ATP finals Torino

Милица

Nista od pravog ruskog derbija, veci deo meca to je bila prava dominacija Zvereva. Iskreno, raduje me da je neko uspeo da zaustavi masinu zvanu Medvedev (naravno kao i Novak u Parizu) i sto se pokazalo da postoje igraci koji mogu da otkriju i najmanju pukotinu u igri svetskog broja 2 i da na kraju zabeleze pobedu.

Kako sada stojimo sa odbranom poena u prva dva meseca u sledecoj teniskoj sezoni, predpostavljam da je Novak siguran to kraja tog perioda,a u zavisnosti od ucestvovanja na AO verovatno i do RG, posto Novak do tada brani samo Beograd i polufinale Rima.

#Medvedev: "I don't see why our generation would miss on something. Of course, maybe we don't win 20 Grand Slams, yet nobody did before Roger, Rafa and Novak, so they were also worse than them, if we can say like this. It's definitely not going to be a shame".

• Like 1

Ovo je otprilike ono sto ja generalno ocekujem u njihovim mecevima. Jednostavno, Zverev, ma kako to iz ugla ove godine, a mozda i prosle zvucalo, ima i u rezervoaru i u igrackom repertoaru vise od ostalih iz ove generacije, ali je isto tako mnogo i lutao i mentalno je najcesce bio nedorastao izazovu.

Kad servis radi ovako i kad je mentalno najcvrsci u poenima koji resavaju, ovo je rezultat.

Svaka cast, skuplja on ove velike titule fino nema sta, samo slemovi nedostaju za sad. Statisticki, da Medvedev nema ovaj slem, ubedljivo najbolja karijera do sad.

videos s KZS Zvereva i Medvedeva:

https://www.eurosport.com/tennis/atp-finals/2021/there-s-one-thing-missing-alexander-zverev-targets-maiden-slam-after-crushing-daniil-medvedev-atp-fi_sto8637324/story.shtml

Herbert quickly interrupted his partner to add: “Nico is becoming a yoga master. He was one of the guys that had no flexibility at all. Actually he's becoming...his goal is to be (as flexible as) Djokovic. He's still on the path.”

“It's been a challenging year because I became a dad. Especially also with Covid, because they couldn't travel everywhere, I had a lot of weeks alone. It's a pretty strange feeling because when you're away, you just miss them so much. You're kind of depressed. When they're here, you have to find the balance to be competitive on court,” explained Herbert.

“But I think we've learned a lot with Julia and also with Harper. I'm just so happy to share this moment with them.”

Mahut added: “I'm happy he became a dad this year because he understands better. Sometimes, like he said, it's not easy to leave the family just after Christmas when we're going to Australia. Now he understands what it takes to travel without the family. So it's good also for me.”

“We need to get news from her personally,” said Mahut. “Of course, I couldn't say anything on court when I have the camera. Yeah, I was thinking about her. I hope she's safe. We need more, definitely.”

STATS OF THE DAY

With victories over Djokovic in the semis and Medvedev in the final, Zverev is just the fourth player in tournament history to earn semi-final and final wins over the top-two players in the ATP rankings, joining Ivan Lendl (1982), Stefan Edberg (1989) and Andre Agassi (1990).

Zverev ends the year at the top of the ATP match-wins leaderboard with 59 victories amassed in 2021. Medvedev is right behind him with 58.

This is the first season where Zverev has managed to win six titles.

Zverev struck 61 aces through five matches in Turin. He landed 75 percent of his first serves in and won 97 percent of his service games (56/58).

• Like 1

Jedini kiks mu je bio Wimbldon (izgubio od Felixa). Na AO i USO ga je izbacio Novak, na RG Tsitsipas u zivotnoj formi na sljaci.

Ako Novak ne bude igrao AO Zverev i Medvedev su glavni pretendenti na titulu (Tsitsipas nema sanse da nesto uradi cak i ako bude isao, posle zahvata na laktu).

Edited by wwww
  • Like 1

Gubljenje meceva od Feliksa ne bi trebalo da bude kiks. On je na nekoliko dana bio u top 10, sto je takodje neverovatno imajuci u vidu opsti utisak da je do sada u karijeri tezak choker i underachiever, pa ipak je tu negde oko top 10. Zajedno sa Sapovalovim.

Ipak, za njih dvojicu najpre vazi da moraju dobro da porade na nedostacima jer je jasno da im je potencijal dovoljno visok da se u buducnosti bore i za prvo mesto.

Za razliku od Ruda ili recimo Rubljova koji su rudareci dosli tu gde su sad, ali tu im je i plafon, bez obzira na godine.