Izvan i iza turnira

wwww

Na bet 365 kvota na Nadala pre rimske "povrede" bila 2.3. Sad je 3.2. Cak i bukiji nasedaju na performans teniskog Lorensa Olivijea evo drugi Slem zaredom.

Secam se da je u decembru nakon Mubadale, gde je lik igrao kao zombi, pa onda shepao nakon turnira, pa izjavio kao da nije siguran da ce uopste putovati za Melburn, pa objavio nakon dva dana da je i pozitivan na Kovid, nakon svega toga, kvota na Nadala pala na 13. Naravno lik je porobio na AO-u.

Kažu da je imao i silnih zdravstvenih problema protiv Šapovalova u polufinalu

Bold:lol_2::thumbsup:

33 minutes ago, Elias said:

Na bet 365 kvota na Nadala pre rimske "povrede" bila 2.3. Sad je 3.2. Cak i bukiji nasedaju na performans teniskog Lorensa Olivijea evo drugi Slem zaredom.

Secam se da je u decembru nakon Mubadale, gde je lik igrao kao zombi, pa onda shepao nakon turnira, pa izjavio kao da nije siguran da ce uopste putovati za Melburn, pa objavio nakon dva dana da je i pozitivan na Kovid, nakon svega toga, kvota na Nadala pala na 13. Naravno lik je porobio na AO-u.

On 5/15/2022 at 8:48 PM, alcesta said:

Je li ikad bio toliki favorit teniser koji još nema nijedan slem na svom kontu?

Coria je bio veeeliki favorit po kladionicama one godine kad je izgubio finale od Gaudia, ali se ne secam da li je to bilo manje od ovog na Alkaraza.

• Thanks 1

11 hours ago, Romantik said:

Coria je bio veeeliki favorit po kladionicama one godine kad je izgubio finale od Gaudia, ali se ne secam da li je to bilo manje od ovog na Alkaraza.

da, Ferero se povredio te godine i argentinac je preuzeo ulogu favorita na RG
evo kvota po sezonama u to vreme

French Open - outright winner odds
2004. Coria 4,00
2005. Federer 3,25
2006. Nadal 1,90

On 5/17/2022 at 8:07 AM, delgado said:

@Darth Steva  :23: Koliko ih boli, a proslo vec pola godine... 

Mene boli i boleće jer nisu ni igrali...Ali više boli vas a prošla je cela godina-razumem i to, Novak mu je dao uslovni krompir-6 gemova zaredom mu je uzeo u trećem :classic_biggrin:

Što se tiče ove godine, mislim da osvajač dolazi iz NRC grupe-mislim da će Medi baš kilavo ići, Saši isto, mooooožda Cici nešto nabode, ali ne verujem...

Tipujem na Rafu, pošto će mu verovatno izrasti i treća noga...:lol_2:  E onda će se Steva javiti....

Siner potpisao desetogodisnji ugovor sa "Najkijem" vredan 150 miliona evra,po pisanju Gazzette

Sinner paperone, la Nike lo blinda: i dettagli del contratto da 150 milioni

https://www.gazzetta.it/Tennis/19-05-2022/sinner-contratto-nike-150-milioni-10-anni-440566421943_preview.shtml?reason=unauthenticated&origin=http%3A%2F%2Fwww.gazzetta.it%2FTennis%2F19-05-2022%2Fsinner-contratto-nike-150-milioni-10-anni-440566421943.shtml

Jannik Schneider

May 22

Wrote about next superstar who has all tennisabilities and is scary physical With 6 tests at events + 0! tests in practice he was the least doping tested top 10 player by ITF 2021 ITF admitted Alcaraz was only added to the Testing Pool on 1 Jan 22

https://t.co/Rps9RRuMrt

That means that until this year Alcaraz had not the same duties like all the top pros and authorities only started (hopefully) this year to collect blood samples for the established biological bloodpassport in tennis to fight vs blood and epo doping.

Worth a note: Spanish doping agency authorities saw no need to answer an official media inquiry to secure their athlete. No answers if and if yes how often the spaniards met Alcaraz in practice at Ferreros's academy in Alicante or at his home in 2021 in addition to the ITF 3/

The problem experts see with young players climbing up ranking so quickly like Alcaraz or other players that live/train in places with a weaker established doping agency are simply not tested enough without notice. Çlean players and potentialdopers are on their own until events4/

Autorithies simply need to do more to protect players like Alcaraz that play so good so early. Test more, be transparent. Give everyone involved and the public a better feeling. But I feel this topic needs to be adressed for everyone in this physical Sport 5/

You have to play good tennis to be good, yes. But if you know that you be alone in practice without (blood)tests you could take drugs and epo and blood and practice more and harder - especially in the offseason. You simply need to pay a good doctor that tells you when to do wha

And then you are prepared for the tournaments testing. I mean everyone knows at tournaments there are tests. Someone who gets tested positive at tournaments is a stupid or b has not enough money to pay good doctors. Alcaraz testing figures are only one example of many. The end

• Tuzno 1
  • WOW 1

bila je neka lista na kraju prosle godine koliko je ko puta testiran na turnirima a koliko van turnira. Nadal je imao najmanji broj testiranja, ako se ne varam samo 2 testa kad se nije takmicio, a on je od jula prosle godine bio kod kuce. Znaci, mogao je da se pumpa kojim god je hteo sredstvima za "regeneraciju", ako spanska antidoping agencija ne praktikuje da testira svoje sportiste, a i to kad radi onda najavi, onda nije ni cudo sto se Rafica tako magicno oporavlja od naprsnuca rebara, bolova u stopalu i slicnih "povredica". Delpo nije uspeo da se oporavi, Tim i dalje ima problema, samo Raficini lekari su cudotvorci.

A bas me zanima da li je i sad dobio ono terapeutsko izuzece (kao prethodnih godina kad je odsustvovao zbog povreda) i cime se sve spricao prethodne sedmice (pa kako to utice na performans).

• WOW 1

malo podsecanje (2011) :

https://www.theguardian.com/sport/2011/oct/13/rafael-nadal-uk-tax-queens

Rafael Nadal says UK tax demands put him off appearing at Queen's

Nadal explains decision to pull out of Aegon Championships
'In the UK you have a big regime for tax ... this is very difficult'

The world No2, Rafael Nadal, will not play at next year's Aegon Championships at Queen's Club, his traditional warm-up event before Wimbledon, due to the UK's tax demands.

Nadal, who won the tournament in 2008, will instead compete in the Gerry Weber Open at Halle in Germany, where he will receive a reported £750,000. However, he insisted that the appearance fee was not behind his decision, which was instead forced by British tax laws, which oblige foreign athletes to pay tax on their worldwide endorsements.

Nadal told the Times: "I like to play in all the tournaments where they really want me. It is good for tennis. There is a big change in Halle, they have wanted me to be there for the last few years but I really wanted to play in Queen's.

"The truth is, in the UK you have a big regime for tax, it's not about the money for playing. They [HMRC] take from the sponsors, from Babolat, from Nike and from my watches. This is very difficult. I am playing in the UK and losing money. I did a lot more for the last four years, but it is more and more difficult to play in the UK."

• Ha-ha 1