[USA] SJEDINJENE AMERIČKE DRŽAVE - unutrašnja politika i uticaj na svetska kretanja

McCarthy

Da te onako, nežno pitam, šta tebe briga gde odlaze pare amerikanaca? To su njihove pare a ne tvoje!

Sent from my LM-G710VM using Tapatalk

Tebe nije briga jer očigledno da ti ne smeta da tvoj predstavnik koristi i tvoje pare da pregovara sa oligarsima. A i to što se iste pare (ali hiljadama puta uvećane sume) koriste za dirigovana suđenja političkom protivniku. Kao u stara dobra staljinistička vremena.

>> ... Adam Schiff Loses It On Live TV – In Final Moments Of Impeachment Hearing, He Almost Cries
By Adam Casalino|November 22, 2019

Schiff couldn’t hold it together – a defining moment of his ‘impeachment!’

Ask the president or any Republican (or anyone with a brain) and they’ll tell you the impeachment hearings have been a failure.
Ask Adam Schiff and House Democrats? Despite any reasonable evidence to back them, they say Trump is guilty.
But after all the hearings, leaks, rumors, and fake news, Schiff’s circus is coming to an end.
All the “star” witnesses have spoken. Every deep state and swamp dweller tried to throw Trump under the bus.
But now that everything’s said and done, Shifty Schiff was forced to give his closing comments.
And much like how he opened this inquiry, he closes it: as a spectacle.

From Twitter:
Daily Caller
@DailyCaller
.@RepAdamSchiff gets emotional in his closing statement

Wow, Poor Baby…

Not once during Schiff’s closing statement did he point to any actionable proof that Trump broke the law.
Schiff, like so many other Democrats, is making huge claims—with little to back it up.
Some might say his emotional closing is proof of just how much he loves this country—and the integrity of our government.
I have a different take. After spending months and millions on this impeachment inquiry, Schiff and his cronies have nothing.
They took the bait this still unnamed whistleblower gave them. And before getting all the facts, they ran head-first into impeachment.

But interest quickly faded among Americans. Many believe this has been a sham from day one.
Americans don’t seem to believe Trump did anything wrong when speaking with Ukraine. And there is no “smoking gun,” that seals his fate.

Schiff did his darndest to make Trump look guilty before proven innocent. Remember his opening statement?
He read a false version of Trump’s call with Ukraine, claiming it was “parody.” How can anyone consider this guy impartial, when he was trying so hard to make Trump look like a criminal?
Schiff brought up witness after witness, hoping someone would doom Trump. But even his stars could not name a single thing Trump did that was impeachable.

Even Sondland quoted his conversation with Trump where the president said he did not want a quid-pro-quo.
You can’t impeach a president over hearsay. And you can’t doom a man when you can’t prove his guilt.
Schiff knows this. After all his efforts, impeachment looks very uncertain. Even if they get the votes, the Senate will never remove Trump.

That’s a good reason to cry, if you hate Donald Trump. ... <<

Zbog tog patriotizma je DT i izabran, ali to za shvatiti ima par aksioma koje se ne dokazuju!

Izabran je zato što su Rusi znali na koji način da podriju američku demokratiju (osveta za pad Zida i širenje NATO) i ispostavilo se da su bili u pravu. Igrali su na kartu republikanaca kojima ovo nije prvi put da upadaju u stožer Demokratske stranke i da igraju na kartu borbe za bolju Ameriku.

Samo što je ovaj put krug onih koji su umešani u prljave rabote daleko širi od predsednika i par nekih drugova članova. Ovde nema ko nije oko Trumpa (incl. #traitor himself) umešan u korupciju i saradnju sa Rusima i ukrajinskim oligarsima.

>> ... Adam Schiff Loses It On Live TV – In Final Moments Of Impeachment Hearing, He Almost Cries
By Adam Casalino|November 22, 2019
Schiff couldn’t hold it together – a defining moment of his ‘impeachment!’

Ask the president or any Republican (or anyone with a brain) and they’ll tell you the impeachment hearings have been a failure.
Ask Adam Schiff and House Democrats? Despite any reasonable evidence to back them, they say Trump is guilty.
But after all the hearings, leaks, rumors, and fake news, Schiff’s circus is coming to an end.
All the “star” witnesses have spoken. Every deep state and swamp dweller tried to throw Trump under the bus.
But now that everything’s said and done, Shifty Schiff was forced to give his closing comments.
And much like how he opened this inquiry, he closes it: as a spectacle.

From Twitter:
Daily Caller
@DailyCaller
.@RepAdamSchiff gets emotional in his closing statement
Wow, Poor Baby…

Not once during Schiff’s closing statement did he point to any actionable proof that Trump broke the law.
Schiff, like so many other Democrats, is making huge claims—with little to back it up.
Some might say his emotional closing is proof of just how much he loves this country—and the integrity of our government.
I have a different take. After spending months and millions on this impeachment inquiry, Schiff and his cronies have nothing.
They took the bait this still unnamed whistleblower gave them. And before getting all the facts, they ran head-first into impeachment.

But interest quickly faded among Americans. Many believe this has been a sham from day one.
Americans don’t seem to believe Trump did anything wrong when speaking with Ukraine. And there is no “smoking gun,” that seals his fate.

Schiff did his darndest to make Trump look guilty before proven innocent. Remember his opening statement?
He read a false version of Trump’s call with Ukraine, claiming it was “parody.” How can anyone consider this guy impartial, when he was trying so hard to make Trump look like a criminal?
Schiff brought up witness after witness, hoping someone would doom Trump. But even his stars could not name a single thing Trump did that was impeachable.

Even Sondland quoted his conversation with Trump where the president said he did not want a quid-pro-quo.
You can’t impeach a president over hearsay. And you can’t doom a man when you can’t prove his guilt.
Schiff knows this. After all his efforts, impeachment looks very uncertain. Even if they get the votes, the Senate will never remove Trump.

That’s a good reason to cry, if you hate Donald Trump. ... ...

Da rezimiram:

1) DT je nesposobnošću dems izabran kao bunt, u najmanju ruku revolt protiv PC koji se protura;

2) Zbog izrazito agresivnog ponašanja pozitivno diskriminisanih grupa i onoga što on zagovara, dobija sve više pristalica;

3) Zbog ovih nemuštih propagiranja patriotizma, takođe mu raste broj pristalica;

4) Po vrh svega jurcanje za šatro rasistima samo pospešuje netrpeljivost prema dems! Pre neki dan gledam na vestima AA napala školu što je nastavnik bacio, sa ostalim radovima koji nisu za prezantaciju, žali se da je to uradio što je njeno date crno. Škola odgovorila da su i radovi AA studenata takođe prezentirani, kao i da su radovi belih studenata takođe bačeni, al'jok, ona tera i dalje svoju priču. Pitanje za kviska! Kako očekivati da će prosečan čovek koga je briga za politiku da glasa za nekoga ko na ovo pozitvno gleda?

• Like 4

Sta bi sa onim slucajem kad je nastavnica silom terala uenicu da stane u 'spagu', a drugi djaci je silom drzali dok je vristala?

Nisam pratio. To je tek druga strana medalje. Ako se dobro sećam to je bila vežba za cheerleading. Da ne ulazim u to iskrivljeno shvatanje da deca koja se bave sportom moraju da budu profesionalci, ili nema sporta. :(

12 hours ago, melankolic said:

Neće Amerika ali hoće određeni rettrograđani.
Gde je sada angelia da zahteva da se ne koriste njene pare za neke tamo mutne poslove sa oligarsima?

U Oklahomi, odlicno se zabavila, bila na veceri u Cattleman's - kazu ako si u Oklahomi moras da veceras kod njih,

Kakve mutne poslove sa oligarsima? Jer uzeo Tramp maknadu za Donalda Jr?

9 minutes ago, mrd said:

Bloomberg has vowed to spend at least $150 million of his fortune on various pieces of a 2020 campaign, including more than $100 million for internet ads attacking Trump, between $15 million and $20 million on a voter registration drive largely targeting minority voters, and more than $30 million on an initial round of television ads.

Ovo su videli u Srbiji i resili da "demokratski" primene .......... samo umesto brasna i zejtina izgleda daju po 50 dolara kesh, za patike.

• Like 4

S druge strane ovo je dobar znak da su demokrate ozbiljno shvatili opasnost od komunzima, sto je i Wall Street nagovestio prosle nedelje izdvajajuci Elizabeth Warren kao najgluplju, a samim tim i najopasniju od svih.

Howard Schultz je znaci definitivno odustao pa su morali naci drugog bilionera.

Realno je ipak da je ovo samo podrska Joe Biden-u. Sto je dobro, jer on sigurno gubi. Ili su shvatili da je Biden veci sljam cak i od 

HEllary i da ce opet izgubiti?

Edited by Denis Jasharevic

Ovo može da promeni smer dems i da bude pozitivna stvar. Jasno je da niko od ovih sada u igri nema šanse protiv DT, za MB nemam dovoljno analize da bih mogao da komentarišem. Važno je imati na umu da je Cali. izabrala terminatora, iako je totalno dems obojena. Vrlo je moguće da ljudi izaberu centralniji izbor u celoj US.

Michael Rubens Bloomberg[1] (born February 14, 1942) is an American politician, businessman, author, and philanthropist. As of November 2019, his net worth was estimated at $58 billion,[2] making him the 9th richest person in the United States and the 14th richest person in the world. He has joined The Giving Pledge, whereby billionaires pledge to give away at least half of their wealth.[3] To date, Bloomberg has given away $8.2 billion, including his November 2018 $1.8 billion gift to Johns Hopkins University for student aid—the largest private donation ever made to a higher education institution.[4]

1 minute ago, Denis Jasharevic said:

Ma jok bRe, AmeriKi treba neki lJevicar kao onaj Morones iz BolivijU!

Jel Morones bese?

Da sredi to malo, lJevicarski. Da se zna neRed.

Zapravo kad malo razmislim, ova situacija sa slomom liberalizma dosta lici na slom SSSRa, a sad i ovaj momenat kad vise nista nije bilo od politicara, kad su bili toliko korumpirani da ih vise nisi mogao ni da ucijenis, ni da potplatis, ni da uplasis, pa KGB na kraju odlucio da sam preuzme upravljanje drzavom a izvjesnog pukovnika iz Drezdena postavili kao lice koje ce se slikati za medije.

Tako i danas u USofA, slom citavog politickog zivota, politicari su toliko korumpirani da od njih vise ne mozes nista ocekivati, pa sto da im dajes pare kad mozes sam licno da izadjes pred reflektore, prvo Naradjasti bogati idiot, a sada i ovaj drugi sto hoce da izadje Narandjastom na crtu. Jos ce se lisice potuci koja ce da cuva kokosinjac. Tuzno je zapravo koliko oni ne kapiraju koliko su usrali tu nekad divnu zemlju koja je obiljezila 20 vijek.

Zapravo kad malo razmislim, ova situacija sa slomom liberalizma dosta lici na slom SSSRa, a sad i ovaj momenat kad vise nista nije bilo od politicara, kad su bili toliko korumpirani da ih vise nisi mogao ni da ucijenis, ni da potplatis, ni da uplasis, pa KGB na kraju odlucio da sam preuzme upravljanje drzavom a izvjesnog pukovnika iz Drezdena postavili kao lice koje ce se slikati za medije.

Tako i danas u USofA, slom citavog politickog zivota, politicari su toliko korumpirani da od njih vise ne mozes nista ocekivati, pa sto da im dajes pare kad mozes sam licno da izadjes pred reflektore, prvo Naradjasti bogati idiot, a sada i ovaj drugi sto hoce da izadje Narandjastom na crtu. Jos ce se lisice potuci koja ce da cuva kokosinjac. Tuzno je zapravo koliko oni ne kapiraju koliko su usrali tu nekad divnu zemlju koja je obiljezila 20 vijek.

Najzad si shvatio. Ja se ubih da bjasnim da narod neće jajare koje jedno pričaju, a _ad se okreneš, kradu taj isti narod gde kod mogu.
Bravo!

Pricam ja sa klincem juce o njegovom koledzu. Denise, nisam ni kontala koliko si u pravu kad si pricao o ispiranju mozgova klincima. Samo sto je ovaj moj razuman, pa vidi sta se desava. Kaze "mama, kad krenu da mi prodaju komunizam kao ideal buducnosti, samo cutim, znam da mi je pametnije da ne pricam".

A ako se neko pobuni, nastane haos i prozivanje, kako od profesora tako i od ostalih studenata. On sebe klasifikuje kao libertijanac i smatra da je gender politics idiotluk. A on nije ziveo u komunizmu, do zakljucaka je dosao potpuno sam.

• Like 3

• Eddard changed the title to [USA] SJEDINJENE AMERIČKE DRŽAVE - unutrašnja politika i uticaj na svetska kretanja
  • Lobotomija locked this topic
  • Lobotomija unlocked this topic