NBA plejof mod

Kurc Emuchelo

El finale  

131 members have voted

1. 1. U ciji vagon uskacete za ovo finale?

• Golden Stejt Voriorsi (mi smo ceta kapetana Kera)
    • Toronto Raptorsi (mi smo sever i volimo zimu)

Ja nemam pojma, ali moja je teorija da će Rich Paul biti sve nebitniji agent kako Lebron bude postajao sve manje uticajan kao igrač. Ranije je imalo logike da budeš blizak sa Paulom zbog Lebrona koji ti je sam po sebi garantovao borbu za prsten i dizao cenu ako igraš sa njim na tom pohodu. Pošto Lebron više sam po sebi ne garantuje takvu mogućnost, ni Paul više nije tako bitan sa agentske strane. 

Morris i inače ne deluje kao da mu je IQ veći od 80 tako da ko zna šta je tu po sredi.

• Like 1

According to Marc Berman of the New York Post, Morris' former agent, Rich Paul of Klutch Sports, pushed for his former client to stick to signing with the Spurs and had no part in Morris' decision to renege on San Antonio.

Morris’ super-agent, Rich Paul, was not involved directly in Morris breaking his verbal agreement with the Spurs, according to a source, and the Knicks and Morris worked on a new deal together. The source reports Paul preferred Morris stick to his original agreement and the two are headed toward a breakup over the incident.

As mentioned, Morris would fire Paul after signing with the Knicks for a reported 1-year deal at $15 million.

In an article from Gary Washburn of the Boston Globe, a reason why Morris may have fired Paul was over not being fully informed of the Spurs deal.

Marcus wanted the Knicks contract and took it, reneging on the Spurs because, according to an NBA source, he felt he was not informed properly of the Spurs deal.

Just now, MrTripleDouble said:

Koliko sam ja shvatio Moris je bio dogovorio ugovor 40m sa Klipersima(ne znam na koliko godina), ali je ovaj u dilu sa Lebronom izbusio taj transfer da Brondzi ne bi pojacao direktnog konkurenta i sredio mu Sparse u koje ovaj nikako nije zeleo. Zna se sve posle toga...

E to, ima li u ovome istine ili je samo neko izmastao u svojoj glavi? Da li je neki woj like insajder pisao o tome?

But according to Stefan Bondy of the New York Daily News, Morris turned down an even more lucrative offer from the Clippers, worth roughly $41 million, earlier in free agency. After that, the Clippers shifted their attention to the trade market and acquired Moe Harkless. 

Nisam baš siguran za kredibilitet dotičnog, prvi put čujem. Nerealna mi je ta priča svakako.

5 hours ago, Chaos Is Me said:

Kakve tačno veze imaju Young i Barrett?

obojica iza sebe imaju ozbiljnu pr masineriju. :classic_biggrin:

45 minutes ago, OnionKnight said:

But according to Stefan Bondy of the New York Daily News, Morris turned down an even more lucrative offer from the Clippers, worth roughly $41 million, earlier in free agency. After that, the Clippers shifted their attention to the trade market and acquired Moe Harkless. 

Nisam baš siguran za kredibilitet dotičnog, prvi put čujem. Nerealna mi je ta priča svakako.

demantovali su ovo braca na tnjiteru.

• Like 1

Ma fake news klasican.
Ovaj superagent je samo zajebao Noela ili je dopustio NOelu da sjebe sam sebe kada nije uzeo onih 70m od Dalasa a sada se muva za sitnis.. To je ubedljivo najgore pucanje u nogu u poslednjih 10-tak godina. A odmah posle njega ide i 2 klijent superagenta koji je odbio 80m od Detroita ali posle je uzeo solidnu kintu od Lal (KCP)

@Miki28 šta radiš? 

Šljaka drugu, već imam 400 din bakšiš a bilo bi duplo više nego još danas i sutra sam na obuci pa krećem sam, prijavljuju me.

Ništa o korvelieru još.. melo, jr.  

Inače, Lebron će pokazati sl sez da je i dalje ozbiljan faktor. Markus to sigurno nije

7 hours ago, Malkolm Brogdon said:

Nije bitno da li si hejter, poenta je da letnja liga ne mora nista da znaci. Gomila igraca je tamo izdominirala pa u NBA bila krs, a i obrnuto.

Istina.

Pre 2 godine Josh Jenkins sabije na SL, imao preko 20ppg i 5,6 apg, ja ga draftujem on igra 2min svaku 4tu tekmu. 

SL je sranjce ako posmatramo iz takmicarskog ugla