Jump to content

(Digitalni) Marketing


Recommended Posts

Nova tema u kojoj cemo diskutovati o marketingu i danas jako "popularnom" digitalnom marketingu. Na ovoj temi mozemo pisati o SEO (Search engine optimization), social media marketingu, grafickom dizajnu, copywriting-u, google ads-u i slicnim stvarima...

 

Link to comment
Share on other sites

Ja sam u sustini pocetnik u digitalnom marketingu, skoro sam zavrsio ekonomski fakultet i kod nas tek u cetvrtoj (poslednjoj) godini studiranja se bira odredjeni modul. Ja sam izabrao tada marketing ali ono sto se uci na faksu moze biti samo neka osnova, dakle nesto uopsteno o marketingu.

Nakon toga sam krenuo sam da ucim o digitalnom marketingu, upisao dodatni kurs o marketingu, a bas juce sam startovao sa novim kursom grafickog dizajna.

Sve u svemu, uglavnom sam ucim dosta stvari o DM, pratim neke marketare koji daju dobre savete, citam blogove, youtube, google su mi glavni izvor informacija trenutno...

Voleo bih ovde da cujem savete, misljenja ljudi koji su imali iskustva u marketingu ili DM ili onih koji su isto pocetnici u ovome :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Prvo treba da razlucis da li zelis time (DM) da se bavis ili ne, ili ce ti to biti samo nesto cime ces prosiriti svoj skillset, eventualno portfolio ako ti se ukaze prilika.

 

Drugo, ovo sto rade domaci se jako razlikuje od onoga sto rade stranci.

 

Kursevi koji se vrte, recimo Istoka Pavlovica, Ivana Bildija i drugih jesu ok za pocetnike, ali uglavnom sve to i vise od toga mozes da nadjes i sam besplatno. Sama sistematizacija tog gradiva i koliko-toliko vodjenje kroz materiju (tutorstvo) sigurno vredi nesto (da li toliko koliko oni naplacuju - pitanje), ali u tim oblastima koje se menjaju iz dana u dan moras da budes spreman da ucis i sam, konstantno da se unapredjujes i ides u korak sa vremenom.