Opšte diskusije

Borko

36 minutes ago, Darth Steva said:

DEFCON 1 u djokomilitantski redovima.

Ne zna se sta mi je jace, sto je poster od pre jedno 5+ godina ili sto je na posteru teniser sa lacoste opremom :18:

Puca im ta odbrana na sve strane😂😂😂 ko da im je kapiten Harry Maguire😀

Frustracije su to.

Evo i ovo sto je postavio Brogdon, treba se oporaviti mentalno.

Rafa ce fizicki da ode tj vec je i otisao u pm a ovaj ce mentalno da skrene. Nece tu ni piramide pomoci i sirenje ljubavi.

2 minutes ago, Милица said:

Poster jeste od pre 5godina (neko ga je sad izvadio iz naftalina) jer je opet aktuelan 💉

Da nisi ti?🤔😂😂😂

56 minutes ago, Miki28 said:

@Elias istinu zbori Nadal al ipak ima kod Noleta antivax, piramide i nezaobilazni Pepe Imaz

Lako je Nadalu iz pozicije povredjenog ali nesalomljivog voriora da se sprda sa sirotom nevakcinisanom Noletu koji moze da ucestvuje tek na dva Slema godisnje. 🙁

Edited by Elias

47 minutes ago, Elias said:

Lako je Nadalu iz pozicije povredjenog ali nesalomljivog voriora da se sprda sa sirotom nevakcinisanom Noletu koji moze da ucestvuje tek na dva Slema godisnje. 🙁

16 minutes ago, Elias said:

😔

Nesalomljivi vorior, tvoje rijeci👍

Nek vidi Nole sa piramidama i Pepeom sta raditi, kako jace zagrliti drvo.

Edited by Miki28

10 minutes ago, Miki28 said:

Nesalomljivi vorior, tvoje rijeci👍

Nek vidi Nole sa piramidama i Pepeom sta raditi, kako jace zagrliti drvo.

Nadal je dokazao da je njegova medicina ipak puno jaca od Noletove ezoterije, hipi lajfstajla, i tog crpljenja energije od zemljista. Mislim da to vise niko normalan ne spori.😉

• Like 1

7 minutes ago, Elias said:

Nadal je dokazao da je njegova medicina ipak puno jaca od Noletove ezoterije, hipi lajfstajla, i tog crpljenja energije od zemljista. Mislim da to vise niko normalan ne spori.😉

Slabo savladjuje gradivo, gubi fokus na raznim nebitnim stvarima. Mora to bolje i naprednije👍

Just now, Miki28 said:

Slabo savladjuje gradivo, gubi fokus na raznim nebitnim stvarima. Mora to bolje i naprednije👍

Mislim da je i sam svestan toga nakon nekih zadnjih zbivanja. Mislim svo to hodanje bos po travi, grlenje drveca, crpljenja energije iz piramida, smutija od celera, sve je to ok, ali kad naidjes na dobru staru injekciju, nemas prodju bato. To je kao da ides na tenk sa lakom i strelom, jbg. Naucio je on ovu lekciju hard vej, ali prekasno, jbg...🙁

19 minutes ago, Malkolm Brogdon said:

Cekaj dok napreduje alternativna medicina, cim izmisle da se energija iz drveca unosi intravenozno nastradao je Nadal.

da li da iz tvog posta zakljucim da bi ti radije podrzao nekoga ko se dopinguje nego nekog ko bi se hranio bio proizvodima?

ili da u najmanju ruku smatras da su dopingovanje i prehrana bio proizvodima dva ekstrema, podjednako zla i naopaka?

• Like 1

2 minutes ago, wwww said:

da li da iz tvog posta zakljucim da bi ti radije podrzao nekoga ko se dopinguje nego nekog ko bi se hranio bio proizvodima?

ili da u najmanju ruku smatras da su dopingovanje i prehrana bio proizvodima dva ekstrema, podjednako zla i naopaka?

Moj post je izuzetno neozbiljan, tako da iz njega ne moze da se izvuce nikakav zakljucak.

• Thanks 1

13 minutes ago, Elias said:

Mislim da je i sam svestan toga nakon nekih zadnjih zbivanja. Mislim svo to hodanje bos po travi, grlenje drveca, crpljenja energije iz piramida, smutija od celera, sve je to ok, ali kad naidjes na dobru staru injekciju, nemas prodju bato. To je kao da ides na tenk sa lakom i strelom, jbg. Naucio je on ovu lekciju hard vej, ali prekasno, jbg...🙁

A nekad se islo sa lukom i strijelom u lov, po mesinu. Sad sa tim po travuljine i u antivax kampanju. 🏹

• Ha-ha 1

12 minutes ago, Elias said:

mislim da je on jos pre vise od deceniju totalno rascistio s sobom da ne bi da upotrebljava "injekciju" (shvatiti ovo kao opstu metaforu) da bi postigao odredjene sportske rezultate. Kao sto rece ovaj biciklista u clanku L'equipea.

Umesto ubacivanja u telo svakojakih "supstanci" koje bi mu pomogle da postigne bolji performans, odlucio je da "izbaci" iz tela sve ono sto ometa njegovo telo da pruzi maksimum (ono cime se telo "zamajava" umesto da trosi elergiju na sportski performans), plus i da da svom telu najbolji moguci "input". Dalje poboljsanje performasi je islo preko mentalnih vezbi (posto je opste poznato da ljudi mogu da izdrze vece napore i postignu bolje rezultate ako su u posebnom mentalnom stanju).

“Today’s heroes…”: Thibaut Pinot and Guillaume Martin question Rafael Nadal’s use of anaesthetic injections during French Open

“To say that the limit is between what is prohibited and authorised, that does not seem to me the right criterion."

https://road.cc/content/news/pinot-and-martin-question-nadal-injections-293447

“Today’s heroes…”: Thibaut Pinot and Guillaume Martin question Rafael Nadal’s use of anaesthetic injections during French Open

“We see too many athletes using this kind of practice in recent weeks,” said the Groupama-FDJ rider

“When you have an injection or you use cortisone, there are at least three weeks of effects. Some do [it] just before the races. You are out of competition, but the effect is there,” he told L’Équipe at the time(link is external).

“I'm the complete opposite of all of that, but we're still in two-speed cycling I think.

“A guy who has a TUE has no place being on a bicycle. He is not fit to compete."

“If a cyclist does the same thing, it’s already forbidden,” Cofidis rider Martin said. “But even if it weren’t, everyone would call him doped because there is such a cultural background, such connotations attached to the bike.

“While people praise Nadal for being able to go this far in pain. I believe that [AC Milan forward] Zlatan Ibrahimovic also spoke about his knee injections.

“They pass for heroes because they go far in pain, but in fact, they use substances to go far in pain and again, it’s very borderline.

“The winner on the bike, in particular that of the Tour de France, even if there is no element behind it, he is systematically accused of doping.”

“The UCI anti-doping regulations, for me are a minimum. There are plenty of things that are allowed and that I forbid myself. It’s the whole question of grey areas, the use of certain drugs that are normally used to treat cancers, multiple sclerosis for example.

“I don’t see myself taking this kind of thing to be a better cyclist. Yet it is allowed. The anti-doping agencies are always behind the times, so I don’t think you have to wait for them to position themselves to adopt their own positions.

“It is up to everyone to build their own ethics. I accept that sometimes my results are less good because I follow this ethic, but nevertheless I remain consistent with myself and I am satisfied with that.”

https://www.eltiempo.com/deportes/tenis/rafael-nadal-infiltraciones-y-dopaje-ciclistas-abren-el-debate-678291

Nadal: “I can't continue competing with my foot asleep, we have to find a solution. I would love to continue racing, so next week I am going to talk to several doctors and look at various options. I will receive a treatment and I hope it will help me, ”he indicated.

Well, those statements did not go down well in cycling and several well-known cyclists on the planet have spoken on the subject, because they do not agree with that.

Against the wall

In cycling, for a long time, the topic of infiltrations has been prohibited, they cannot be carried out, so the Nadal topic did not have a good reaction.

“Heroes of today…” wrote Thibaut Pinot, after playing the subject. Nadal said in Paris he couldn't answer how many times he had infiltrated. "It's better that you don't know," Nadal replied to the question.

Another recognized cyclist, the French, Guillaume Martin, also referred to the subject. "What Nadal did would have been impossible on the bike, and I think that's normal," he told L'Equipe.

And he added: "If you're sick or injured, you don't run, you don't compete (...) They go through heroes, but they are 'substances' to help the pain go away."

Martin is one of those who have attacked doping in sport, thanks to the philosophy that is formed in cycling of zero tolerance.

In the world of medicine, they do not look favorably on the use of infiltrations for athletes.

You have to know what they infiltrate it with. And the issue is that in cycling that is prohibited, ”Fredy Avella, a doctor, told EL TIEMPO.

In sports there are therapeutic use authorizations. It is clear that it is an advantage for him over the rival because it helps to avoid pain, "said the doctor.