Where is Peng Shuai?

wwww

ja stvarno ne znam sta bi moglo da se smatra pozitivnim ishodom sveg ovog. ono, jeste ona ziva (bar za sada :wink2: ) ali oni je nikada vise nece ispustiti iz vida, bice u svojevrsnom kucnom pritvoru, nece imati nikakvu sansu ni da prebegne bilo gde  u neku drugu zemlju na svetu. :classic_sad:

• Tuzno 1

Kinezi uvek igraju tvrdo i do samog kraja,

ali ako ostane ovako nereseno,

ne vidim kako ovaj skandal nece postati 

velika kocnica za Kinu u WTA.

Zapadno mnjenje ce zauzeti ostriji stav,

manje ce se paziti da se ne uvredi kina,

nekako se sticu drustveni uslovi za to.

Ove sa turnira verovatno jesu. Ziva je ona, ja mislim da ce nju i pustiti i da izadje iz zemlje sa upozorenjem da joj familija ostaje u zemlji i da pazi sta prica jednom kad bude u drugoj zemlji, i zbog sebe i zbog onih kojih ostaju, i ona ce da ode, to je pretpostavljam i bila ideja

1 hour ago, Zvezdinho said:

Jel neko sa sigurnoscu moze da garantuje da su ove slike od pre neki dan ?

Pretpostavljam da ovaj novi hashtag znači da su nadležni prihvatili da su snimci autentični, ako ne i slike. Doduše ne znam je li to dokazano, niti kako se može dokazati, datum na snimku je verovatno moguće lažirati.

Zvaničnicima MOK-a nije u interesu da talasaju pred OI u Kini, tako da sigurno jedva čekaju da budu ubeđeni da je sve u redu. Zašto je razgovarala baš sa njima umesto sa svojim direktnim poslodavcem koji je tražio da je čuje?

Evo slike:

59895443_403.jpg

Obavezne igračkice u pozadini, a ona sva srećna :smiley5:

https://www.dw.com/en/chinese-tennis-star-peng-shuai-claims-to-be-safe-in-video-call-with-ioc-chief/a-59892881

• Tuzno 1

6 hours ago, alcesta said:

Concerns about the censoring of her post and her subsequent disappearance from public view grew into a furor, drawing comments from tennis greats like Roger Federer, Rafael Nadal, Naomi Osaka, Serena Williams, and Martina Navratilova.

:twak:

kako su fino zagubili Novakovu reakciju (AP bas ne podnosi Novaka) i preuredili redosled reakcija :twak:

ono kad ni slucaj Peng ne moze da prodje bez guranja odredjenih agendi... :ajme:

• Like 1
  • WOW 1

:twak::twak::twak:

ovaj gore je isti mamlaz koji je svojevremedno imao biser oko dopinga (po sistemu: kriv si dok ne dokazes suprotno :twak:)

https://www.tennis.com/news/articles/former-wada-chief-warns-djokovic-against-taking-lance-armstrong-position-on-dopi

Dick Pound, the former chief of the World Anti-Doping Agency, has criticized Novak Djokovic's comments about the amount of doping in the sport.

"That's a Lance Armstrong approach. 'I never tested positive therefore I am clean.' Wrong," Pound told STV.

"As long as there is no proof that somebody is doping, the sport is clean," Djokovic was quoted saying at the Laureus World Sport Awards, reacting to Andy Murray's statements that he has been suspicious of players on tour and wants tougher anti-doping efforts.

"I think it all comes down to anti-doping agencies, governing bodies—they need to come out with proof, if they don't it's only rumors," Djokovic also said.

Pound, known for his strident stance against doping and also for his controversial statements on its prevalence in sport, added that the reluctance of sporting bodies to catch offenders is also an issue.

"Let's assume it's double digits and let's be really charitable and say it is only 10 percent," he said. "Our level of positives is 2 percent. The science is pretty robust and the system is good for whatever it does. It's the people that don't want it to work."

Murray, meanwhile, said he planned to keep speaking up about his concerns, but has a good relationship with Djokovic. Boris Becker, Djokovic's coach, had also criticized Murray.

"I've spoken to Boris and Novak and we're all good," Murray said. "I'm practicing with Novak next week in Madrid.

"It's a topic that's always difficult for athletes to discuss these days but we have to try and do our best. All I want is to try and make sure tennis is as clean, a sport, as possible—it's very difficult to keep a sport that way these days."

a i Endi je imao sta da kaze i popljuje kolege (bez dokaza, naravno) - to mu je bas onako navika. :classic_dry:

Edited by wwww