VN Italije 2021-Monca

Romantik

FP2:

E-_-3UGWYAQfrZ5.jpg

Toto Wolff admits it is likely Mercedes will swap its drivers if the chance arises in the Sprint at the Italian Grand Prix, with Valtteri Bottas starting first but with a penalty.

When it was put to Wolff that he would swap the drivers if Bottas was leading and there was a comfortable gap to Verstappen, he echoed the question as he replied: “Presumably, yeah.”

“It’s difficult generally when you have to call team orders, because all of us are racers and we don’t want to see that,” Wolff told Sky Sports. “Everybody here should be where he is on merit. But in any case, Valtteri is going all the way to the back on Sunday. So we need to see how the start pans out because there is not too much to discuss – just be careful in the first corner, and then we’ll see where they are.”

Kao sto rekoh, Botasov posao danas je da maksimizuje Hamiltonovu prednost nad Maksom, kako god...

Sokantno los start Hamiltona i sve planirane taktike i formacijske voznje kroz prvu sikanu padose u vodu. Maks pametno nije pokusavao da rizikuje i pretice Botasa koji se svakako sklanja na zacelje, jedan bod nije vredan rizika da ga opet izbace sa staze kada je sutra u igri 25.

Meklareni startuju drugi i treci, ako uspemo da na'vatamo Maksa na buku u prvoj krivini kao Hamiltona danas mozda sutra i bude trka jer u protivnom Maks pravi laganih 10-15 sekundi do kraja trke u odnosu na drugoplasiranog ko god da je.

RBR se onomad toliko bunio za lobiranje stjuarda preko radija kad je to Mercedes radio a danas kad su oni pod istragom rade to isto. Licimuri i demoni.

Just now, Downforce said:

Kako se ova sezona razvija, na kraju ce sudar izmedju njih dvojice resiti sampionat.

...što je nedostojno vozačkog umeća obojice.

Ja volim F1 zbog milion razloga, a jedan od njih je recimo bravura Alonsa u Mađarskoj ove godine.

Siledžije, udaranje u točkove, cik cak vožnja to nije za ovu kategoriju.

Ovaj Masi je potpuni idiot. Kazna za Đovinacija zbog nebzbednog vraćanja na stazu i to pod VSC, a čoveka udario Sainc na pravdi Boga.

Kakvi idioti...