VN Velike Britanije 2020. (31. jul-2. avgust)

Alen13ASC

Predlog muzike uz čitanje uvodne teme

Posle tri nedelje čiste akcije došla je mala pauza od dve nedelje da bi opet nastavili s tri uzastopne trke u tri nedelje. Sleduje nam dve trke u Silverstonu i jedna u Barseloni, a razlika u dabl hederu je samo u komponentama guma, na drugoj trci u Silverstonu koja nosi naziv VN 70. Godišnjice F1 vozači će imati mekšije smeše guma nego u prvoj. Silverston uvek donese dobre trke, nadamo se da će to biti i ovaj put.

10AQZO9.png

urB9YEP.png

1rgFgN9.png

f2u6SgY.png

jP53AXo.png

ZONE AKCIJA

Krivina 3/Vilidž

2015- Udes dvaju Meklarena i Lotusa.

Krivina 5/Ejntri

2014- Rajkonen ide široko te na povratku na stazu gubi kontrolu te se silovito zakucava u ogradu.

Krivine 6-8/Bruklends, Lufild i Vudkot

2014- Prelepa borba Alonsa i Fetela

Krivine 10-14/Megets, Bekets i Čapel

2016- Ferštapen prelazi Rozberga

Krivina 15/Stouv

2000- Kultard prelazi Barikela

Za ovaj trkački vikend vozači po prvi put imaju najtvrđe komponente; C1, C2 i C3 dok već u idućoj trci se vraćaju C2, C3 i C4.

34JEnI3.png

Stanje na tabeli je relativno haotično. S jedne strane dominacija Mercedesa a s druge totalni smuti u sredini poretka. Totalni pokolj. Red Bul je u povoljnoj situaciji glede P2, po prvi put posle dugo vremena imaju dobar put prema tom cilju, da svrgnu Ferari sa P2. Ima mnogo polemika oko Albona, jeli dobar ili ne, da li treba Red Bulu taj rizik da uz Seba i Maksa osiguraju P2 i u 2021. Što se mene tiče RB je siguran na P2 čak i sa Albonom.

JoQzPCV.png

Sredina poretka je baš živa od kad se ono desilo s Ferarijem. Meklaren i Reno baš grizu a Rejsing Point je izgleda konačno svatio kako W10 funkcioniše. Mali je žal što AlfaTauri nije zadržao one brzine iz prošle godine dok su bili STR, ali svi su napredovali na neki način a oni nisu uhvatili korak. Alfa Romeo i Has jako pate zbog fijaska s Ferarijevim PJ, a čak šta više deluju kao da su omašili aerodinamiku.

Reality check je odrađen, Mečka je nepokoriva. Možda svedočimo najdominantijoj sezoni ikad. Ferštapen daje sve od sebe ali to je izgleda dovoljno za P2, brutalne su Mečke.

Reno i dalje ulaže proteste na legalnost Rejsing Pointa RP20, a možda najradosnija vest je dolazak F1 na Nurburgring i Imolu te debi Portimao piste.

9AroPTV.png

Za sad prognoze kažu delimično oblačne uslove u svim danima, idealni uslovi za vožnju.

• Like 12

Maks frustriran dominacijom Mercedesa, čak veruje da ne može ni protiv RP

"I don't think we can catch up to Mercedes this year [close the gap]. You have to accept that and still make the best out of it."

How do you see the lead of Mercedes over Red Bull right now?

Max: "Too big."

So even a driver like Max Verstappen can't do anything about it. Is that right?

"You can't do anything about it because the gap is so big. They are so dominant..."

Max when asked if the Silverstone circuit could suit their car:

"No, normally not (haha)".

"Mercedes are so much faster on the straights and then you have the Racing Point which is like the Mercedes of last year. They are going to be fast too. I'm hoping fo third, but in normal circumstances that won't happen."

Sergio Perez has gone into quarantine after testing positive for Covid-19 ahead of this British Grand Prix.

The Racing Point driver was not present at the circuit during media activities on Thursday after his original test produced an unclear result.

The FIA confirmed in a statement they have begun to track and trace all F1 personnel Perez has been in touch with.

“Following today’s announcement that Sergio Perez of the BWT Racing Point Formula 1 Team produced an inconclusive test result for Covid-19 at the Silverstone Circuit ahead of the 2020 FIA Formula 1 British Grand Prix, the FIA and Formula 1 can now confirm that the result of his re-test is positive,” said the FIA in a statement.

“Perez has entered self-quarantine in accordance with the instructions of the relevant public health authorities, and will continue to follow the procedure mandated by those authorities.

“With assistance of the local organiser of the British Grand Prix, local health authorities and the FIA COVID-19 delegate, a full track and trace initiative has been undertaken and all close contacts have been quarantined.

“The procedures set out by the FIA and Formula 1 have provided for swift containment of an incident that will have no wider impact on this weekend’s event.”

Racing Point has not indicated who they may call on as a replacement for the driver. The team has an arrangement with power unit supplier Mercedes to make use of of its reserve drivers Stoffel Vandoorne and Esteban Gutierrez if needed.

1 hour ago, Xpert said:

Sad se ukljucio. Sta je sa Sebom?

Sebastian Vettel was confined to his garage after just two laps so the team could strip down his SF1000 to investigate a problem with its intercooler system.

Hulk je odradio odlican posao. 

Nije bio ni u simulatoru prethodnih 8 meseci a kamoli na testiranjima i ovih par trka. A ovo je potpuno novi bolid za njega. Verovatno poznaje dosta ljudi u timu ali to je bilo pre 3 i po godine 🙂 eh, da, 45min je proveo uceci komande na volanu 🙂

p.s. Latifi ispade losiji od Kubica-e 😞

image.png.f024af598b3186109ea55c4d69a14464.png

😄 

Ko je gledao juče drugi trening? Jeste li primetili na 12minuta i 15 sekundi pre kraja treninga, na Leklerovom kljusetu, kada su prikazivali usporen snimak kako prolazi kroz krivine, kako i koliko mu zadnji desni pneumatik osciluje? Od spolja, ka unutra, tj. od bolida i ka bolidu? U takvom usporenom kadru, prolaska kroz taj splet krivina, su prikazivali puno vozača tokom treninga, ali samo kod Leklera sam primetio tu oscilaciju.