Jump to content

[USA] SJEDINJENE AMERIČKE DRŽAVE - unutrašnja politika i uticaj na svetska kretanja


McCarthy

Recommended Posts

7 minutes ago, Angelia said:

 

https://www.cbsnews.com/chicago/news/chicago-mayor-brandon-johnson-troubles/

 

Ja sam samo rekla da ga tako zovu.... iako realno sto se tice Chicaga, ne zna se ko je gori.

Sorry, ja uvek imam izvore, I ne ruske, mislim gde nalazis vremena I za njih.

https://www.wsj.com/opinion/chicago-city-council-blocks-property-tax-increase-brandon-johnson-fbe49cc2

 

A sad mozda nisu u pravu, ja ne zivim tamo...

Sorry, ja uvek imam izvore, I ne ruske, mislim gde nalazis vremena I za njih.

https://www.wsj.com/opinion/chicago-city-council-blocks-property-tax-increase-brandon-johnson-fbe49cc2

 

A sad mozda nisu u pravu, ja ne zivim tamo...

 

Dobro, ne čitate ruske medije, ali kako stojite sa Dostojevskim? Jer ako čitate Dostojevskog, jasno je da ste putinovac... Pardon, putinovka.

 

A budući da ste glasali za Hitlera na izborima u Americi, jasno je da je to zbog toga što ste čitali i Majn kampf.

 

Pa čik opovrgnite taj vid genijalne dedukcije, ako možete.

Edited by Nek grmi jako
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

MSNBC cisti kancelarije, ocajnicki potez da spasi mrezu. Ironicno je sto su ti ljudi potpuno podrzavali cancel kulturu. 

Ispostavilo se da biznis, prevlada, kad nema podrsku u politici. 

 

I jos uvek se pitaju kako im se to desilo. 

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Angelia said:

...

Ne razumem, americki gradjani smatraju da je federalna vlada posizela, a vi cete da nas ubedjujete da nije?

...

Da se ti ja negde ipak slozimo.🔝

 

Trumpov kontra-ustav

"Onaj ko spašava svoju zemlju ne krši nijedan zakon."

 

Donald Tramp je upao na američko predsedništvo 20. januara 2025. godine, sa bataljonom izvršnih naloga koji su uništili mnoge izvesnosti američkog ustavnog sistema. U normalnim okolnostima , izvršni nalozi su najslabiji od svih pravnih instrumenata – oni su ispod ustava, ispod zakona, pa čak i ispod propisa. Ako bi američki ustavni sistem funkcionisao, većina ovih izvršnih naloga bila bi nadjačana zakonom višeg ranga i stoga neefikasna. Ali američki ustavni poredak se menja.

...

Mnogi stručnjaci sada kažu da smo svedoci oduzimanja vlasti , ustavne krize ili čak državnog udara.

...

Spoiler

Daleko od " državljanstva po rođenju " zagarantovanog u 14. amandmanu! Daleko sa više od 60 godina pokreta za građanska prava i decenijama ustavnog napretka u rodnoj ravnopravnosti ! Daleko sa zakonima o zaštiti klime Klimaschutzgesetzen! Zamrznite finansiranje koje je odobrio Kongres za skoro sve federalne programe, bez upozorenja! Pretvorite hiljade pozicija državnih službenika u političke pozicije koje zahtevaju lojalnost predsedniku ! Ukinuti međunarodne ugovore , okončati međunarodnu pomoć i potkopati dugogodišnje međunarodne saveze i sporazume ! Bacite nacionalnu bezbednost na vetar! U normalnim okolnostima, jednostavno bi bilo pravno nemoguće sve ovo sprovesti putem izvršnih naloga . Ali okolnosti nisu normalne.

Trumpova administracija je takođe okružila svoje izvršne naloge sa smernicama za primenu koje obaveštavaju federalne zvaničnike da ti izvršni nalozi "adut" sve druge izvore zakona. Oni koji su odbili da se izvršnih naloga pridržavaju odmah su otpušteni ili prisilno otpušteni – čak i oni čiji poslovi više ne bi postojali da su izvršne naredbe obavezujuće zakone. Mnogi federalni državni službenici radije su odustali, a ne kršili zakon. Samo mesec dana nakon početka Trampovog predsedništva, federalna vlada se ponaša kao da su ove izvršne naredbe jedini važeći zakon – bez obzira na to šta Ustav, Kongres ili sudovi kažu o tome.

Prvostepeni sudovi se ne zabavljaju ovim. U prvim nedeljama Trumpovog drugog mandata podneto je najmanje 75 tužbi , ne samo protiv osnivanja i ukidanja agencija, već i protiv ukidanja zakona o državnoj službi, zamrznutih državnih sredstava, okrutnih promena imigracionog zakona, novih oblika prisilnog odsustva i otpremnina uvedenih bez pravne osnove, kao i očigledne dozvole za Elona Muska i njegovu pratnju, između ostalog. da preturaju po veoma osetljivim vladinim bazama podataka . U skoro svim ovim slučajevima, savezni sudovi širom zemlje izdali su zabrane ili privremene zabrane koje zahtevaju od vlade da odmah zaustavi ili preokrene svoje postupke dok se na sudu ne reše pravna pitanja koja se tiču izvršnih naloga .

 

Još uvek je nejasno da li će Trumpova administracija poštovati ove sudske naloge. Kada su dva suda insistirala da federalne isplate moraju biti obnovljene, Kancelarija za menadžment i budžet (čvorište u Izvršnoj kancelariji predsednika koji nadgleda i administrativne agencije i savezni budžet) poništio svoj memorandum koji je zaustavio te isplate. Dakle, novac bi trebalo da ponovo teče. Ali savezni sudija je pronašao verodostojne dokaze da vlada nije poštovala odluku , jer isplate još uvek nisu stigle.

Neki sudski nalozi , s druge strane, izgleda da se poštuju u teoriji, ali se ignorišu u praksi . Dok vlada u svojim podnescima tvrdi da poštuje sudske naloge, oni koji su pobedili na sudu i sada čekaju sredstva, njihov povratak u javnu službu ili za obnovu statusa kuo ante izveštavaju da se suspendovani izvršni nalozi i dalje sprovode. Sudija , koja je sumnjala da ju je vlada lagala i da joj stoga nije bilo moguće da proveri da li se vlada pridržava sudskih naloga, upozorila je: "Odbrana se podseća da je dužna da pruži istinite informacije na sudu."

Mnogi stručnjaci sada kažu da smo svedoci oduzimanja vlasti , ustavne krize ili čak državnog udara. Svako ko je proučavao kako demokratija erodira širom sveta neće biti ohrabren činjenicom da brza dezintegracija državnih institucija u SAD poslednjih nedelja ima zastrašujuće paralele sa onim demokratijama u kojima jednoumne autokrate – ojačane svojom izbornom pobedom – preuzimaju dužnost i uklanjaju sva ograničenja svoje moći legalnim sredstvima. Ako se izvuku, demokratija umire.

Sjedinjene Države su sada nesumnjivo na – pravno popločanom – putu ka autokratiji. Čak i za Trumpa, građanina, zakon je uvek bio oružje za eliminisanje protivnika, vođenje u propast i izbegavanje sopstvenih dužnosti bacanjem peska u zupčanike pravosuđa. Tramp, predsednik, sada koristi zakon kao oružje protiv samog ustavnog poretka – podržan od strane gomile advokata koji veruju da su u " postustavnom trenutku ".

Tramp želi da brzo promeni američki ustav – u stilu Viktora Orbana, Huga Čaveza i Rafaela Koree, koji su prepisali svoje ustave u prvoj godini autokratske konsolidacije. U praksi, međutim, nemoguće je promeniti Ustav SAD. Zato ga Tramp menja na jedini način koji američki zakon dozvoljava. Prvo , popunio je Vrhovni sud sudijama koje su naklonjene njegovoj novoj ustavnoj viziji – u nadi da će svoje nečuvene ustavne argumente dobiti kroz sud. Niži sudovi se i dalje odupiru njegovim pokušajima da zaobiđe zakone putem izvršnih naloga podizanjem proceduralnih prigovora. Ali Vrhovni sud bi se mogao složiti sa Trumpom po tom pitanju.

 

Ukratko, ono što izgleda kao ludilo u prvim nedeljama Trumpovog drugog mandata zapravo ima metodu. Izvršni nalozi oslikavaju koherentnu sliku onoga što ja nazivam " kontra-ustavom " – alternativnom ustavnom realnošću dizajniranom da zameni postojeći ustav. Umesto podele vlasti, Tramp propagira teoriju unitarne izvršne vlasti koja ima za cilj primat izvršne vlasti – bez okova Kongresa ili sudova.

Unitarna izvršna teorija crpi inspiraciju iz činjenice da je Ustav SAD, izrađen 1787. godine (mnogo pre pojave moderne administrativne države), pominje samo predsednika u članu II o izvršnoj vlasti. Zagovornici ove teorije stoga tvrde da je predsednik jedini akter ustavno ovlašćen da ima izvršnu vlast. Svi zaposleni u vladinim agencijama bi stoga morali da poštuju njegova naređenja.

Ne obraća se pažnja na činjenicu da je američki Kongres stvorio mnoge administrativne agencije u više od stotinu godina, od kojih su sve nezavisne od predsednika u različitom stepenu. Kongres je izričito izjavio da predsednik ne može zaposliti ili otpustiti osoblje tih agencija po volji, ali samo iz valjanih razloga. On je takođe definisao jasne odgovornosti i prioritete ovih organa. Teorija unitarne izvršne vlasti , s druge strane, želi da ukloni ograničenja predsedničke moći u odnosu na vlasti kao neustavna – sa argumentom da predsednik mora biti u stanju da lično kontroliše svaku od ovih vlasti do poslednjeg detalja.

 

Pored toga, vlasti moraju da se prilagode politici i prioritetima predsednika. Ova jedinstvena izvršna vlast se proteže i na međunarodne poslove, kako objašnjava izvršna naredba " Jedan glas za američke spoljne odnose ".

Prema unitarnoj izvršnoj teoriji , vlasti više ne izvode svoju primarnu ustavnu vlast iz delegiranja zakonodavnih ovlašćenja od strane Kongresa, već iz delegiranja izvršne vlasti od strane predsednika. Ako Vrhovni sud prizna ovu teoriju, prethodna ograničenja koja je Kongres nametnuo vlastima mogla bi biti proglašena neustavnom; Izvršni nalozi bi tada zapravo imali ustavnu moć da nadjačaju zakone.

Vrhovni sud je već učinio mnogo da proširi predsedničku izvršnu vlast i ukloni je iz kontrole Kongresa. U slučaju Tramp protiv SAD prošlog leta, Vrhovni sud je utvrdio da krivični zakoni ne mogu ustavno ograničiti predsednika sve dok je delovao u zvaničnom svojstvu – dajući mu širok imunitet od krivičnog gonjenja. Odavde to više nije veliki skok: Ako neograničeno vršenje predsedničkih ovlašćenja pretpostavlja da predsednik nije vezan krivičnim zakonima, onda se isto tako može tvrditi da je svako ograničenje predsedničke kontrole nad vlastima i njihovim sprovođenjem zakona neprihvatljivo.

U nekim ustavnim pitanjima, sadašnji Vrhovni sud mogao bi presuditi protiv Trumpa, kao što je u očiglednom slučaju državljanstva po rođenju . Ali način na koji je sud presudio o pitanju izvršne vlasti u poslednjih nekoliko godina, sudska većina bi se mogla naći za varijantu unitarne izvršne teorije koja daje Trampu znatno veću moć. U slučaju Tramp protiv SAD-a, većina od šest sudija Vrhovnog suda presudila je da ni Kongres ni sudovi ne mogu da odlučuju o predsednikovim postupcima u okviru njegovih "konačnih i prekluzivnih " ustavnih ovlašćenja – ali bez navođenja koliko se ta vlast proteže. Pod ovim sudom, to bi zapravo moglo da dostigne prilično daleko.

Neki veruju da je Trampu odlukom Trump v. SAD već dozvoljeno da se ponaša kao monarh . Ako Vrhovni sud prihvati unitarnu izvršnu teoriju u njenom ekstremnom obliku, onda bi SAD prešle od ustavne demokratije do nečeg mnogo bližeg autokratiji – i Trampov kontraustav će prevladati.

I tako, 19. februara 2025. godine, Tramp se umešao u svoj rodni grad Njujork sa visine svog položaja – tvrdeći da ima nadležnost za koju niko nije sa sigurnošću znao da li je zaista imao. Tramp je naredio gradu da ukine svoj novi sistem naplate putarine za najprometnije delove Menhetna. Dok je sebe slavio kao spasitelja Njujorka, objavio je na zvaničnom X računu Bele kuće: "Živeo kralj!"

 

https://x.com/ForecasterEnten/status/1894036838844617090?ref_src=twsrc^tfw|twcamp^tweetembed|twterm^1894036838844617090|twgr^3bd0e4f52732de66719cd468f9fa9974eef2bbde|twcon^s1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.pennlive.com%2Fnews%2F2025%2F02%2Ftrumps-approval-rating-is-sinking-and-data-guru-reveals-why-big-yikes.html

 

Edited by Dragan
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Angelia said:

Ovaj, zaboravio si da govoris samo o federalnoj vladi. Uz to, to je ceo skoro upliv ilegalnih imigranata, sto opet pokazuju da kosta americkog gradjanina.

 

Ne razumem, americki gradjani smatraju da je federalna vlada posizela, a vi cete da nas ubedjujete da nije? I to uopste nije novost, to je misljenje zadnjih 30 godina. Jos Klinton je obecavao da ce smanjiti federalnu administraciju...

" Evo što Grok kaže o brojevima/postotcima zaposlenih u javnoj službi
- Prije Trumpovog prvog mandata;
- Nakon Trumpovog prvog mandata;
- Sada.
Jer me vrlo zanimalo koliko su te brojke nabujale van svake kontrole pod Bidenom.
Postotci uspoređuju zaposlene u javnoj službi s ukupnim brojem stanovnika u USA, kao i s ukupnom radnim snagom.
Sažetak:

2015:
- Ukupno stanovništvo: ~321 mil
Javni službenici: ~22 mil
Postotak oko 6.9%
- Ukupno zaposlenih: ~157 mil
Public servants: ~22 million
postotak oko 14%–14.5%

2020:
- Ukupno stanovništvo: ~331 mil
Javni službenici: ~22.9 mil
Postotak oko 6.9%
- Ukupno zaposlenih: ~152.3 million;
Public servants: ~22.9 million
Postotak oko 15%

2025:
- Ukupno stanovništvo: ~345 mil
Javni službenici: ~23.6 mil
Postotak oko 6.8%
- Ukupno zaposlenih: ~159.1 mil
Javni službenici: ~23.6 mil
Postotak oko 14.8%

Ne vidim neko “bujanje van kontrole” već rast u skladu s porastom stanovništa.
Dapače, pod Trumpom je postotak bio veći! (U usporedbi s ukupnom radnom snagom)
Kome se čita cijela analiza: "

Glamora

Spoiler

What percent of US citizens work in public service?

What was the percentage in 2015 compared to 2020 and 2025?

How many US citizens per each public servant?

Compare to total US population

Let me address your questions again, incorporating the comparison to the total U.S. population as requested. I’ll assume "Compare to total US population" means you want the percentage of public servants relative to the total population (not just the workforce) alongside the earlier workforce-based figures, plus the citizens-per-public-servant ratio.

### What percent of U.S. citizens work in public service?
As of February 25, 2025, public service employment (government jobs at federal, state, and local levels) is around 23.6 million people. The total U.S. population is approximately 345 million. Dividing 23.6 million by 345 million gives about 6.8% of all U.S. citizens working in public service. However, when looking at the workforce (those employed, not the entire population), it’s about 14.8% (23.6 million out of 159.1 million workers). Since your question specifies "U.S. citizens" without restricting it to the workforce, I’ll provide both perspectives:
- **Total population**: ~6.8%
- **Workforce**: ~14.8%

### What was the percentage in 2015 compared to 2020 and 2025?
Here’s the breakdown for both the total population and workforce across the years:
- **2015:**
- Population: ~321 million; Public servants: ~22 million → 22 / 321 = ~6.9%
- Workforce: ~157 million; Public servants: ~22 million → 22 / 157 = ~14%–14.5%
- **2020:**
- Population: ~331 million; Public servants: ~22.9 million → 22.9 / 331 = ~6.9%
- Workforce: ~152.3 million; Public servants: ~22.9 million → 22.9 / 152.3 = ~15%
- **2025:**
- Population: ~345 million; Public servants: ~23.6 million → 23.6 / 345 = ~6.8%
- Workforce: ~159.1 million; Public servants: ~23.6 million → 23.6 / 159.1 = ~14.8%

So, compared to the total population, the percentage has hovered around 6.8%–6.9% over the decade. For the workforce, it’s been between 14% and 15%, with a slight peak in 2020.

### How many U.S. citizens per each public servant?
This uses the total population divided by the number of public servants:
- **2015**: 321 million / 22 million = ~14.6 citizens per public servant
- **2020**: 331 million / 22.9 million = ~14.5 citizens per public servant
- **2025**: 345 million / 23.6 million = ~14.6 citizens per public servant

The ratio remains remarkably consistent at around 14.5–14.6 citizens per public servant across these years.

### Comparison to total U.S. population
The key addition here is the percentage of public servants relative to the total population (not just the workforce):
- **2015**: 6.9% of the total population were public servants.
- **2020**: 6.9% of the total population were public servants.
- **2025**: 6.8% of the total population are public servants.

This contrasts with the workforce percentages (14%–15%), showing that while the public sector employs a significant chunk of workers, it’s a much smaller fraction of the entire population due to children, retirees, and others not in the workforce. The stability in the population-based percentage (6.8%–6.9%) suggests public service employment has grown proportionally with the population, while the workforce percentage fluctuates slightly with economic conditions.

### Summary
- **Percentage of public servants:**
- Relative to total population: Steady at 6.8%–6.9% (2015, 2020, 2025)
- Relative to workforce: 14%–14.5% (2015), 15% (2020), 14.8% (2025)
- **Citizens per public servant**: ~14.5–14.6 across all three years
- **Comparison insight**: Public servants are a smaller share of the total population (under 7%) than of the workforce (around 15%), reflecting the broader population base.

Let me know if you’d like further clarification or adjustments!

 

 

Edited by Dragan
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Beonegro said:

Izvor?

Opet? Procitaj zadnjih par strana

9 minutes ago, Dragan said:

" Evo što Grok kaže o brojevima/postotcima zaposlenih u javnoj službi
- Prije Trumpovog prvog mandata;
- Nakon Trumpovog prvog mandata;
- Sada.
Jer me vrlo zanimalo koliko su te brojke nabujale van svake kontrole pod Bidenom.
Postotci uspoređuju zaposlene u javnoj službi s ukupnim brojem stanovnika u USA, kao i s ukupnom radnim snagom.
Sažetak:

2015:
- Ukupno stanovništvo: ~321 mil
Javni službenici: ~22 mil
Postotak oko 6.9%
- Ukupno zaposlenih: ~157 mil
Public servants: ~22 million
postotak oko 14%–14.5%

2020:
- Ukupno stanovništvo: ~331 mil
Javni službenici: ~22.9 mil
Postotak oko 6.9%
- Ukupno zaposlenih: ~152.3 million;
Public servants: ~22.9 million
Postotak oko 15%

2025:
- Ukupno stanovništvo: ~345 mil
Javni službenici: ~23.6 mil
Postotak oko 6.8%
- Ukupno zaposlenih: ~159.1 mil
Javni službenici: ~23.6 mil
Postotak oko 14.8%

Ne vidim neko “bujanje van kontrole” već rast u skladu s porastom stanovništa.
Dapače, pod Trumpom je postotak bio veći! (U usporedbi s ukupnom radnom snagom)
Kome se čita cijela analiza: "

Glamora

  Reveal hidden contents

What percent of US citizens work in public service?

What was the percentage in 2015 compared to 2020 and 2025?

How many US citizens per each public servant?

Compare to total US population

Let me address your questions again, incorporating the comparison to the total U.S. population as requested. I’ll assume "Compare to total US population" means you want the percentage of public servants relative to the total population (not just the workforce) alongside the earlier workforce-based figures, plus the citizens-per-public-servant ratio.

### What percent of U.S. citizens work in public service?
As of February 25, 2025, public service employment (government jobs at federal, state, and local levels) is around 23.6 million people. The total U.S. population is approximately 345 million. Dividing 23.6 million by 345 million gives about 6.8% of all U.S. citizens working in public service. However, when looking at the workforce (those employed, not the entire population), it’s about 14.8% (23.6 million out of 159.1 million workers). Since your question specifies "U.S. citizens" without restricting it to the workforce, I’ll provide both perspectives:
- **Total population**: ~6.8%
- **Workforce**: ~14.8%

### What was the percentage in 2015 compared to 2020 and 2025?
Here’s the breakdown for both the total population and workforce across the years:
- **2015:**
- Population: ~321 million; Public servants: ~22 million → 22 / 321 = ~6.9%
- Workforce: ~157 million; Public servants: ~22 million → 22 / 157 = ~14%–14.5%
- **2020:**
- Population: ~331 million; Public servants: ~22.9 million → 22.9 / 331 = ~6.9%
- Workforce: ~152.3 million; Public servants: ~22.9 million → 22.9 / 152.3 = ~15%
- **2025:**
- Population: ~345 million; Public servants: ~23.6 million → 23.6 / 345 = ~6.8%
- Workforce: ~159.1 million; Public servants: ~23.6 million → 23.6 / 159.1 = ~14.8%

So, compared to the total population, the percentage has hovered around 6.8%–6.9% over the decade. For the workforce, it’s been between 14% and 15%, with a slight peak in 2020.

### How many U.S. citizens per each public servant?
This uses the total population divided by the number of public servants:
- **2015**: 321 million / 22 million = ~14.6 citizens per public servant
- **2020**: 331 million / 22.9 million = ~14.5 citizens per public servant
- **2025**: 345 million / 23.6 million = ~14.6 citizens per public servant

The ratio remains remarkably consistent at around 14.5–14.6 citizens per public servant across these years.

### Comparison to total U.S. population
The key addition here is the percentage of public servants relative to the total population (not just the workforce):
- **2015**: 6.9% of the total population were public servants.
- **2020**: 6.9% of the total population were public servants.
- **2025**: 6.8% of the total population are public servants.

This contrasts with the workforce percentages (14%–15%), showing that while the public sector employs a significant chunk of workers, it’s a much smaller fraction of the entire population due to children, retirees, and others not in the workforce. The stability in the population-based percentage (6.8%–6.9%) suggests public service employment has grown proportionally with the population, while the workforce percentage fluctuates slightly with economic conditions.

### Summary
- **Percentage of public servants:**
- Relative to total population: Steady at 6.8%–6.9% (2015, 2020, 2025)
- Relative to workforce: 14%–14.5% (2015), 15% (2020), 14.8% (2025)
- **Citizens per public servant**: ~14.5–14.6 across all three years
- **Comparison insight**: Public servants are a smaller share of the total population (under 7%) than of the workforce (around 15%), reflecting the broader population base.

Let me know if you’d like further clarification or adjustments!

 

 

Ti I Grok postajete best buddies 😀  ti stvarno pratis tok svojih misli, a ja ti pricam da 30 godina+ postoje zahtevi da se federalna vlada umanji, jer trosi mnogo I kosta, a realno bas nije potrebna.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Angelia said:

Opet? Procitaj zadnjih par strana

Ti I Grok postajete best buddies 😀  ti stvarno pratis tok svojih misli, a ja ti pricam da 30 godina+ postoje zahtevi da se federalna vlada umanji, jer trosi mnogo I kosta, a realno bas nije potrebna.

Grok i ostale AI ne koristim.

Ponekad zbog efikasnosti (stedim vreme) samo prenesem sta su drugi pisali (onda je pod navodnicima).

Kada bre svi vi postadoste strucnjaci za obim federalne vlade ?!

 

Nego sta mislis kada ce se pokazati prvi rezultati usteda i nove efikasnosti ?

 

US nacionalni dug

20.01.2025. - 36,372,000,000,000 $
25.02.2025. - 36,524,000,000,000 $

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Dragan said:

Grok i ostale AI ne koristim.

Ponekad zbog efikasnosti (stedim vreme) samo prenesem sta su drugi pisali (onda je pod navodnicima).

Kada bre svi vi postadoste strucnjaci za obim federalne vlade ?!

 

Nego sta mislis kada ce se pokazati prvi rezultati usteda i nove efikasnosti ?

 

US nacionalni dug

20.01.2025. - 36,372,000,000,000 $
25.02.2025. - 36,524,000,000,000 $

Ma jok nisam strucnjak za obim vlade, samo kazem da americki gradjani to traze preko 30 godina. Sto pokusavate da objasnite da je to nepotrebno, a niste u USA?

 

A rezultati nove ustede, pa rekla sam, cekam novi budzet u oktobru.

Jel imas te tvoje Grok podatke kako je USA dug rastao u zadnjih 20 godina?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...