Zelena trava doma mog - Wimbledon '23

Drug Crni

Venus protiv Svitoline, klasik u najavi. Kenin protiv Gof derbi prve runde. Svjontek ima bas dosta nezgodnih rivalki u svom delu. Moguc opet duel Sabalenke i Muhove, Ostapenko kod Ribakine, koja ima Korne i Butler prve nedelje. Pliskova mozda protiv Kvitove, pa pobednica na Zabur. Vrlo zanimljiv zreb kod dama, mada druga cetvrtina "strci" po neatraktivnosti.

Edited by Milutinov Tata
  • Like 1

Ako sam pitala, izvinjavam se, ali ja stvarno ne mogu da se snađe i nađem-ko je arhitekta koji je projektovao glavna dva terena, a ko dizajner ili kako se to već kaže, koji je osmislio tu kombinaciju boja?

12 hours ago, Helena said:

Ako sam pitala, izvinjavam se, ali ja stvarno ne mogu da se snađe i nađem-ko je arhitekta koji je projektovao glavna dva terena, a ko dizajner ili kako se to već kaže, koji je osmislio tu kombinaciju boja?

Evo šta kaže openai, ne znam da li je tačno...

The original design of the Wimbledon Center Court, which is located at the All England Lawn Tennis and Croquet Club in Wimbledon, London, was created by architect Sir Robert Atkinson. The stadium was first constructed in 1922, and since then, it has undergone several renovations and expansions to accommodate the growing demands of the Wimbledon Championships.

The overall layout and appearance of the stadium have been shaped and decided upon by the All England Lawn Tennis and Croquet Club, the organizing body behind the tournament. They are responsible for making decisions regarding the size, shape, and capacity of the stadium.

The current capacity of the Wimbledon Center Court is approximately 14,979 seats. The stadium underwent a major redevelopment project known as "The All England Lawn Tennis Club Master Plan," which was completed in 2009. This project aimed to enhance the spectator experience and maintain the historical and traditional aspects of the venue while modernizing its facilities.

It's worth noting that any significant modifications or renovations to the stadium would require approval from the All England Lawn Tennis and Croquet Club's management and potentially relevant authorities.

• Thanks 1

1 hour ago, Helena said:

...ista je kvota da će mu organizovati egzibicioni meč pre finala sledeće godine, ako Novak osvoji ove...👎

Nema egzibicionog meca koliko sam ja videla, samo sutra ceremonija za igraca koji je osvojio W najveci broj puta do sada ...

1 hour ago, Boxy said:

A zasto onda planiraju sledece godinu i za Serenu? 

Kako vam vise ne dosadi da skacete na svaki post o Federeru :ajme: lik je u penziji, ali i dalje vas nervira...

Ima jedna tema, zove se Teniski penzioneri, gde se može postovati o dotičnom penzioneru i njegovim aktivnostima van terena... Ova tema je Wimbledon '23... I ne, Federer nas ne nervira ni malo (barem mene)...

• Like 1