Jump to content

Rekreativni tenis


Romantik

Recommended Posts

Tem je zamisljena sa prvenstvenim ciljem da spoji forumase koji igraju rekereativno tenis. Za pocetak bi bilo lepo da se svi pohvale koliko cesto igrate, kad ste poceli, sta su vam jace a sta slabije strane, kako pronalazite protivnike, koliko ste takmicarski nastrojeni, koju podlogu preferirate i sl. Ja cu poceti o sebi a nadam se da ce biti dosta onih koji ce pridruzti.

 

Poceo sam kao student, pre 15-ak godina, od prvih malo vecih para u kladionici sam kupio reket, nista fensi, nesto najobicnije i najdostupnije a vise ljudi sa smera je to ucinilo u isto vreme i skoro svi smo bili apsolutni pocetnici. Uglavnom se igrali na onim terenima iznad studenjaka (Beograd), iznajmljivanje je sa indeksom bilo nesto simbolicno, 100 dinara sat ako se dobro secam, tvrda podloga. U pocetku to nije ni na sta licilo, jer smo uglavnom svi bili samouki, ali vremenom su se rodila ozbiljna rivaltsva i kroz ista smo dosta napredovali i to je kod mene tako trajalo do 2012-te, tj dok nisam otisao iz Srbije. Po povratku sam igrao jako retko, a u poslednje 4 godine nikako, iz zdravstvenih razloga. S obzirom da su ti problemi konacno reseni krajem prosle godine oovog proleca sam se konacno ponovo reaktivirrao, ali pauza se itekako oseti na igri. S obzirom na visinu servis mi je oduvek bio najveci hendikep, ali sam ranije uspeo da ga dovedem na koliko-toliko prihvatljiv nivo, no sad je to opet ahilova peta. Em je jako spor em neprecizan, i bukvalno je zicer za svakog ko ume skolski da udari lopticu na riternu.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Pisao sam vec o sebi, cak i otvorio identicnu temu na "starom" forumu, a vecina forumasa je preselila odatle pa necu ponavljati. (koga zanima, fb92 je dostupan kao "read only". kad sam probao kao automatski ulogovan, nisam mogao ali kad sam se "izlogovao", mogao sam da citam)

 

Ovde bih dodao samo nesto "en general".