Roger Federer

Boxy

Ako je nekalendarski GS koji je Novak osvojio neuporedivo manje vredan od kalendarskog, Lejverovog, te ga zbog toga svih ovih godina niko spominjao nije otkud sad Rodzeru ideja da se sa 3 sanse za osvajanje nekalendarskog GS poredi sa Novakom i Lejverom? 

Predlazem čitačima govora tela sto su onomad zakljucili da su Novakove suze lazne neka se malo pozabave govorom Rodzerovog tela i brzinom price u ovom videu. Izgleda kao neko kog su naterali da iznese neistinu, a njemu neprijatno :lol_2: 

Zna on bolje od njegovih navijaca i sponzora (koji su ovu mecku slucajno parkirali u kadar) ko je za malo osvojio kalendarski i koliko je on bio daleko od njega, a samim tim i ko je GOAT :smiley2:

1 hour ago, McLeod said:

Naravno da je Federer bio blizu, jer ako bi se desilo cudo da osvoji RG u sezonama kada je lagano osvajao preostale slemove, naravno da bi ga osvojio.

Ko bi ga pobedio na Vimbldonu i USO?

Da li je niz bio prekinut na RG ili na USO ne pravi veliku razliku ovde.

Zamena teza naravno da ne postoji, samo detinjasti spinovi Djokovicevih navijaca, i izmisljanja diskusije gde je i nema.

To ni izbliza nije tačno. Ne regauje čovek isto u smislu pritiska ako igra "samo" za slem ili ako igra za gren slem. 

Lako je naknadno reći on je osvojio ova dva posle i da je dobio Rafu u maju to bi bilo to, ali nije isto izaći pred protivnika i znati da ako izgubip gubiš priliku za koju si igrao cele godine, i da se sledeća može najranije pojaviti tek za 12 meseci ponovo, a ti moraš ostati zdrav u celom tom periodu ili da gubiš priliku koju ćeš već za 4 meseca imati ponovo, a i ako se povrediš kojim slučajem eto nove opet za 8 i tako dalje. Dakle pritisak eksponencijalno raste kako se približavaš cilju.

Pa i Novak nije sa 25,26..

Ali ja njega nisam ni pomenula, ti i MCL ste..

A što se pak pritiska tiče, zašto nije osvojio taj Slem a imao je dve meč lopte, doduše u PF...i 29 godina.

Zašto nije osvojio 21. Slem a imao je dve meč lopte U FINALU!!! ...i gospođu sa prstom...

Zašto je trol onaj ko ukaže na neistinu....mislim da uzme Feda u usta uopšte...?

5 hours ago, McLeod said:

Mislim, diskusija je prilicno glupava. Djokovicu svaka cast i na ovoj sezoni i na NoleSlamu, ali mi je bas bas smesno kakve se gluposti pisu sada, a kakve su se pisale pre mesec dana, a pogotovo posle Nole Slama.

Posle Nole Slama - 4 slema u nizu je kao kalendarski slem. Nole osvojio, naravno da je tako.

Onda pre mesec dana, Nole osvaja USO, kalendarski slem ultimativni podvig u tenisu.

Nole ne osvaja USO - vracamo se na Nole Slam, kalendarski je nebitan.

Prvo sto je glupo da se raspravlja o bitnosti tih dostignuca - jasno je sta je vaznije i prestiznije, ali sa druge strane, svako slicno dostignuce je neverovatno.

Zbog toga mi ne ide u glavu sto navijaci Novaka Djokovica, ne samo ovde nego i uopste, imaju potrebu da sada kada konacno postoje cinjenice da potkrepe ono sto su tvrdili jos 2011, da je Djokovic GOAT, imaju potrebu da na ovaj nacin spinuju, mere patku i ulaze u besmislene i tragicno glupe diskusije.

Nije ovde diskusija glupava, glupava je masna laž koju je Fed izgovorio-i to nije bio nikakav lapsus i vaše spinovanje i uvlačenje Novaka u priču...

Edited by Helena

Intervju za GQ, ovo je bilo izmedju W i USO

Roger Federer: ‘Emma Raducanu’s run has been incredible, but there is too much pressure on young players’

par najzanimljivijih pitanja

Do you think we’ll ever see this era of champions again?

I think yes. I feel like nowadays – and this is not to take anything away from Rafa, Novak or myself, for that matter – but, you know, I feel like it's easier to dominate through the different surfaces nowadays. Back in the day, yes, we did have three grass-court events, but maybe the margins were slimmer. I feel like there were hard-court players, clay-court players and there weren’t so many players who could play on all surfaces. Sure, [Bjorn] Borg did it, but things were different. Players weren't chasing one Slam after another like they are today and record after record. Nowadays such a strategy is much more part of your career. So, yes, a new, incredible player will, I believe, break our run of 20 Grand Slams eventually – but not overnight!

Of course, one’s mental health is just as important on the court. I am sure you have been following Emma Raducanu and what happened to her at Wimbledon. You played at a very high level when you were a teenager, but is it different nowadays for these young stars? Is there too much pressure?

Yes, I think so. I was following Emma Raducanu’s incredible run in Wimbledon and also Naomi Osaka these last few years – it's been amazing, both of their stories. But it hurts when you see what happens and when they don't feel well. The stress is so great. And I think a lot has to be down to social media: the first ten years of my life there was no social media, maybe I had just a website, then the next ten years social media was everywhere. Also, in regards to this, the press situation does need to be reconsidered. I think I’m one of the athletes who’s done the most press – ever! And I agree that it's always the same. Always. 

I think players, the tournaments, journalists, we need to sit down together in a room and go, “OK, what would work for you and what works for us...” We need a revolution. Or at least an evolution of where we are today. I think we do need to help, coach and mentor the younger generation more. I can’t imagine going through the beginning of my career with social media; I have no clue how I would have handled it. For every ten nice comments there’s always one negative comment and, of course, that is the one you focus on. It’s a horrible situation. Even when I am feeling down I know I need to act a certain way in front of the world’s press. We need to remember that tennis players are athletes and professionals, but we are also human too.

What was the most important shot of your career?

Wow, great question… Difficult one, but maybe my forehand against Tommy Haas at the French Open: love and then break point. We still talk about it every time we see each other. And that I ended up winning that match and the French Open in 2009. And that got me to tie Pete's [Sampras] record. I don't know, it just felt like it had something super important about it in that moment. Clearly, I know if I would have missed it and not hit the line, I would have probably lost that much for sure. Tommy knows that. I know that. And the reaction was also one of, "OK, Roger, let's finally hit a good forehand. Here we go, please. Let's go!" And the whole momentum changed. So I had a wonderful summer – maybe it was just meant to be.

On retirement, when will be the right time to stop?

When, like any athlete, you will just know when the time is right. I am not going to be the one that's just going to stick around because I want to stick around. You know, I still want to play exhibitions down the road and have fun and go to markets in places I've never been before. The fans mean a lot to me, but I do not want to abuse my body. I still want to run around with my kids and ski… So I think you just know.

• 2 weeks later...

Clanak o tome, a ovo im je dobra fora:

Inside the tram there are important and interesting facts about the Grand Slam champion that riders can indulge in, and selected seats even look similar to changeover benches on the court.

https://www.tennis.com/baseline/articles/all-aboard-the-federer-express-tram-in-basel-switzerland-roger-federer

I jos par slika

On 7/18/2021 at 12:53 PM, Boxy said:

Drzao Pamelin poster na zifu sobe kao tinejdzer, sigurno nije gej emoji16.png

Ali na spoljasnjoj strani vrata svoje sobe... Izdleda mu nije bas prijalo da ju gleda :classic_rolleyes:

Bilo bi interesantno da ga neki radoznali novinar koji voli da ceprka po privatnim stvarima tenisera (npr Ben) priupita sta misli zasto medju teniserima jos uvek niko nije javno priznao da je gej, dok medju zenama ih ima vec ohoho koje su obelodanile naklonost ka lepsem polu.

Ako bi on javno priznao svoje seksualno opredelenje koliko bi pomogao ljudima slicnim sebi da ne vode dvostruki zivot i da se ne stide onoga sto im je priroda namenila. 

• Ha-ha 2