Izvan i iza turnira

wwww

Tursunov: "You have to combine spin, speed and trajectory. If you want just to hit the crap out of the ball — how Is it supposed to land into the court? That’s what you must consider. You have to balance every component of your stroke so that all of them add up to 100%."

"But you hit with 100% power, apply 100% spin and then you don’t understand why you miss the shot? Because it’s impossible, that’s why. Not even Basilashvili can play like that and he hits the ball four times harder than any pro and still believes he doesn’t hit big enough"

IW je u velikoj meri doprineo trenutnoj situaciji.

Ne računajući par rečenica direktora , osim otkaza drugu godinu zaredom ,od njih se jako malo čulo.

Da li uz situaciju sa coronom (neču porediti stanje u Orange County-u i Miami Dade County jer nemam jasan uvid, a izveštaji (www postavila )kažu loša na F ,) na otkaze utiče i poslovna politika G. Elissona vlasnika .

Deluje da on bez publike koja u normalnim godinama dolazi  u velikom broju nema interes da se turnir održi. Opet to vodi pitanju kakav je uticaj ATP uopšte u datim okolnostima?

Edited by Keira

Meni je i danas neverovatno kad se setim, uopšte nije taj pad izgledao toliko ozbiljno u tom momentu, a evo ne da ne može još da trenira nego ni da hoda normalno. Kad je neko baksuz i to ti je. Koliko bi tenisera imalo ovakve posledice što se jednom oklizne? :ajme:

Ja misim da to nije samo splet nesrecnih okolnosti, več na žalost urodjena sklonost povredama.

A na slikama koje se mogu nači iz ovog perioda tačno se vidi koliko pati, izgleda da je dobio nekoliko kg  viška, lice mu prosto natečeno .

• Tuzno 1