US Open 2021

Darth Steva

Čim sam jutros legao da spavam počeo sam da se pitam kako je Novak dobio noćas ovo i nisam bas mogao sa sigurnošću da nadjem odgovor. Ne u smislu kako je uspeo da nadje snage već kojim načinom igre je trijumfovao, jer veći deo meča je Zverev bio bolji i dominantniji u svim iole dužim relijima koji su imali neki uobičajeni i konstantan tok.

Prva stavka pobede je bio odličan servis, koji je Djokovicu omogućio da dodje do 2:2, a peti set je dobijen ponajvise zahvaljujući Novakovoj psihickoj snazi i nadmoći. Kroz sve ovo NDj je provukao i svoji briljantnu takticnost i razmišljanje. Ali opet to ne daje sliku kako je Novak igrao, koju to igru, ili možda ukazuje koliko je zapravo miksovao i usmeravao meč i poene u raznim pravcima. 
Prvi i cetvrti set su poprilično slični po tome kako su se rezultatski odigrali, Zverev je pravio jedan brejk i prakticno niti jednog trenutka nije pružio šansu Djokovicu da se vrati u igru. Razlika je da je u prvom setu Nole pokušavao da igra često neki servis volej, svesno bežeći od dugih razmena, dok je u četvrtom setu ipak možda malo zavaran epilogom treceg seta prihvatio tu direktnu borbu i vrlo brzo izgubio servis. Drugi set je bio nešto nalik onom prvom sa OI, Saša se na kratko raspao i Nole je to brzinski iskoristio, a posle ranog brejka sve se svelo na sigurnost i rekao bih do sada retko vidjenu ubojitost Djokovicevog servisa, kad su u pitanju ovoliko veliki mečevi. Servis je nastavio da bude jedina dobra stavka Novakove igre i u trecem setu, samo ga je on odrzao u egalu do završnice. A onda u 10om gema se odjednom uključio neki Djokovic iz predjasnjih vremena, stabilan i konstantan u svim udarcima, koji je usao u direktnu borbu sa osnovne linije, gde je slajsevima, dubokim bekend dijagonalama i konačno preciznim forhendima potpuno iznenadio i nadigrao Zvereva. Doveo ga je u stanje neverice i očajanja, dominirao je tokom citavog seta a onda mu je Novak ukrao isti, a time rekao bih i pobedu.
U petom setu je najmanje bilo do samog udaranja loptice i načina na koji igraju, sve se resavalo u glavama, a rekao bih i srcima obojice. Tu ipak Zverev nije imao šta da traži protiv najboljeg svih vremena. 

Da li isti ili sličan recept može doneti uspeh i protiv Medvedeva? Ja mislim da može 

• Like 2

2 hours ago, Indig0 said:

Kako se lose provlaci ta prica da Novak tek osvajanjem ovog kalendarskog slema postaje vodeci u toj trci za Goata. Po nekima cak ni tada. 

Kao da vec nije vodeci u toj trci sa brojem nedelja,  h2h i osvajanjem svakog slema i mastersa po dva puta. 

Al dobro moras jos da se dokazuješ Novače, nije to dovoljno za Pjetrandjelija i Gasqueta. Kako ljudi ne mogu da odvoje činjenično stanje od onoga sto preferiraju i vole. 

Najtrofeniji, GOAT nikad nece biti, za mene :classic_happy:

evo sta kaze Zverev:

Q. That rally was 53 shots.

ALEXANDER ZVEREV: Yeah.

Q. Did it take something out of you in the long run?

ALEXANDER ZVEREV:

Look, we didn't give each other anything, so that naturally happens. It was a set point, as well. Physically, to be honest, I felt fine. I felt okay. I felt like I could have played on.

What was in the match, yeah, the fifth set, the beginning, I played not great. The second break, as I said, was extremely unlucky I thought. But one thing that was very good from him is how he served on breakpoints. I mean, most of the time I didn't have a chance. That was the big difference tonight.

I feel like every time it was an important moment, he came out with massive serves. Yeah, didn't go into the rally.

ALEXANDER ZVEREV: Yeah, as I said, I played a very average two games in the beginning of the fifth set. I was down 5-0 very quickly.

But to be honest, I mean, we are the best players in the world. Me and him, we're probably two of the three best players in the world right now just on form, just on how we're playing.

The match that goes like that, there is always going to be back and forth. I fought back. I left it all out there.

It's very upsetting that I lost, but at the end of the day, I have to look at him and say in important moments, as I said, he was serving better than me, and he was playing maybe at some stages better than me, but in the end, maybe still spent three-and-a-half hours on the court. I took him a very long way. I think he will say that himself.

I mean, the match could have gone both ways, but it went his way. Yeah, it went his way. Very often it does.

Q. What is your perspective on the history that he has an opportunity to make on Sunday for both the year and his career?

ALEXANDER ZVEREV: Yeah, I think it's great for the sport. Nobody thought anybody will do it again, what Rod Laver did. To see him have the chance on Sunday, I do believe that he will do it is great. He's breaking every single record that there is.

If you look at the stats, if you look the pure game of tennis action, he's the greatest of all time. Nobody is there with him, because most weeks world No. 1, most Masters 1000s titles, most likely going to be the most Grand Slams at the end of the day. And he has the chance of winning all four in the same year. How do you compete with that?

ALEXANDER ZVEREV:  he plays the best tennis when he needs to, which a lot of players don't. That's why he's the world No. 1. He comes up with the best tennis when he needs to. We play 55-shot rallies. The only way for me to win that rally is to hit a forehand winner. That says it all, on a set point.

there is a reason why he's won 20 Grand Slams. There's a reason why he's spent the most weeks at world No. 1. There's a lot of reasons for that. I think mentally he's the best player to ever play the game. Mentally in the most important moments I would rather play against anybody else but him.

• Like 1

1 hour ago, Boxy said:

Najtrofeniji, GOAT nikad nece biti, za mene :classic_happy:

Uh sto se Novak potresao, a i svi cobani s njim :lol_2: isto kao sto se Fed nasekira kad cuje da ja ne navija za njega :classic_rolleyes:

U celoj toj prici oko GOATa  se zaboravlja da je najvaznije sta o tome misle Fed i Rafa, sta misle, a ne sta kazu :smiley2:

• Like 1

1 minute ago, Milica said:

Uh sto se Novak potresao, a i svi cobani s njim :lol_2: isto kao sto se Fed nasekira kad cuje da ja ne navija za njega :classic_rolleyes:

U celoj toj prici oko GOATa  se zaboravlja da je najvaznije sta o tome misle Fed i Rafa, sta misle, a ne sta kazu :smiley2:

Nisam te videla na Nadalovoj temi da sae smejes povredi, izgleda da su ta osecanja rezervisana samo za Feda 

Marijana Veljovic sudija. Bas ogromna cast.

prvo su imali prigodan program povodom godisnjice (americka himna, zastava, marinci, vatrogasci itd.), pa onda slikanje s 6 od 9 zena koje su osnovale WTA.

Edited by wwww
  • Like 1

Lejla je 2020 u Fed Cupu pobedila Bencic, a Ema je sad izbacina Bencic na USO.

Lejla prosle godine pobedila Stivens (mada je upitno u kakvom stanju je bila Sloan) i izgubila od Svitoline. Sad je pobedila Svitolinu.

Edited by wwww