Vesti

Borko

2 hours ago, Radoye said:

- Nakon sto je zbog Covid-19 otkazana trka u Kanadi, sada je i njena zamena u Turskoj dovedena pod znak pitanja. Pregovaralo se s Azerbejdzanom oko zamene datuma ali su Azeri odbili...

Kod Azera je valjda problem sa datumima zbog fudbala, a kod Turaka oko putovanja?

14 hours ago, alberto.ascari said:

Videli ste ovo??

64e50b705e12b077bfb1575c1379cfe5.jpg

Odesláno z mého BBF100-1 pomocí Tapatalk

"Huge step" za ekipu može biti ili da ih neko kupuje (moguće) ili da su našli novog dobvljača motora (manje verovatno) ili da će dobiti fabričku podršku Mercedesa što bi bilo fantastično 😀.

Juce-prekjuce je Hamilton izjavio da se nada da ce pregovori s Mercedesom o produzenju ugovora biti gotovi do letnje pauze tako da su sanse da je u medjuvremenu potpisao za Meklaren ravne sansama da ja dodjem u Mercedes kao njegova zamena. 😐

Baš tako. Nema Mclaren para da plati Hamiltona koji traži besnu platu. A i ne verujem da ga interesuje da vozi za ekipu koja ne može ni do podijuma. Setimo se njegovih gluposti koje je pravio kada Mclaren nije bio brz. Tada Luis nije bio "cool and slick" kao sada kada dominira.

4 hours ago, Radoye said:

Juce-prekjuce je Hamilton izjavio da se nada da ce pregovori s Mercedesom o produzenju ugovora biti gotovi do letnje pauze tako da su sanse da je u medjuvremenu potpisao za Meklaren ravne sansama da ja dodjem u Mercedes kao njegova zamena. 😐

Naravno, to je besmisleno.

Razmišljam, da nije nešto oko promene vlasničke strukture, mada 70% je od petrodolara, toga se covid nije ni dotakao. Da neće Latifi da prikupi nešto i prebaci sinatora u konkurentan bolid?

Valjda nece posto je mali operisan od talenta. Sadasnja vozacka postava je jaka k'o zemlja, Lando je buduci sampion a RIC verovatno najbolji medju starijim vozacima koji nemaju titulu. Jedino ako uvedu ono za ogranicenje budzeta i za plate vozaca pa da bude skupo zadrzati obojicu ja ne vidim potrebu da se bilo sta menja, a kad budu ogranicili budzete za razvoj onda ce novac od vozaca-placenika postati mnogo manje bitan u F1 jer ce regularno sponzorstvo da pokriva mnogo vise nego danas.

Sad razmisljam, mozda je objava da se krece u razvoj sopstvenog motora, o tome se prica vec dugo da je plan da Meklaren postane novi Ferari u smislu da sve rade "u kuci" kako za program automobila za ulicu tako i za trke. Uskoro ce promena specifikacije pa bi to mogao biti slagvort za ovakvu transformaciju.

Valjda nece posto je mali operisan od talenta. Sadasnja vozacka postava je jaka k'o zemlja, Lando je buduci sampion a RIC verovatno najbolji medju starijim vozacima koji nemaju titulu. Jedino ako uvedu ono za ogranicenje budzeta i za plate vozaca pa da bude skupo zadrzati obojicu ja ne vidim potrebu da se bilo sta menja, a kad budu ogranicili budzete za razvoj onda ce novac od vozaca-placenika postati mnogo manje bitan u F1 jer ce regularno sponzorstvo da pokriva mnogo vise nego danas.

Sad razmisljam, mozda je objava da se krece u razvoj sopstvenog motora, o tome se prica vec dugo da je plan da Meklaren postane novi Ferari u smislu da sve rade "u kuci" kako za program automobila za ulicu tako i za trke. Uskoro ce promena specifikacije pa bi to mogao biti slagvort za ovakvu transformaciju.

Iskreno se nadam da krecu u razvoj motora. Oni nemaju drugi izbor, ako zele da ostanu konkurentni kao F1 tim i kao proizvodac sportakih automobila. Imajj ozbiljan problem sa putnickim programom i to moraju da rese, a nemanje sopstvenog motora je jedan od problema

Sent from my iPhone using Tapatalk

Formula 1 will hold its first three Sprint Qualifying races later this year. In an interview for The Muscle Help Foundation, Brawn said the series has been “trying to get a sprint race format into Formula 1 for a number of years”, partly because they believe it will be more popular with younger fans.

“It’s a format we want to test,” he said. “Things change and young people don’t necessarily want to watch two hours of racing on a Sunday afternoon. We may find the short format racing’s more appealing to them.

“But we don’t want to disorientate our loyal fans who are really the core of our sport. And so can we find a combination? That’s what we’re testing. So there are three races this year. We’ll take stock and then we’ll decide what the next step is for the future. ”

https://www.racefans.net/2021/05/20/row-between-mercedes-and-red-bull-escalates-over-front-wings-and-tyre-blankets/

The off-track row between championship rivals Mercedes and Red Bull has escalated at the Monaco Grand Prix, with the two teams questioning each others’ compliance with the rules.

The FIA has already intervened after Mercedes drew attention to the flexing rear wings being used by Red Bull and other teams. Tougher tests on wing stiffness will be imposed from the middle of next month.

But Lewis Hamilton is unhappy the delay will mean Red Bull can continue using the same rear wings in the Azerbaijan Grand Prix at the beginning of June. He believes the drag reduction achieved by the wings will be especially beneficial on the long straights of Baku City Circuit.

Horner also claimed Mercedes are gaining an advantage from flexible wings at the front of their W12. “Just look at some footage from Imola, at the front of our competitor’s car and it’ll show you very clearly flexible aerodynamics,” he said. “Which, as we know, the front wing is a far more sensitive part of the car than the rear of the car.”

Red Bull's Dr Helmut Marko has refused to rule out lodging a counter-protest against championship rival Mercedes.

The 79-year-old Austrian says his countryman Toto Wolff is being unreasonable in criticising the FIA for giving Red Bull and other teams until after Baku to make modifications to their allegedly 'bendy' rear wings.

"We are changing our wing, but it won't be possible for Baku," Marko told Sport1. "You can't just build a new one just like that."

Wolff is threatening to lodge a protest if Red Bull runs the offending wing at Baku - but Marko says the Mercedes boss is being unfair.

"It is part of Formula 1 that other teams look closely at your car," he said.

"We did that last year when Mercedes came out of the box with the DAS system. The FIA declared it was illegal, but they were still allowed to use it until the last race.

"We accepted that, so why does Mercedes not accept that it is done the same way with our rear wing?" Marko said.

Therefore, Marko warns that if Wolff wants to play the protest game, Red Bull will follow suit.

"We expect that the tests for the front wing will now also be tightened," he said. "That's only fair. The front wing of Toto's car is the most obvious in this way. So there is also the potential for protest from us."

However, Marko thinks Wolff is actually unlikely to push the protest button in Baku.

"They would have to protest against eight cars, because Ferrari, Alfa Romeo and Alpine are also affected," he said. "Do they really want to do that and cause a major scandal? I don't think so."