Vesti

Borko

On i Ronnie Peterson su bili moji prvi ljubimci u F1, pravi superstarovi... Gledao sam ga kako gori i nisam mogao da zaspim danima posle toga... Dve godine kasnije Ronnie je poginuo. Danas je otišao i moj drugi heroj iz detinjstva.
Rest in peace Niki.

Sent from my SM-N950F using...

Nisam pratilac automoto sportova, pa se ne razumem previse u to sta je Niki uradio u svojoj karijeri, ali prema njemu imam ogroman respekt zbog pritiska koji je izvrsio na Boeing pre 28 godina i tako sigurno spasao zivote stotinama ljudi. Prilicno me sokirala ova vest.

RIP Niki.

Steta... iako odavno penzioner, bio je jedan od retkih koji je uspevao da razume i modernu formulu 1 i kaze svasta pametno (sto je zaista retko kod F1 penzionera, kao da ostanu zarobljeni u svom vremenu). Ali to je Niki, takav je oduvek bio i zato je i uspeo ne samo u F1 vec i van nje. 

Neka mu je vecna slava!

More of Ferrari’s rivals speak out against their F1 rules veto

2019 F1 season

23rd May 2019, 13:12

Keith Collantine and Dieter Rencken

Several of Ferrari’s rivals have said the team should lose its power to veto changes to the Formula 1 rules it does not approve of.

Ferrari team principal Mattia Binotto defended the team’s controversial veto power, saying it serves to “protect” all the teams.

However Red Bull team principal Christian Horner was among those sceptical of Binotto’s claim. Horner described the veto as “outdated” when asked about it by RaceFans in today’s FIA press conference.

“You can say ‘OK, it’s a safety net for them representing the teams’. But ultimately they’re representing Ferrari. So probably if we’re going for a clean sheet of paper it would make sense for it not to be there and [have] the same rules for everyone.”

Mclaren Racing CEO Zak Brown jokingly said it was “very kind of him to offer to represent the teams’ interests.”

“But I think we all have varying interests. Formula 1 themselves want to do what’s in the best of interest in the sport which I think is ultimately in the best interest of all of us and so we’re best having our own individual negotiations when and if that is appropriate.”

“Ferrari bring a tremendous amount to the sport and that can be recognised in other ways,” Brown added.

Williams deputy team principal Claire Williams said the sport needs to be less beholden to the interests of all teams including Ferrari.

“I have a problem in our sport anyway: I think it’s far too democratic. I’ve been quite open about that. I feel that F1 and FIA should take more ownership of the regulations. We run it too much in a collegiate way which is detrimental when we all have our own agendas.

“We need to be looking at this sport and its sustainability into the future and protecting it and protecting the true DNA of that. Doing that by committee can be very difficult. I really don’t feel that one team should have a right of veto. That makes no sense to me at all.”

1017518046-lat-20190523-_ony1755-1.jpg

Sebastian Vettel says he chose his Niki Lauda tribute helmet design at the Monaco Grand Prix to give the Austrian some more laps around the historic circuit.

Three-time Formula 1 world champion Lauda passed away on Monday at the age of 70, following a number of health problems over the past year. Lauda won two of his three titles with Ferrari, and Vettel took part in Thursday’s practice sessions running his iconic red helmet design, which the German says is based on the one he wore in his final season with the Scuderia in 1977.

“Obviously it’s not my design!” Vettel said when complimented on the helmet. “It’s to give tribute to Niki. It goes without saying that I would have preferred to have done something different here, but I think given the circumstances and his passing it felt like a good thing and nice thing to do.

“I think it actually looks quite cool — it’s based on his last Ferrari design. Maybe it’s nice to take him around for a couple of final laps around Monaco.”

• Like 2

Kako Sport Klub javlja, Vettel na kraju sezone ide u penziju a ovo su moguce zamene :roflmao:

Mediji navode da je veliko pitanje ko bi zamenio Fetela, a spekuliše se sa imenima Serhija Pereza, Kevina Magnusena, Romaeina Grožana i Valterija Botasa.

Edited by Romantik

Da za sekund uzmemo za ozbiljno ove tvrdnje (a tesko mi je da ih uzmem i toliko za ozbiljno) - od pobrojanih potencijalnih zamena za Fetela po meni Ceko ima najvece sanse. KMag i GRO su obojica suvise "divlji" za Ferarijev ukus (ono, jedan dan mogu cuda da naprave da bi sutradan nicim izazvani napravili sranje), Botas verujem da nije blesav da ide iz Mercedea osim ako ga bas ne oteraju (a koga bi onda oni umesto njega? Okon mi se ne cini kao apgrejd), ostaje samo Ceko koji je vec imao predugovor sa Ferarijem ali nije hteo da saceka (Ceko - ne docek'o) pa otisao u Meklaren onomad.

22 minutes ago, Radoye said:

Da za sekund uzmemo za ozbiljno ove tvrdnje (a tesko mi je da ih uzmem i toliko za ozbiljno) - od pobrojanih potencijalnih zamena za Fetela po meni Ceko ima najvece sanse. KMag i GRO su obojica suvise "divlji" za Ferarijev ukus (ono, jedan dan mogu cuda da naprave da bi sutradan nicim izazvani napravili sranje), Botas verujem da nije blesav da ide iz Mercedea osim ako ga bas ne oteraju (a koga bi onda oni umesto njega? Okon mi se ne cini kao apgrejd), ostaje samo Ceko koji je vec imao predugovor sa Ferarijem ali nije hteo da saceka (Ceko - ne docek'o) pa otisao u Meklaren onomad.

Kad se već špekuliše, a mislim da sam to i postovao, Danny Ric je opcija, imho.

• Like 1

Jesus. Ako je Saward izvor, možda tu i ima nečega, ali ne želim da verujem u to.

Pre svega zbog Vetela, jer mislim da ako se sada povuče da bi to bilo loše ne samo zbog njega nego i za sport.

Za njega bi bilo loše jer bi ga do kraja večnosti svrstavali u grupu vozača koji su ostvarili svoje rezultate samo kao posledicu superiornosti bolida.

Msm, Baton je flagrantan primer odličnog vozača koji je titulu uzeo na premoćan auto i toeto.

Vetel nikako nije takav vozač, već mnogo mnogo bolji. I treba mu ta titula van RB da bi zauzeo mesto u istoriji F1, her jedan "Alonso" je sasvim dovoljan...

A ako će Grožan da bude u Ferariju, krajnje je vreme da šaljem CV u Maranelo...

• Like 1

31 minutes ago, alberto.ascari said:

Kad se već špekuliše, a mislim da sam to i postovao, Danny Ric je opcija, imho.

Definitivno, RIC je ozbiljniji vozac od svih pobrojanih. Pitanje je jedino status ugovora.

16 minutes ago, DASUBO said:

A ako će Grožan da bude u Ferariju, krajnje je vreme da šaljem CV u Maranelo...

😂😂😂

Idi u qratz kume, kad se nisam udavio od smeha!!!

Ozbiljno mislim da je RIC opcija, dobar text, pogledajte ovde, otvorio sam mu podforum. Samo mora brzo u tim, što pre.

A za Vettela se slažem, ali letos neće uzeti titulu, ne mogu da zamislim šta može Božana kapitalno da zayebe dogodine, a 2021. je daleko + nova pravila.