FORMULA 1 HEINEKEN GRANDE PRÊMIO DO BRASIL 2019

alberto.ascari

U Red Bullu mole boge da Hamilton ne bude kažnjen iako je uništio trku Albonu. U slučaju kazne +5 sekundi ništa ne dobivaju, čak i Kvyat ostaje iza Hamiltona, a svi ispred Norrisa pomiču se jedno mjesto naprijed. To znači da Sainz u ukupnom poretku dolazi na diobu 6. mjesta s Gaslyjem (a Albon ga teško može stići na zadnjoj trci). Također, Renault dobiva dodatna +2 boda u odnosu na Toro Rosso u borbi za 5. mjesto među konstruktorima i dodatnih 10 miliona dolara.

Edited by Chico Serra

Koji sam danak platio verujući SKu i proveravajući sam program na kablovskoj i to samo na sk1,2,3, misleći da neće prenositi na drugom mestu. Bio sam u većoj gužvi na poslu ovih dana pa nisam čitao ni forum, ni bio nešto na netu. Nisam znao ni da oni naši klošari igraju fudbal danas. Sad sam video i shvatio da zato nisu prenosili F1 na sk1, ali što je onda nisu prenosili na sk2, nego su im važnii bili basket i američka parodija ragbija....

Ferari da se zahvali Fetelu na saradnji, pa kolko košta.. Ionako mu nisu ponudili ništa za 2021, jasno je da ga nema u dugoročnom planu. Lekler nema šanse da dogodine drži vodu šampionu kojem je očigledno opala forma. Takva atmosfera je recept za još jednu sezonu punu trzavica i ovakvih besmislenih lupanja na stazi. Lekler je budućnost.

Izgleda mi da je kod restarta Max odradio bilji posao od Hamiltona, mnogo kasnije je dao gas i krenuo da  ubrzava i na taj nacin ostavio manje vremena da bolid iza njega uhvati slipstream i pretekne ga.

Ne razumem kako se Botas koliko ono krugova se ne seti da napadne sa spoljne strane nakon ciljnog pravca, Luis i Max to rutinski izvedu a on...

12 minutes ago, MrIncredible said:

Ne razumem kako se Botas koliko ono krugova se ne seti da napadne sa spoljne strane nakon ciljnog pravca, Luis i Max to rutinski izvedu a on...

Na kraju ga je to i kostalo, pregrejala se Bozana zbog toliko dugo voznje u zavetrini.

Puno mi je srce zbog Gaslija i Sainca. Žao mi je što Sainc nije popio šampanjac kad treba, ali neka, ima vremena.

Vetel je...veliko razočaranje i ove i prošle godine. Binoto treba da nazove Totoa i da se dobro, dobro ispričaju.

Čestitke navijačima Verštapena.

Ferari pozvao obojicu u Maranelo na cupanje usiju:

Sebastian Vettel and Charles Leclerc will explain the collision which put both Ferraris out of the Brazilian Grand Prix to team principal Mattia Binotto in a meeting at the team’s headquarters.

The pair collided on the 66th lap of yesterday’s race after Leclerc had passed Vettel for fourth place. Vettel was trying to retake the position when they made contact approaching turn four.

Binotto spoke briefly to both drivers following the crash. He said this was to remind them before they spoke to the media that “the only thing I would have been happy to hear is that they were sorry for the team.”

He will speak to both drivers at greater length at the team’s Maranello base after they have studied the data from the collision.

“I’ve not reviewed it yet,” said Binotto. “I don’t want to do it today. I think that when doing things in heat we may have the wrong conclusions.

“I heard both drivers but they will come as well, together with them, to discuss again what happened today. And there will be time for the team to analyse all the video and the data.

“Whatever will be the judgement, the more important thing is that today we are disappointed and sorry for the team. We are, but first the two drivers should be, sorry for the team because it has been a very small crash was big consequences. A silly thing that should not happen.”

Vettel and Leclerc were previously called to meetings at Maranello over the events of the Russian Grand Prix, where Vettel ignored repeated calls from the team to let Leclerc pass him. Afterwards Vettel admitted he had been wrong to defy the team’s orders.

The pair were cleared by the stewards in Brazil for the collision. Binotto was also unwilling to single out either of his drivers for blame.

“It’s a matter of recognising, eventually, what has been the actions and the mistakes,” he said. “And I think that whatever you are, a driver, an engineer, whatever you are doing, recognising mistakes is important because that can only make you better.

“So I think what would be important with both drivers is to understand what happened. Making sure that at least not in the heat, but when they will come all together in Maranello to understand what happened, what has been the mistake. It’s not me to blame them, it’s them to recognise it.”

21 hours ago, Radoye said:

Za sada samo zuti karton uz edit. Sledeci prekrsaj bice crveni.

Uzeto na znanje 😇

22 hours ago, Dzoni_m said:

Pa nije cimao. O tome se i radi. Pokusavas da se namestis za ulazak. Pogledaj slow motion odnapred pa odpozadi. Spreda se ne vidi ali se odpozadi vidi kako obojica odlaze polako ka sredini. U onom momentu kad je trbao da vec bude ispred Lekler ostaje na sredini.

Ja samo kazem da su obojica krivi. Nema krivice 100% ni na jednom. I opet freak je situacija, nisu se ne udarili vec su jedan drugom skinuli gumu sa felne. 1000 puta smo videlo da se ovakvi kontakti zavrse bez ikakvih posledica pa jedva se i vide na snimku. Ovoga puta, bad luck.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Evo, pa gledaj. Leclerc je vozio pravo, Vettel prerano hteo pred njega.

Edited by staneC
  • Like 1

6 hours ago, Hertzog said:

Sta je vettel rekao kod sudara, brbljao je nesto na nemackom, ima li neko da prevede

Mein Got, muss das sein?

Bože, mora li ovo da bude?

So ein ******* aber auch.

U slobodnom prevodu možeš da ubaciš umesto ******* šta izabereš, qrton, kurvin sin itd.

PS - nisam čuo šta kaže, pipnuli su zvezdice.

• Like 1