Davis Cup & druga timska takmičenja

zoe Bg

Pedro Martínez called last minute for the Davis Cup Finals.

As soon as the bad news of Carlos Alcaraz's positive for coronavirus was known, the organization of the Davis Cup Finals 2021 has striven to carry out more antigen tests to all members of the Spanish team. This was expressed by the doctor of the national delegation, Ángel Ruiz Cotorro, who said that all were isolated until it was known that none had tested positive and, therefore, they are healthy and available to compete. There will be a thorough follow-up to avoid further problems.

Edited by wwww

meni je uvek smesno kad u italiji kazu: djoko djokovic. :classic_biggrin:

A Novak Djokovic igra prvi put protiv Denisa Novaka. (u poslednja 4 meca ovo je 3. igrac s kojim N Djokovic igra 1. put)

p.s. sad moram da pisem puno ime i prezime da se zna o kome pisem :classic_biggrin:

Lajovic :twak:

ne ume da odigra paralelu pa to ti je, nego sve vreme igra dijagonale iz BH ugla na FH Melcera.

Edited by wwww

Bolji Kefer, nema šta. Igra se po njegovom, on kontroliše poene. Kad je bilo bitno Filip je svoje šanse propuštao, on nije.

Stvarno ne znam kako Srbija nečemu da se nada protiv jačih timova kad je ovolika muka s ovim slabijim verzijama. Ali dobro, znali smo da će biti tako, samo mi je žao vremena za odmor. Australijanci bar odmah idu kući :classic_tongue:

Mozda Novak nauci od Nemaca kako na mrezi da efikasno zavrsava poene (za singl): bilo je par finih primercica kad Krawietz i Pütz samo spuste loptu bocno u polje protivika i ovaj nema sanse da joj pridje.

A i Cacic: ovo sad je morao da zvekne bocno, a ne u protivnike.

Edited by wwww