Izvan i iza turnira

wwww

Ja mislim da nema veze ko je predsednik, prosto je ceo sistem prevaziđen jer su interesi turnira i igrača sve češće u sukobu. On bi kao tas na vagi uvek bio pod prevelikim pritiskom a u ovakvom sistemu nerealno je i tražiti da se izabere predsednik koji će uvek držati istima stranu a treba da kao postupa objektivno. Baš zato igrači uvek mogu da budu preglasani i treba da imaju svoj sindikat kao što ga imaju i druga zanimanja. Plus sve komplikuju i prilično zategnuti odnosi sa drugim teniskim organizacijama kao što je ITF.

Ne znači da će PTPA uspeti da bude taj sindikat, možda još nije sazrelo vreme za to, možda sve propadne zbog nedovoljne solidarnosti i neuključenosti dovoljnog broja igrača, možda nemaju dobar plan i organizaciju, možda se za koju godinu pojavi neko ko će to moći bolje da sprovede, možda svašta nešto. Ali moraće ovaj sistem da se menja, makar za 10, 20 ili 30 godina, nevezano za to ko u ovom trenutku šta zastupa i kako.

• Like 5

1 hour ago, Boxy said:

Hteli su njega da proguraju, to svi znaju, samo sto je onda dosla ona tuzba i on je otpao.

A sta bi po tebi on uspeo da im obezbedi, kao njihov covek? 

Ako se svi bore za to da na celo Atp dodje "njihov covek" sta je to sto dobijaju njegovi biraci? Zasto je Fedu bilo bitno da se vrati u PC? Sta je on tim povratkom sprecio da se desi? 

clanak iz Australije :s_w:

PTPA is set to be a fully ledged entity by late 2021. This is a direct challenge to, among others, Gaudenzi’s leadership. In short, many players feel unloved; and rightfully so. They don’t earn prize money commensurate with their talents nor the income they generate for the sport

A major factor in this lack of success is tennis’ fragmented governance structure. No other sport has so many competing parties at the table – and it leads to missed opportunities. The 4th most popular sport in the world it only accounts for 1.3% of the total TV and media rights

It's exactly why when Gaudenzi asked Pospisil & Djokovic to wait bf launching the PTPA, to allow the ATP time to showcase its plan for the future, the duo decided the time for waiting is over and they’d forge ahead regardless - further pressuring the ATP/WTA to shake things up

• Thanks 1
  • WOW 1

Q. I'm curious, I don't know what the situation is in Argentina with this, about the coronavirus vaccines. How much of a priority is it for you to get one and what are your thoughts on...

DIEGO SCHWARTZMAN: It's not a priority for me, because we are having a lot of problems, you know, to get the vaccine in Argentina. Obviously we are here in America and America have a lot of opportunities with the vaccine for many people, but I'm not thinking to get.

I mean, if I have the chance in the future, I think I'm going to help my family in the future to get one, but I really don't love the vaccine, you know, never, never. It's not a tradition in my family to get any vaccine.

So I think everyone is going to get if we have the chance in the future, but not yet. Argentina, it's not, you know, is having difficulties right now. Is closing again many, many things. People from outside cannot go. So difficult moment, but right now it's a long way to Europe for me, many tournaments, so I'm not going back.

Q. Have you heard anything from the tours about vaccines or anything, from the ATP? Has the ATP talked to players about it?

DIEGO SCHWARTZMAN: Not yet. I read a lot of things about Tokyo, no? Trying to get the vaccine for the athletes. Obviously if the athletes have the chance before going Tokyo, Tokyo get the vaccine correctly in the legal mood, maybe I do it.

ah, da, evo sta je Ben izvukao da istakne  iz celog odgovora:

nasta su naravno usledile svakojake uvrede vaskolike twiterske policije na racun DIega. :furious:

I posle kao Ben ne manipulise javnost svojim pitanjima i vadjenjem iz konteksta onog sto mu odgovara za narativ.

Edited by wwww
  • Like 1

8 hours ago, wwww said:

I posle kao Ben ne manipulise javnost svojim pitanjima i vadjenjem iz konteksta onog sto mu odgovara za narativ.

Ja ne znam zasto teniseri uopste odgovaraju na pitanja koja nemaju veze sa tenisom?

Sad jos da zakljuci kako je Novak pokrenuo antivaksersku kampanju medju teniserima:lol_2:

„Mi Rusi uvek mislimo da je sve protiv nas. Ako ste Rus, vaš stav je da morate da se borite protiv svih, da prebrodite sve prepreke. Zbog toga ponekad ’poludim’ na terenu. Mi smo najbolji kada smo gurnuti do krajnjih granica, kada su nam leđa uz zid, kao što je bio slučaj u mnogim ratovima u ruskoj istoriji“, izjavio je 25-godišnji Danil Medvedev.

„Vojskovođe koje su napadale Rusiju bi došle do Moskve i mislile da je tu kraj, ali mi smo pobeđivali u tim ratovima. Rusi samo u jednom momentu kažu „Dosta je bilo!’ To je mentalitet koji mi je potreban da bih pobeđivao, ruski mentalitet“, rekao je Moskovljanin, drugi igrač sveta.

Znaci osim srpskog imamo i blagotvorno dejstvo ruskog inata :smiley2:

Edited by Milica