hasamo...".

• Like 1

Just now, Wingwalker said:

Ma oni znaju ishod ovoga i pre sudjenja, nego ajde, malo neizvesnosti kao i preshow za AO :innocent: