[USA] SJEDINJENE AMERIČKE DRŽAVE - unutrašnja politika i uticaj na svetska kretanja

McCarthy

Drzava sa preko 600 organizacija belih ekstremista.
Znači 1/50 pogledaj sada druge drzave. Da bi stekao pravu sliku o čemu gvoriš, teritorija Srbije je red veličine zaliva San Franciska, ali je populacija Srbije 1/2 populacije zaliva. To bi ti moglo reći o čemu pričaš. Populacija Mississipija je malo manje od 1/2 populacije Srbije. Brojevi govore o uticaju na ishod, ništa više.

Sent from my LM-G710VM using Tapatalk

33 minutes ago, Sprivel said:

Drzava sa preko 600 organizacija belih ekstremista.

Jbga meni svaki terorista isti, manje ili vise opasan, ali terorista. Tebi ocigledno vise smetaju ako su iz Missisipija.

Fini neki ljudi u Portlandu, samo blokirali izlaze iz zgrade i probali da je zapale sa ljudima unutra. Ali zato nisu rasisti, hteli su da zapale sve bez obzira na boju koze :classic_smile:

17 minutes ago, Angelia said:

Jbga meni svaki terorista isti, manje ili vise opasan, ali terorista. Tebi ocigledno vise smetaju ako su iz Missisipija.

Fini neki ljudi u Portlandu, samo blokirali izlaze iz zgrade i probali da je zapale sa ljudima unutra. Ali zato nisu rasisti, hteli su da zapale sve bez obzira na boju koze :classic_smile:

Probali, hteli, razmisljali...ta cuvena teroristicka organizacija Antifa nikako ne uspeva da upise u svoju beleznicu prvu zrtvu bilo gde u svetu.

Sa druge strane belim smecarima to nije problem, al to su fini ljudi...za postovanje.

22 minutes ago, Sprivel said:

Probali, hteli, razmisljali...ta cuvena teroristicka organizacija Antifa nikako ne uspeva da upise u svoju beleznicu prvu zrtvu bilo gde u svetu.

Sa druge strane belim smecarima to nije problem, al to su fini ljudi...za postovanje.

Stvarno? A cega su bile zrtve dva maloletnika u Seattl-u?

Izgleda da ne ide po planu rasformiranje policije, ipak neki ljudi imaju razuma:

Minneapolis voters won’t get to decide the fate of the city’s Police Department this year.

In a 10-5 vote, the Minneapolis Charter Commission decided Wednesday to block a controversial policing proposal from the November ballot by invoking its right to take more time to review it.

Seattle obecava sledece godine.

50 minutes ago, Sprivel said:

Dva AA klinca koja su radila za BLM.

Pa to je ista ekipa. U organizacionom odboru BLM sedi Susan Rosenberg osudjena teroristkinja zbog podmetanja bombi na 58 godina robije, pustio je na slobodu Bill Clinton poslednjeg dana predsednickog mandata posle 15 godina u bukagijama. Odmah su je braca prigrlila, nema puno ljudi sa teroristickim iskustvom.

10 minutes ago, Angelia said:

Izgleda da ne ide po planu rasformiranje policije ...

Ali rasformiranje mozgova pristalica anarhije i ljubitelja terorizma ide po planu.

Edited by Down With The Sickness

39 minutes ago, Sprivel said:

Dva AA klinca koja su radila za BLM.

Imas u Seattle times-u clanak gde ljudi kazu da su bili napadnuti.

Dobar pokusaj, mora bolje.

Vidi ja stvarno nemam pojma o cemu ti pricas ali eto dodaj taj clanak, posto izgleda da sam ga propustila. Ja kad pogledam vesti ne vidim to objasnjenje, upravo suprotno, da je na dva maloletnika pucano direktno iz protesta.

I to nije jedini slucaj.

Kakve veze ima sto su kao bili BLM....pa tako je i onaj fotograf ubijen, jbga ali on je beo.

Pa recimo:

The Facebook page of a young mom who was shot dead after she said: 'All lives matter' to a group of Black Lives Matter supporters in Indiana has been flooded with hateful messages from trolls.  

Jessica Doty Whitaker, 24, was killed early on the morning of July 5 while out on a walk with her fiancé, Jose Ramirez, and two friends in Indianapolis.  

Ramirez said someone in their group used a 'slang version of the N-word' before they were confronted by strangers passing by and an argument broke out. 

'I can't feel bad for a racist who used a racial slur. Now you'll have plenty of time to think about your horrible actions,' one woman wrote. 

Another man added: 'Black lives matter. The rest of you are next.'

That comment was followed by a man who wrote: 'Can't feel bad for you when you used a racial slur and acted a f**king fool' and a woman who shared a sarcastic crying emoji with the words: 'Oh I'm sorry, did someone get what they f**king deserved?' 

After a friend commented that they hoped cops find the people who killed Whitaker, one man wrote: 'She should not of been racist and ran her mouth she's shot dead that's what she got BLM [sic].' 

Ali nema veze - bitno je da ti mislis da se postoji razlika izmedju rezultata teroriste. 

Ocigledno ti ime David Dorn, ne znaci nista takodje.

Da predjemo malo na svetlije teme:

The Attorney General of New York took action today to dissolve the National Rifle Association, following an 18-month investigation that found evidence the powerful gun rights group is "fraught with fraud and abuse."
Attorney General Letitia James claims in a lawsuit filed Thursday that she found financial misconduct in the millions of dollars, and that it contributed to a loss of more than $64 million over a three year period.
The state's top prosecutor said the organization engaged in illegal conduct by diverting "millions of dollars away from the charitable mission of the organization for personal use by senior leadership, awarding contracts to the financial gain of close associates and family, and appearing to dole out lucrative no-show contracts to former employees in order to buy their silence and continued loyalty.

21 minutes ago, Sprivel said:

Sve se upires, ali nikako Antifi da prikacis neku zrtvu. Sacekacu ja, nije problem.

Mozda da ipak procitas malo o tome ko se kvalifikuje za teroristicku organizaciju i da se tu ne pominje nikakvo licitiranje sa brojem zrtava vec neki sasvim drugi kriterijumi koje anti-fafalasimiti vrlo lepo zadovoljava. Sto vazi i za BLM. 

The use of violence or of the threat of violence in the pursuit of political, religious, ideological or social objectives.

8 minutes ago, Sprivel said:

Deni, fulas u onom osnovnom bas zestoko. Da bi nesto bilo proglaseno za teroristicku organizaciju, mora biti...pazi sad....organizacija!

Kad si vec pri guglanju, vidi sta se podrazumeva pod organizacijom...struktura i tako to.

Svako dobro.

E da, u pravu si, stvarno su se dobro setili toga da budu NEorganizovani spontani pokret istetoviranih socijalnih slucajeva na skejtbordovima i sa brnjicama u nosu :roflmao::roflmao::roflmao:

Ne boj se, cekaj 4. novembar, znaju neke cike vrlo dobro ko su organizatori i gde zive. A onda federalac zatvor 40 godina.

Ustvari, ne samo da su organizovani, vec moram reci da im je organizacija na visokom nivou, putovati s kraja na kraj Amerike, s protesta na protest, a ipak se radi o klošarima i brisacima šoferšajbni, to je za respekt.

41 minutes ago, Sprivel said:

Da predjemo malo na svetlije teme:

The Attorney General of New York took action today to dissolve the National Rifle Association, following an 18-month investigation that found evidence the powerful gun rights group is "fraught with fraud and abuse."
Attorney General Letitia James claims in a lawsuit filed Thursday that she found financial misconduct in the millions of dollars, and that it contributed to a loss of more than $64 million over a three year period.
The state's top prosecutor said the organization engaged in illegal conduct by diverting "millions of dollars away from the charitable mission of the organization for personal use by senior leadership, awarding contracts to the financial gain of close associates and family, and appearing to dole out lucrative no-show contracts to former employees in order to buy their silence and continued loyalty.

:lol_2: zloupotreba pozicije u politicke svrhe. Vadice je NRA cackalicom za zube.

2 hours ago, Sprivel said:

Sve se upires, ali nikako Antifi da prikacis neku zrtvu. Sacekacu ja, nije problem.

Evo, ja nasla jednu 

https://www.businessinsider.com/right-wing-extremists-kill-329-since-1994-antifa-killed-none-2020-7

• New research, based on almost 900 politically-motivated plots and murders in the US since 1994, found only one person's death in the last 25 years was linked to "antifa" or anti-fascists, and the person who died was the attacker.

... nastavak

• In comparison, over that same period, 329 murders were linked to the far-right.

i jos nastavka...

When the review widened its category from antifa to "left-wing violence," it found 21 victims had been killed since 2010, compared to 117 people killed in right-wing violence, in the same time period. Jihadist groups were responsible for 95 people's deaths since 2010. 

• Like 2