5 members have voted

1. 1. Osvaja titulu?

• Naomi Osaka
    • Viktorija Azarenka
  2. 2. Osvaja titulu?

• Aleksandar Zverev
    • Dominik Tim

30 minutes ago, John Terry said:

Zapazio sam jos jednu sitnicu, u moru onih gluposti o njoj na drustvenim mrezama. Ta sitnica je da joj je nick "catwoman63". Zena, dakle, ima 57 godina a "zove se" catwoman. Takva vrsta trazenja paznje karakteristicna je za nedozrele drama queen osobe koje nikada emotivno ne sazru. To ne kazem ja nego psihologija. Ona sebe u 57 godina vidi kao cica macu. Drma je kriza poznih godina kao Karleusu sto drma kriza srednjih.

A kakav bi njoj nadimak prilicio? Sta se kao bavi se sudjenjem i da drami umesto da seta unuke negde i eventualno planira parcelu  gde ce da je sahrane, ona sebe nazaiva catwoman, ju skandala :classic_blink:. Klimaktericna baba. Btw nisam znala da se catwoman prevodi sa cica maca.

Tamo ladno zive i do blizu sto godina i ljudi rade duboko u godinama. Jbte ispade zena negativac i pijandura jer ovaj ne ume da se kontrolise. Kako to, a u najboljim godinama?

Nije ni cudo sto se nama kao narodu sve ovo desava. 

Edited by Plavi Golub
  • Ha-ha 1

1 minute ago, John Terry said:

Veoma realna pretnja 😄

Kakve veze ima? Svakako Serena može dve takve u zubima da nosi. Jesu li sudije tu da trpe svakojaka iživljavanja?

Da je sreće Serenu bi tu automatski diskvalifikovali a ne da joj se oduzima poen. Zbog takvih stvari retko ko i sme da sudi FF.

9 minutes ago, Boxy said:

Skupljac loptica koji ne gleda gde leti loptica, plus je ovo slajs :classic_ninja:

ma isto je, apsolutno, nema razlike

Iz pravilnika:

N. ABUSE OF BALLS Players shall not violently, dangerously or with anger hit, kick or throw a tennis ball within the precincts of the tournament site except in the reasonable pursuit of a point during a match (including warm-up). Violation of this Section shall subject a player to fine up to $20,000 for each violation. In addition, if such violation occurs during a match (including the warmup) the player shall be penalised in accordance with the Point Penalty Schedule hereinafter set forth. For the purposes of this Rule, abuse of balls is defined as intentionally hitting a ball out of the enclosure of the court, hitting a ball dangerously or recklessly within the court or hitting a ball with negligent disregard of the consequences.

Kao sto vidis, pravilo ne prepoznaje da li je u pitanju skupljac loptica i da li gleda gde leti lopta ili ne. Ne prepoznaje ni da li je u pitanju slajs ili ne.

Pišu se epovi, upiru se prstići, češljaju se biografije umesto da se spozna i tumači set pravila sportske igre i dotičnog natecanja. 
Umesto busanja u tradicionalnu ispraznu mitografiju (e.g. srpski inat), umesto traženja opravadanja za sopstevnu glupost u drugima (viktimizacija/žrtveni jarac), prihvatite osobnu odgovornost za sopstvene postupke (sudbinu) i poradite na sebi da postanete ono što jedino možete biti - postanite ono što jeste: 

i.e. ...I need to go back within and work on my ... and turn this all into a lesson for my growth I and evolution as a player and human being. 

2020 Official Grand Slam Rullbook
itftennis.com

N. ABUSE OF BALLS
Players shall not violently, dangerously or with anger hit, kick or throw a tennis ball within the precincts of the tournament site except in the reasonable pursuit of a point during a match (including warm-up).
Violation of this Section shall subject a player to fine up to $20,000 for each violation. In addition, if such violation occurs during a match (including the warm- up) the player shall be penalised in accordance with the Point Penalty Schedule hereinafter set forth.
For the purposes of this Rule, abuse of balls is defined as intentionally hitting a ball out of the enclosure of the court, hitting a ball dangerously or recklessly within the court or hitting a ball with negligent disregard of the consequences.

R. UNSPORTSMANLIKE CONDUCT
Players shall at all times conduct themselves in a sportsmanlike manner and give due regard to the authority of officials and the rights of opponents, spectators and others. Violation of this Section shall subject a player to a fine up to $20,000 for each violation. In addition, if such violation occurs during a match (including the warm- up), the player shall be penalised in accordance with the Point Penalty Schedule hereinafter set forth. In circumstances that are flagrant and particularly injurious to the success of a tournament, or are singularly egregious, a single violation of this Section shall also constitute the Major Offence of “Aggravated Behaviour” and shall be subject to the additional penalties hereinafter set forth.
For the purposes of this Rule, Unsportsmanlike Conduct is defined as any misconduct by a player that is clearly abusive or detrimental to the Sport. In addition, unsportsmanlike conduct shall include, but not be limited to, the giving, making, issuing, authorising or endorsing any public statement having, or designed to have, an effect prejudicial or detrimental to the best interests of the tournament and/or the officiating thereof.

T. DEFAULTS
The Referee in consultation with the Grand Slam Chief of Supervisors may declare a default for either a single violation of this Code or pursuant to the Point Penalty Schedule set out above.
In all cases of default, the decision of the Referee in consultation with the Grand Slam Chief of Supervisors shall be final and unappealable.
Any player who is defaulted as herein provided shall lose all ranking points earned for that event at that tournament and may be fined up to the prize money won at the tournament in addition to any or all other fines levied with respect to the offending incident. In addition, any player who is defaulted as herein provided may be defaulted from all other events, if any, in that tournament, except when the offending incident involves only a violation of the Punctuality or Dress and Equipment provisions set forth in Article III. B and C, or as a result of a medical condition or when his doubles partner commits the Code Violation which causes the default.

• Like 1

8 minutes ago, GlennGould said:

Pišu se epovi, upiru se prstići, češljaju se biografije umesto da se spozna i tumači set pravila sportske igre i dotičnog natecanja. 
Umesto busanja u tradicionalnu ispraznu mitografiju (e.g. srpski inat), umesto traženja opravadanja za sopstevnu glupost u drugima (viktimizacija/žrtveni jarac), prihvatite osobnu odgovornost za sopstvene postupke (sudbinu) i poradite na sebi da postanete ono što jedino možete biti - postanite ono što jeste:

:thumbsup: . Ispucah limit.

Pa upravo. 

Kosarkas Slobodan Jankovic je ostao do smrti invalid vezan za kolica zbog nemoci da kontrolise frustraciju u trenutku.

For the purposes of this Rule, abuse of balls is defined as intentionally hitting a ball out of the enclosure of the court, hitting a ball dangerously or recklessly within the court or hitting a ball with negligent disregard of the consequences.

Ovo crveno je Djokovicev slucaj kako je razumem..

In addition, unsportsmanlike conduct shall include, but not be limited to, the giving, making, issuing, authorising or endorsing any public statement having, or designed to have, an effect prejudicial or detrimental to the best interests of the tournament and/or the officiating thereof.

Edited by Plavi Golub

9 minutes ago, momohyoideus said:

Nego sta je nego je "dangerously". Svesno gadja coveka koji ne gleda loptom u glavu.

Btw, pravilo se cita do kraja.

Slajs nije opasan udarac po definiciji i on ne gadja svesno coveka, nego dobacuje lopticu skupljacu, to radi nekoliko desetina puta tokom svakog meca.

Novak posteno izbacen jbg. Uputio lopticu u pravcu u kome nije gledao, hirurskom preciznoscu oborio sudiju, kraj price. 

Jbg, tenis je sport nijansi i detalja, ove sudije pored terena imaju sve manje smisla, oni su kao u nekoj video igrici smetnja, tipa ubijes civila dobijes negativne poene. 

Lici na posao kasirke u prodavnici, sve vise ljudi pici na self checkout.

(Kao sto je obucar jos davno okacio kopacke o klin). 

Dakle, ove sudije koje predstavljaju hazard po igrace svojom pojavom na strasnom mestu, 

i ta deca koja trce okolo kao pokretne mete 

treba polako da ustupaju mesto elektronici, 

bilijarskim kanalima za loptice pored terena, 

a mozda i nekakvim specijalcima koji ce potpisati da na teren ulaze uz sopstvenu odgovornost. 

Edited by Kido from Junkovac
  • Like 1

4 minutes ago, Boxy said:

Slajs nije opasan udarac po definiciji i on ne gadja svesno coveka, nego dobacuje lopticu skupljacu, to radi nekoliko desetina puta tokom svakog meca.

Ok, nadji mi tu definiciju na koju se pozivas gde pise da slajs nije opasan udarac. Tim gore sto to radi nekoliko desetina puta tokom svakog meca.

Kako dobacuje loptu skupljacu kad ovaj nije spreman da je uhvati? To nije dobacivanje.

Edited by momohyoideus
  • Like 1

https://nypost.com/2020/09/06/novak-djokovics-disqualification-is-terrible-for-the-us-open/?fbclid=IwAR3H9slLpqciZzcnSMFCQ_9iJdIIWljitnJOaRI7_tKwb-n7FMRwAk8xJpY

The lack of malice and intention couldn’t have been clearer when you saw Djokovic’s face react in horror.

This disqualification isn’t good for tennis. A small-minded ruling won’t create new tennis fans. A rule was interpreted so narrowly and without the spirit of this unprecedented occasion — bouncing the world’s best player originally hesitant to fly to the US because of the pandemic.

Glad you came, Novak?

Soeren Friemel, the tournament referee, went on Zoom to say whether it was intentional was not an issue. The only thing that mattered, he said, was his determination that the ball was struck “angrily’’ and injury ensued.

Friemel wasn’t on the court at the time. He didn’t look at the replay to confirm how angry or how hard Djokovic hit the ball because it is against Grand Slam policy. Yet a player can protest a first-round, first-set, first-serve fault via replay. Tennis is amazing.

Only ESPN’s Cliff Drysdale summoned the courage to go against the USTA. Drysdale said this wasn’t the time or place to enforce this rule this strictly during a pandemic and in a sport that was shelved for five months.

But now it has no Djokovic — and not because he caught COVID-19 again. The tournament referee is lucky no fans were at Arthur Ashe Stadium on Sunday to hear his decision.

Sjajno. Bravo covece. BRAVO!!!

• Thanks 1

2 minutes ago, momohyoideus said:

Ok, nadji mi tu definiciju na koju se pozivas gde pise da slajs nije opasan udarac. Tim gore sto to radi nekoliko desetina puta tokom svakog meca.

Kako dobacuje loptu skupljacu kad ovaj nije spreman da je uhvati? To nije dobacivanje.

Pa skupljac loptica mora uvek da pazi :twak:

Nemam ja sta ti nalazim definiciju, valjda znas sta je slajs...

Just now, Boxy said:

Pa skupljac loptica mora uvek da pazi :twak:

Nemam ja sta ti nalazim definiciju, valjda znas sta je slajs...

Dobro, znaci skupljac loptica ne radi svoj posao dobro, pa je kazna za to udarac u glavu? Valjda se to prijavi sudiji, skupljac se zameni i nastavi mec?

Pa kad se pozivas na definiciju onda je red da je i citiras.