Roland Garros 2021

Милица

7 minutes ago, Losmi17 said:

Toliko prsti i odjekuje kad siner udari po loptici, da samo cekam da vidim da l ce reket puci ili loptica.

Ovako ni Berdih nije tukao. Doduse ovaj mali ispaljuje rakete iz oba udarca.

Mene fizički i podsjeća na Berdiha. 

• Like 2

Kud zakazah masazu u 7. Mislio sam da ce patuljko resiti musetija brze pa da odgledam ovaj mec do kraja.

Bice ovde zanimljivo.

Nadal ce morati da menja game plan, ovo ne ide.

Edited by Losmi17

Just now, de Havilland Mosquito said:

Nije baš tako. Bio je Tomica sjajan igrački u svakom pogledu. Jedino mu je glava falila za veće domete. 

Glava svakako.

Ali nikad nije mogao da odigrava ovako dobro bhom na Rafin fh.

Generalno su svi vise igrali na njegov bh.

Kod Sinera bas ne ide tako, idu rakete iz oba udarca.

Novak: I was a different player when I came back, decreased the number of errors, played with confidence, hitting through the ball, the way I should play. End of the third, start of fourth, I saw that he was struggling and tried to apply more pressure.

Novak: Musetti was unlucky, he was in the drivers' seat for two sets. I said that I like to play young guys b05. I feel that I am fit physically and that I can wear them down. Unfortunate for him, he was obviously struggling.

Novak: At the start of my career, I was struggling with injuries, had to retire few times at Slams. That's not fun. But look, Musetti won in five sets against Cecchinato. Lot of emotions involved, pressure of centre court.

Novak: Musetti has all the qualities to be the top player. On clay, but on other surfaces as well.

Novak on Berrettini: In-form, with two big weapons: serve and forehand. So much firepower. Top 10 players for last couple of years. It is the QF, you need to be at yout best to win.

Djokovic: I was changing my underwear, not using the toilet at all, if you must know. It is good to reset mentally, I've experienced that in the past.

• Thanks 1

56 minutes ago, de Havilland Mosquito said:

Jel se ovo računa u statistiku kao povratak od 0:2 ?

mislim da se racuna, jer je osvojio vise od tri gema u setu. ipak,valja proveriti.

niti Novak, niti iko razuman nece zameriti Musettiyu, iako je u zitiju serafima roudza retire zabranjena rec,

npr. ko se jos seca Jankove predaje u finalu Atp turnira na dva poena do kraja... tak da,opustite se malo..

3 minutes ago, wwww said:

Djokovic: I was changing my underwear, not using the toilet at all, if you must know. It is good to reset mentally, I've experienced that in the past.

Ovo je naučio kad je postao roditelj, pošto je i bebama bolje kad se promeni pelena 😄

• Ha-ha 6

6 minutes ago, wwww said:
I was changing my underwear, not using the toilet at all, if you must know. It is good to reset mentally, I've experienced that in the past.

Sad je jasno šta je bio problem.

Usrao se.

Edited by MilošVB
  • Ha-ha 8

1 minute ago, alcesta said:

Stvarno...

meni se svidja ovaj odgovor jer pretpostavljam da je pitanje bilo postavljeno da bi se posle toga razglabalo kako je Novak namerno poremetio Musetija uzimajuci lazni toalet break. Sad da vidimo kako ce pisati da je menjao gace. :lol_2:

Just now, Malkolm Brogdon said:

Mislim da dosta ljudi nije svesno koliko se retko pojavljuje neko sa ovakvim oruzjem u rukama koje ima Siner.

Svaka cast Muzetiju, ali talent wise nisu ni blizu.

Pa ja bih bas rekao da museti ima vise smisla za igru, i onako deluje da je taj IQ na visem nivou.

Siner ima razorne udarce, slazem se da se tako nesto retko vidja.

Just now, Losmi17 said:

Pa ja bih bas rekao da museti ima vise smisla za igru, i onako deluje da je taj IQ na visem nivou.

Siner ima razorne udarce, slazem se da se tako nesto retko vidja.

Skroz legitimno, ali Muzeti ne moze ni za 20 godina da nauci ovo sto Siner ima, dok je obrnuto mnogo realnije.