VN Holandije 2023, 27. avgust

Radoye

Netherlands_Circuit.png

Nakon letnje pauze nastavlja se ovogodisnji svetski sampionat F1 u kome je ostalo jos samo da saznamo da li ce RBR (pre svih Maks) pobediti na svim preostalim trkama i tako postaviti novi rekord u dominaciji. Posto je F1 bila na odmoru nema nesto previse vesti osim one o Masinoj tuzbi u pokusaju da retroaktivno preokrene rezultat sezone 2008, a tokom pauze vozaci su se zabavljali svaki na svoj nacin - Botas recimo ovako:

0_Valtteri-Bottas.jpg

0_Valtteri-Bottas.jpg

Ovaj vikend ce biti normalan, bez "sprinta", bez eksperimentisanja sa obaveznim alokacijama guma u kvalifikacijama. Pireli donosi smese C1, C2 i C3. Tokom FP1 cemo umesto Sainsa u Ferariju gledati rezervu Roberta Svarcmana.

Satnica vikenda ovde:

https://www.formula1.com/en/racing/2023/Netherlands.html

• Thanks 2

FP1, Maks ispred Alonsa:

F4X8RM8aIAAa20f.jpeg

FP2, Noris ispred Maksa:

F4YqtUDW8AA4_N6.jpeg

Udes Pjastrija i Rokarda, Rikardo u bolnici zbog povrede sake:

https://racer.com/2023/08/25/ricciardo-hospitalized-with-possible-hand-injury-following-crash-in-practice/

Daniel Ricciardo has been taken to a local hospital for checks on his hand after crashing during practice for the Dutch Grand Prix.

The AlphaTauri driver went straight on into the wall at the banked Turn 3 corner, appearing to be distracted by Oscar Piastri’s crash at the same corner just ahead of him that left the McLaren partly on the racing line. Ricciardo took to team radio to say that he had hurt his hand, and immediately took his left glove off before gingerly climbing out.

Ricciardo also signaled to a marshal that he had a problem with his left hand as he sat on the side of his car, shaking his head in frustration before being taken to the medical center.

The Australian was then pictured leaving the medical center with his arm in a sling, and the FIA confirmed he has been taken to a local hospital for checks.

Should Ricciardo be unfit to race, Red Bull reserve driver Liam Lawson is on-site at Zandvoort and would need to take part in at least qualifying to be able to start Sunday’s grand prix. AlphaTauri can also still call on Nyck de Vries if required, having replaced the Dutchman with Ricciardo ahead of the Hungarian Grand Prix.

Novotarije na bolidima:

https://racer.com/2023/08/25/technical-updates-2023-dutch-grand-prix/

Aston Martin has brought the most significant update to the Dutch Grand Prix, with floor and diffuser changes as it targets second place in the constructors’ championship.

Red Bull has a new beam wing this weekend as its only upgrade, but Mercedes continues its own push with tweaks to the floor edge, sidepod inlet — specifically the mirror stays to improve airflow and performance of the rear wing — and beam wing.

Haas is aiming to solve its race pace woes with some new parts that include a new front wing and nose assembly, while there is a circuit-specific change to the rear brake ducts for cooling purposes.

At AlphaTauri there are new rear wing endplates which increases efficiency, while McLaren has a rear wing and beam wing tweak that is specific to the demands of Zandvoort.

Rikardo slomio ruku, potvrdjeno da nece moci da vozi. Umesto njega Liam Loson:

https://www.racefans.net/2023/08/25/ricciardo-out-of-dutch-gp-with-broken-arm-lawson-to-make-f1-debut/

Daniel Ricciardo will miss the Dutch Grand Prix after suffering a broken arm in a crash during practice today.

RaceFans understands AlphaTauri reserve driver Liam Lawson will make his Formula 1 debut in place of Ricciardo.

Najdosadniji "Silly Season" od kada pamtim. Savršeno se uklapa u ovu dosadnu sezonu. Jedina silly vest je da će Strol možda u tenisere...

U jučerašnjim kvalifikacijama za F2 su isticali crvene zastave za svako izletanje sa staze pa čak i kada je vozač samo očešao ogradu (poslednja crvena zastava i kraj kvalifikacija). Mučeni Hauger je čak tri puta bio na najbržem krugu da zauzme Pol ali je svaki krug prekidan crvenim. Ne znam da li je ovo nova praksa ali biće cirkusa u F1 kvalifikacijama ako kriterijum sa zastavama bude isti.

Univerzum bas zeli da poruci Rikardu da ga ne zeli u F1. Prvo guzenje od strane Zhoua na VN Madjarske u 1.krugu, potom obrisano vreme u Q1 u Spa, a sad ovo.

Horner kaze da postoji sansa da se vrati za Singapur, tj da prekoci "samo" Moncu 😑

In other (live) news, bravo za Logana. Oba Williamsa u Q3. Albon je kralj midfield/lowfield timova i savrsen da tu overachievuje.

P.s. zao mi je sto je Botas postao cirkuzant Formule 1. Kao da se uopste vise ne trudi na stazi.

Ferrari and driver Carlos Sainz Jnr have both received minor punishments following an incident between the driver and Oscar Piastri during qualifying at Zandvoort.

Sainz forced Piastri onto the grass on the approach to turn two after leaving the pits in front of the McLaren driver. He has received a driving reprimand and Ferrari have been fined €5,000 (£4,290).

https://www.racefans.net/2023/08/26/sainz-reprimanded-ferrari-fined-e5000-for-potentially-dangerous-piastri-clash/

Yuki Tsunoda has been hit with a three-place grid drop for the Dutch Grand Prix after the stewards found he impeded Lewis Hamilton in qualifying.

However, Lance Stroll was cleared of the same offence by the stewards and will not face any penalties for Sunday’s race.

https://www.racefans.net/2023/08/26/tsunoda-hit-with-three-place-grid-drop-for-impeding-hamilton-stroll-cleared/

3 minutes ago, Drago said:

Red Bul zove Maxa u box pre Čeka i poklanja mu lidersku poziciju. Čisto da još jednom potvrde Perezu gde mu je mesto...

A nema veze sto je Ceko prvi mijenjao gume i dosao do liderske pozicije? Odakle je startovao? Da nije sa 7 mjesta.

Isto tako, nemq veze sto muMax skinuo 10 sekundi ko iz pi... i na istim gumama prije zamjene

Edited by Miki28
typo

5 minutes ago, Drago said:

Red Bul zove Maxa u box pre Čeka i poklanja mu lidersku poziciju. Čisto da još jednom potvrde Perezu gde mu je mesto...

On jako dobro zna gde mu je mesto. Dopustio je timskom kolegi da anulira 12-13s prednosti za 5-6 krugova.

Da je vozio Maxovim tempom, nikakav undercut ne bi pomogao.

Edited by Xpert
  • Like 4

Trka je na ovaj fazon:

Rolling-Dice.jpg

3 minutes ago, John Terry said:

Zao mi je Logana ali on je sledeci van formule 1.

Pa bio je plan da Meklaren ubaci Palua umesto njega cim se zavrsi Indikar sezona, ali ovaj sad hoce da ostane kod Ganasija koliko se prosle godine otimao da dodje u Meklaren...

Edited by Radoye
  • Like 2

3 minutes ago, Xpert said:

On jako dobro zna gde mu je mesto. Dopustio je timskom kolegi da anulira 12-13s prednosti za 5-6 krugova.

Da je vozio Maxovim tempom, nikakav undercut ne bi pomogao.

Ali su ovako izbegli duel na stazi. Iako je Max brži ipak nije zaslužio da mu ekipa poklanja liderstvo u trci.