Jump to content
Vox92.net Forum

kalistenika u rutini

Redovni članovi foruma
  • Content Count

    1,625
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

kalistenika u rutini last won the day on December 4 2019

kalistenika u rutini had the most liked content!

Community Reputation

3,526 Excellent

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kad ti dosadi i kad vidis da gotovo nema napretka radeci zgibove rukama ti počni da ih radiš tako što ćeš aktivirati gornji deo ledja tj lat i trapez, a ruke koristi samo da držiš ravnotežu i balans na sipci. [emoji1] Australijski su ti odlična početna vežba da ojačas ledja toliko da možeš da odradis prvi pravi zgib, samo nemoj da vuces rukama šipku već lepezama/lats I uvek drži ledja stegnuta sa izbačenim grudima napred. I nemoj svaki dan vežbati istu grupu mišića. Uzmi jedan dan za pull, drugi za push, a treći odmaraj. Napravi neki mini program po kojem ces raditi. Npr, ponedeljakom zgibovi i slične pull vežbice. Utorak sklekovi, dipsevi, znači push. Sreda - odradis noge njih možeš izolovano od gornjeg dela tela jer su najzahtevnije i najbitnije, pa im posveti malo više vremena, naročito ako ne koristiš opterećenje. Četvrtak odmoris. Pa opet u krug. I nema potrebe da radiš po 10 serija nekih vezbi, za početak ti je dovoljno da radiš 2-3 serije a da se koncentrises na veći ponavljanja a manji broj radnih serija i na pravilnu formu izvođenja vežbi. Hoću da kažem, bolje 3 serija po 5 pravilnih sklekova, nego 10 serija po 10 nepravilnih.
  2. Dobro, Micov u ovim godinama ne verujem da ima više od 500k, dok je Nedovic druga priča i ako me sećanje dobro služi on je iz Unikahe prešao za neke bezobrazne pare, tipa 3 milke za dve sezone.
  3. Dobro ti se čini. Zagrevanje I istezanje moraju biti deo treninga i rutine. Posle nekog vremena neminovnost je da se telo, tj mišići i tetive zatezu. Samo da radiš najobicniji planc tipa po minut dnevno svaki drugi/treći dan ti ćeš posle mesec dana da budeš upregnut kao sajla. [emoji3] Da ne ulazimo u to koliki spektar vežbi i varijacija na temu istih ima i kako se forma I napredak iz nedelje u nedelju upgrejduju.
  4. generalno ja nemam taj problem, od kad vezbam fleksibilnost i mobilnost su super. da bi izbegao tu krutost pojedinih delova tela, obavezno se rastezi posle, to je podjednako vazno kao sto je zagrevanje bitno pre treninga. nabavi onaj roler koji se koristi po fitnes centrima i s vremena na vreme istezi misice celog tela, tacnije rolaj/vozaj se preko njega. ovako nesto ... ne moras cak ni da ga kupujes, mozes da improvizujes kao ja, a mnogo je dobra stvar za opustanje misica i tela generalno, uklanja tu stegnutost o kojoj govoris. ovo je moj hitech roller
  5. Keva sport, mene je preporodio. @HB Čuvaj zglobove ako ti je plan da se baviš kalistenikom dugoročno. Tebi za početak ne treba više od 3 treninga nedeljno uz dobru ishranu naravno. Prvih mesec dana ti je dovoljno da kreneš od osnovnih vežbi dok ne ojacas i ne steknes rutinu. Najbolje je da radiš kružne vežbe. Zgibovi/Australijiski zgibovi Sklekovi više varijacija imaš, da gadjas određeni deo grudi i triceps. Propadanja isto tako imaš za donji deo grudi i za triceps. I razume se cucanjevi. Ubaci i mrtvo dizanje sa tegovima dok ne ojacas dovoljno da možeš da ih radiš uz pomoć šipke. Isto važi i za handstand, ako ne možeš da dizes svoju težinu ubaci military press. To je sport koji za razliku od teretane nije monoton i ne može da te smori jer uvek možeš da nadogradjujes vežbe i pokrete. evo ti kanal koji ti detaljno opisuje sve sto treba da znas ... https://www.youtube.com/user/Calisthenicmovement
  6. inace, dobro je da je posle toliko meseci neko od modova poceo da ne ignorise poznati modus operandi i da konacno lupa packe.
  7. Kukate bolje nego navijači kkcz na live temi. Čovek izgubio jedan set, a vi već naručili sivi tiću.
  8. Ne slušaj ga Obradoviću, po njemu je BB goat, a pitanje je da li je i u prvih 5 [emoji39]
  9. Ni danas danje se ne bi znalo kakva je njesra pravio QM da nije tražio svoje pare iz ugovora. Kome smeta jak mir u kući [emoji23]
  10. Noćas jeste prenosio Vujcin nba na Areni, ali ne kapiram kako je on za pohvalu.
  11. Slavisa, ako ti dulomatic dok ste u Kataloniji bude nešto nudio sa izgovorom da se valja pred tekmu, nemoj da odbiješ. :)
×
×
  • Create New...