ATP 250&500 turniri

Borko

16 hours ago, Boxy said:

pa eto, taj smajli koji si stavio dovoljno govori o tome sta mislis 

Nadam se da kapiras da se smajli odnosi na to sto mi preterujemo a ne na to sto on ima psihickih problema. 

1 hour ago, NMX said:

Nadam se da kapiras da se smajli odnosi na to sto mi preterujemo a ne na to sto on ima psihickih problema. 

Pa da, smajli je: mi mozemo da se sprdamo sa tim da on ima psihickih problema jer je sam priznao, sto je po meni :classic_wacko:

A neka se javi taj Fedfan sa ovog foruma koji obozava Nika, cisto da upoznamo coveka, ionako nas nema puno :classic_biggrin:

2 minutes ago, Boxy said:

Pa da, smajli je: mi mozemo da se sprdamo sa tim da on ima psihickih problema jer je sam priznao, sto je po meni :classic_wacko:

A neka se javi taj Fedfan sa ovog foruma koji obozava Nika, cisto da upoznamo coveka, ionako nas nema puno :classic_biggrin:

Da, smajli je zato :classic_rolleyes:

Ne naravno, nego kao komentar da se preteruje na forumu kada se o tome pise. Dakle, ne preteruje se. To smo zakljucili.

E sad, ovaj deo oko sprdanja se slazemo. Prvi put da mogu Nika da podržim jer je rekao da ima problema. I da traži pomoć.  

Ostaje da vidimo da li je njegovo ponašanje na terenu direktna posledica problema koje ima ili je prosto takav.

samo se vi salite sa mentalnim problemima, nazalost imam priliku da bar jedanput nedeljno cujem psihijatrijske vestake u sudnici , tako sve krece od disonantnog ponasanja ( ako nije pod kontrolom) pa zavrsi ozbiljno , strasno i kobno .....

Edited by vanjabarsa
  • Like 4

Meni se ta priča o Niku ne sviđa iz drugih razloga. Kad se nekom "postavlja dijagnoza" uglavnom se podrazumeva da je to uvredljivo, a ne ozbiljno. S druge strane za Kirgiosa ljudi to najčešće ponavljaju mrtvi ozbiljni. Možda to i jeste tako, ali dok je kod drugih ta dijagnoza omalovažavanje, kod Kirgiosa služi kao opravdanje. Znači umesto da se samo kaže da je on kreten, džiber, razmaženo derle koje nikako da odraste i spusti se na zemlju i svašta još nešto što je u upotrebi za zemljaka mu Tomića, kaže se jao, pa on siromah nije kriv, ima psihičkih problema pa mu pukne film i ne zna šta radi. To je aboliranje od odgovornosti i on može i ubuduće s istim izgovorom isto da se ponaša, a ne vidim da će iko išta preduzeti oko toga. 

O njegovoj familiji da ne pričam, a pored roditelja ni brat mu nije cvećka, kad se samo setim kakve je izjave davao oko onoga s Donom... kućno vaspitanje na visini, izgleda :classic_dry:

• Like 2

• 2 weeks later...

Sledece sedmice se igra Winston Salem, Krajinovic i Kecmanovic prijavili, WC za Andersona, Shapovalova, Berdiha i Endija.

Ako me moji proracuni ne varaju, Krajinovic nece biti nosilac iako su mnogi poodustajali (10. je najbolje rangirani).

Zreb veceras, u 5 po lokalnom.

Izmena: umesto Andersona WC ide Tjafou.

Ko zna da li ce Anderson igrati i USO.

Edited by wwww

On 8/16/2019 at 4:25 PM, wwww said:

Sledece sedmice se igra Winston Salem, Krajinovic i Kecmanovic prijavili, WC za Andersona, Shapovalova, Berdiha i Endija.

Ako me moji proracuni ne varaju, Krajinovic nece biti nosilac iako su mnogi poodustajali (10. je najbolje rangirani).

Zreb veceras, u 5 po lokalnom.

Izmena: umesto Andersona WC ide Tjafou.

Ko zna da li ce Anderson igrati i USO.

Zna li se igra li Janko uso ?

Rain, Wind, Lightning and Darkness

https://www.winstonsalemopen.com/news/rain_wind_lightning_and_darkness/

It's summertime in the south. Storms are a regular occurance, but just before 4:00 pm a severe cell brought blinding rain, 60 mile-per-hour winds and spectaculor lightning to Winston-Salem. The no. 1 seed of the 2019 Winston-Salem Open Benoit Paire and his opponent Ugo Umbert, seeded 15, were at 4-3 on Center Court when the the cloud coverage went from gray to dangerous. More than an inch rain fell in less than an hour according to local weather experts.

It was the wind, however, that did the real damage knocking out power to the Winston-Salem Open headquarters in Bridger Field House and the Wake Forest Tennis Complex as well as the surrounding areas. A band of summer showers succeeded the nasty deluge and wall of water and wind. By the time the courts were playable, daylight would not cooperate.

"It just became a safety issue for the players and the spectators. We didn't have enough light to comfortably protect our players or our patrons," said Tournament Director Bill Oakes.

The result of Thursday's washout is Winston-Salem Open history ... in a good way. Friday will be a double-header for fans and for winning players. Match play begins at 11:00 a.m. with two doubles semi-finals being played concurrently on Center Court and Court 2. Following those matches are all four singles quarterfinals.

The winners of all the day session matches take the courts in the afternoon (not before 4:00 p.m.) for a stellar night of tennis. Fans will enjoy the doubles final and both singles semi-finals. 

Oakes says this proves the Winston-Salem Open is the best tune-up for the US Open. "This was an easy decision. We have to get all the matches in, so scheduling the sessions to protect the players determined how we timed play. The players are not concerned about two matches tomorrow. This is best of two out of three [sets], and next week in New York it's best three out of five. This is really a great opportunity for players who are prepared and in shape."

The real winners won't be on court, though. Oakes says this is a unique treat for fans. "It's not often you get to see players who have been or who will be competing in the second week of grand slam tournaments, especially in such an intimate setting. We really pride ourselves on offering people that special experience and our genuine attitude of hospitality. We know people have lots of questions about the way things are done. We know there is a lot of feedback, but we are so grateful to have so many passionate fans in the Piedmont and across the globe."

Tickets for sessions 10 and 11 will be accepted at the gate for the 11:00 a.m. (day) session. Tickets for the standard 4:00 p.m. will be required to enter the stadium once the doubles final begins.

Igraju: Per, Shapovalov, Tjafo, Rubljov, Milman, Dzonson (donja polovina zreba na USO, igraju meceve R1 u utorak), Hurkas, KarenjoBusta (gornja polovina zreba USO, mecevi u ponedeljak).

• zoe Bg locked this topic