IndyCar 2023

Radoye

Da, to je najnovija informacija. Trebalo je da startuje u 12:30, bio je predlog da se krene u 11 pa je ipak odluceno da bude u 12 zbog TV satnice.

E sad, ako to znaci da ce skratiti trku zbog kise... 😐

• Like 1

1 minute ago, John Terry said:

Jel on neki tatin sin? Vidi se da nije isti nivo, posebno kad se gleda konstantnost vožnje.

Da, kanadski placenik k'o i Latifi, i Dolton Kelet pre njega. Visak novca i manjak talenta...

• Thanks 1

2 minutes ago, John Terry said:

Svaka čast za defanzivu Njugardena.

Baš bezveze, Pato zaslužio pobedu.

I Pato i Njugarden su bili fantasticni danas ceo dan. Steta za udes Grozana na kraju, deluje mi da je ovom trkom polozio voznju na ovalima.

• Like 1

https://racer.com/2023/04/02/newgarden-takes-last-shot-in-texas-shootout/

There was Pato O’Ward, and then there was everyone else taking part in the NTT IndyCar Series race at Texas Motor Speedway who were powerless to stop the Arrow McLaren driver who lapped up to second place by lap 161 of the 250-lap PPG 375 event. But leading strong and leading the last lap are two different things.

More cautions followed, and with a late restart on lap 239 and a wild scramble to the checkered flag, Team Penske’s Josef Newgarden fired past the McLaren driver and went on the secure back-to-back victories at TMS in the No. 2 Chevy after front-running contender Romain Grosjean crashed his Andretti Autosport Honda on lap 249 and the breathtaking race finished under yellow.

Chip Ganassi Racing’s Alex Palou, who fought his way past O’Ward and Newgarden at various points to lead in the latter half of the race, settled for third in the No. 10 Honda.

Rezultati: https://racer.com/wp-content/uploads/sites/85/2023/04/indycar-race-results.pdf

Na tabeli sampionata sa dva druga mesta vodi O'Vord (82 boda) ispred Eriksona (75 bodova, pobeda i osmo mesto), Diksona (67, trece i peto), Njugardena (66, pobeda i 17.) i Palua (60, trece i osmo). To su ujedno i svi vozaci koji su se penjali na podijum u dosadasnjem toku sezone...

GrandPrixBannerAd1920x1080-a722cee3-aa6d

Long-Beach-Grand-prix-Map_website-1280x7

Narednog vikenda idemo u Long Bic, nakon Indi 500 verovatno najprestizniju trku na kalendaru Indikar sampionata. Originalno popriste F1 VN SAD - Zapad (uz VN SAD - Iston na Votkins Glenu), od 1984. prelazi u Indikar i samo je 2020. zbog posledica Covid-19 ispala sa kalendara. Staza je za svog postojanja pretrpela mnoge izmene u konfiguraciji ali je zadrzala originalni karakter - prava ulicna, uska, dzombasta, oivicena betonskim zidovima gde se svaka vozacka nepreciznost momentalno kaznjava. 

U svojoj sadasnjoj konfiguraciji vozi se od sezone 2000, ima 11 krivina, krug je dugacak 3167m, vozi se na duzinu od 85 krugova (269,2km) a rekord kruga 1:07.2359 drzi Aleks Palu u Indikar Ganasi-Hondi postavljen prosle godine. Pobedu od prosle godine brani Dzozef Njugarden u Penski-Sevroletu.

Rekorder po broju pobeda u konkurenciji timova je Penski sa 7, kod vozaca Al Anser mladji sa 6.

Satnica vikenda ovde: https://www.indycar.com/Schedule/2023/IndyCar-Series/Long-Beach#schedule

Na tabeli sampionata sa dva druga mesta vodi O'Vord (82 boda) ispred Eriksona (75 bodova, pobeda i osmo mesto), Diksona (67, trece i peto), Njugardena (66, pobeda i 17.) i Palua (60, trece i osmo). To su ujedno i svi vozaci koji su se penjali na podijum u dosadasnjem toku sezone.

• Like 1

Izgleda da cemo ponovo imati "prave" kvalifikacije za Indi, ne samo da se odredi ko ce sa koje pozicije da startuje nego i ko ce otici kuci:

https://racer.com/2023/04/07/34th-indy-500-entry-taking-shape-for-enerson/

The 107th edition of the Indianapolis 500 is edging closer to making full use of its qualifying procedures.

With 33 entries in place for last year’s race, the NTT IndyCar Series had no reason to run through the extra qualifying sessions to determine which entries would be bumped from taking part in the event, but with 33 more already locked in place for the May event, RACER has learned the announcement of a 34th entry is being readied.

Although both parties were unavailable for comment, the Abel Motorsports Indy NXT team and the father and son pairing of Neil and RC Enerson are understood to be working together to give Enerson another shot at making the field in a Chevy-powered car.

- Uhapsen Naskarovac Kodi Ver, sin suvlasnika Indikar DCR tima Rika Vera za koji povremeno i vozi:

https://racer.com/2023/04/10/ware-suspended-by-nascar-following-arrest-on-assault-charges/

Cody Ware has been indefinitely suspended by NASCAR after he was arrested and charged Monday in Iredell County (N.C.) for assault on a female and assault by strangulation – inflict serious injury.

Ware, 27, had a court appearance and his bond was set at $3,000. No other details about the incident have been released.