oldie but goodie

ćušpajz

Nije to sudija, to mu je trener, čeka da vidi da ga odmah ustreli ako promaši bacanje. 

Btw, na stranu odbojkaška oprema i fascinantna obuća i Šerif kao sudija, mislim da me najviše plaši stari brodski pod na kojem igraju...

Edited by freethrow

diskutuju knicks navijaci ko je najbolji dunker u nyk istoriji 

Either y'all are bugging or too young to remember but the answer will forever be Latrell Spreewell. Granted he did most of damage as a Warrior but I have yet to see anyone attack the rim like it owed him money. He caught a body in the Finals...think it was Sean Elliot.

( :

Edited by uini
  • Like 1
  • Love 1

Earlier this year, we were delighted to find out that former Knicks beat writer, Chris Herring was releasing his new book, Blood In The Garden: The Flagrant History of the 1990s New York Knicks. And we were even more delighted when we got a chance to sit down with the author and talk about his latest work.

So yesterday, when news broke that long-time Knicks fan and film director, Spike Lee had confirmed that he was working on a film series based on the aforementioned book, fans were ecstatic.

(bonus poeni za druženje sa donovan mitchellom seniorom)

On 7/27/2022 at 5:27 PM, uini said:

ne best dunk, već best dunker.

jr-dunk je tu negde, verovatno drugi ispod starksovog

BlackAdventurousIcelandgull-size_restric

Ovo je ikonično kucanje jer je protiv prajm Bullsa u važnom meču ali JR Smith je imao nekoliko baš brutalnih naspram kojih ovo deluje kao dečja igra na sobnom košiću.

tako nekako. spree i jr smith, kao dva nepatvorena ludaka, realno imaju i najspektakularnija kucanja

ipak treba imati muda pa ici na jordana kada imas mnetar i žilet

---

u slavu jr smitha, jedan od njegovih grejtnes momenata je ovde:

https://www.postingandtoasting.com/2012/5/31/3054458/while-you-were-sleeping-j-r-smith-held-a-bicycle-rally

Sorry, nije namerno ponavljanje, prevideo. A to i KJ-ovo kucanje su mi uvek prva kojih se setim iz tog perioda. Mislim da sam i ja nesto slicno procitao, valjda je sporan bio “followup” kucanja, ako sam dobro skapirao.

• Like 1