[USA] SJEDINJENE AMERIČKE DRŽAVE - unutrašnja politika i uticaj na svetska kretanja

McCarthy

Apsolutno si u pravu, oni taj termin koriste u onom smislu u kojem je koriscen u sovjetksom lageru - da referise na SVE protivnike tog zlocinackog sistema, vodje i partije***. Pa zvanicno ime Berlinskog zida, univerzalnog simbola komunisticke represije, je bilo, gle cuda, Antifasisticki Bedem (Antifaschistischer Schutzwall), sa zvanicnom funkcijom da stiti "narod" od "fasistickih elemenata" koji hoce da mu smrse konce i sprece ga da ostvari socijalisticki raj. Repove toga smo mi u Srbiji imali tokom 90ih kada su svi neprijatelji Dedinjskog Kana proglasavani "fasistima", ostatke imamo u danasnjoj Rusiji (a bogami i u Srbiji) gde mediji redovno simpatizere opozicije ili ukrajinsku vladu i drzavu zovu "fasistima" itd...

Zato ja uvek insistiram da se toj reci vrati ozbiljnost i izvorno znacenje. U tom smislu je organizacije Antifa i ideoloski i metodoloski nesto sto je u Sjedinjenim Drzavama najblize izvornom fasizmu, italijanskom NFP-u i njihovim ulicnim batinasima u crnim kosuljama...

*** tu je posebna ironija da je u jednom istorijskom periodu (od 1939-1941) termin "fasista" u SSSR-u oznacavao sve politicke pokrete i sisteme na svetu - izuzev PRAVIH italijanskih fasista i nemackih nacista sa kojima su sovjeti tada bili u koaliciji :ajme:

Apsolutno. Batinanje fasista, rasista i ostalih gmizavaca sa dna kace.
  • Like 1

Koga bude interesovalo neka gugluje. Izuzetno je korisno. Meni na vise nacina.

«Libertarians have more in common with the alt-right than they want you to think

By John Ganz September 19, 2017 at 12:00 PM CET Former congressman Ron Paul has a checkered past with racial rhetoric. So do many libertarians.  (Marilyn Newton/Reno Gazette-Journal/AP)

Izvor: The Washington Post

Edited by Plavi Golub

Provalili u King of Prussia Mall, protest my a... Mall je oko 20 milja udaljen od Phillija - znaci nema nista da se protestuje, sve komercijalne prodavnice u okolini.

U Juznom Filiju ljudi se organizovali sa policijom i izasli da brane svoje prodavnice. U jednom delu kad su popljackali zapalili nekoliko prodavnica.....

A izmedju ostalog iz nekih gradova dolaze izvestaji da Nacionalnoj gardi nije bilo ni dozvoljeno da deluju dok nije dosta unisteno.

I da, ljudi su poceli da ciste oruzje...

• Like 1

35 minutes ago, Angelia said:

Provalili u King of Prussia Mall, protest my a... Mall je oko 20 milja udaljen od Phillija - znaci nema nista da se protestuje, sve komercijalne prodavnice u okolini.

U Juznom Filiju ljudi se organizovali sa policijom i izasli da brane svoje prodavnice. U jednom delu kad su popljackali zapalili nekoliko prodavnica.....

A izmedju ostalog iz nekih gradova dolaze izvestaji da Nacionalnoj gardi nije bilo ni dozvoljeno da deluju dok nije dosta unisteno.

I da, ljudi su poceli da ciste oruzje...

To su scene vec par dana. Fascinatno kada se posmatra iz daljine. Vlasnik firme se dere masi da izadju iz prodavnice .

2 hours ago, Plavi Golub said:

«Libertarians have more in common with the alt-right than they want you to think

By John Ganz September 19, 2017 at 12:00 PM CET Former congressman Ron Paul has a checkered past with racial rhetoric. So do many libertarians.  (Marilyn Newton/Reno Gazette-Journal/AP)

After the alt-right march on Charlottesville last month, Matt Lewis, writing at the Daily Beast, pointed out the existence of an apparent “libertarian to alt-right pipeline,” an ideological trajectory through which those who begin life as ordinary, freedom-loving libertarians wind up more aligned with the torch-wielding demonstrators. Members of the non-mainstream right were quick to distance themselves from the alt-right, which is a small, far-right movement that seeks a whites-only state. Taylor Millard, writing on Hot Air, heaped abuse on the alt-right, calling them “grifters” and “fakers,” and calling on his fellow conservatives and libertarians to decisively “purge” the alt-right from their ranks. Nick Gillespie, an editor at the libertarian magazine Reason, denied that there is any “pipeline” between libertarianism and the alt-right, arguing that real, liberty-loving libertarians reject the collectivism and authoritarianism of the alt-right. Michael Brendan Dougherty, writing in the National Review, similarly asserted that there’s not much to the whole idea of a “libertarian-to-fascist” pipeline, that fringes will be fringe, and that “kooks” will always congregate there. It’s probably true that some of the overlap between libertarians and alt-righters can be explained by their companionship as members of the political fringe. But it’s not purely accidental, either. Historically, prominent libertarian thinkers have made the decision to cultivate ties with the nationalist far right, and have viewed racial demagoguery both as an efficacious political tool and an intellectually defensible position. The libertarian-to-fascist pipeline may have been forged partially by coincidence, but it was also crafted and maintained.

In the early 1980s, economist Murray Rothbard left the libertarian Cato Institute, which he had helped found. Rothbard’s impatience with respectability politics and the moderate tone enforced by the Kochs on their organization (including Reason magazine) led to his departure. He made common cause with another dissident libertarian named Lew Rockwell, founder of the Mises Institute, a home for a more hardcore brand of thought than was permitted at Cato. A self-confessed admirer of Joseph McCarthy’s political tactics, Rothbard wanted to put some emotional meat on the spare, abstract bones of libertarian economics. Rockwell, who shared Rothbard’s strategy, penned a series of virulently racist, homophobic and anti-Semitic newsletters on behalf of Ron Paul, in hopes of crafting a viscerally appealing emotional aura around libertarianism.  “We are constantly told that it is evil to be afraid of black men, it is hardly irrational,” one missive went. “I think we can safely assume that 95 percent of the black males in [Washington] are semi-criminal or entirely criminal,” said another. With these themes, Rothbard and Rockwell brought sensation and visceral feeling to a libertarianism that had otherwise been a matrix of lofty abstractions. The fullest articulation of Rothbard’s strategy — and a piece of political cynicism for the ages — appeared in his 1992 essay “Right Wing Populism,” an apologia for former Ku Klux Klan grandee David Duke’s failed presidential run. Rothbard found much to like in Duke’s positions: “lower taxes, dismantling the bureaucracy, slashing the welfare system, attacking affirmative action and racial set-asides, calling for equal rights for all Americans, including whites: What’s wrong with any of that?”

Rothbard went on to argue that the mainstream libertarian project of trying to convince “intellectual elites” by spreading “correct ideas” through institutions such as Cato and Reason had failed. Libertarian intellectuals were, after all, part of a corrupt and feckless ruling class, so they had an invested self-interest in perpetuating their situation. The elites had to be overthrown.

Rothbard’s eight-point program for toppling these elites included a call to “abolish affirmative action, set aside racial quotas, etc., and point out that the root of such quotas is the entire ‘civil rights’ structure, which tramples on the property rights of every American.” Also in his program was a call for economic nationalism, under the ominous heading “America First.” Perhaps it’s not fair to lay blame for Rothbard the heretic at the feet of the mainline libertarian church, which attempted to purge him. But even putting Rothbard aside, his views were too widely shared to be dismissed as a fluke. Rothbard’s disciple Hans-Hermann Hoppe has kept alive his master’s dialogue to this day: His Property and Freedom Society’s yearly symposiums have hosted talks by Richard Spencer, Jared Taylor and Peter Brimelow, founder of VDARE,  the anti-immigration site that also counts Hoppe as a contributor. Hoppe’s book “Democracy: The God that Failed” cites specious scholarship on the IQ differences inherent in race to support his arguments, presents an “anarcho-capitalist” defense of segregation as the prerogative of property owners, and is so unabashedly anti-egalitarian he doubts the basic humanity of people who don’t fit into his ideological schema. A characteristic passage goes: “A member of the human race who is completely incapable of understanding the higher productivity of labor performed under a division of labor based on private property is not properly speaking a person, but falls instead in the same moral category as an animal — of either the harmless sort (to be domesticated and employed as a producer or consumer good, or to be enjoyed as a “free good”) or the wild and dangerous one (to be fought as a pest).”

How did Rothbard, Hoppe and others end up keeping company with the likes of Spencer, Taylor and Brimelow? The problem is that libertarian principles, which revolve the abstract notion of self-interest, are really not principles at all; they have no content and allow anything to be attached to them. Abstract self-interest alone can provide no instructive rule of thought and can disqualify no particular course of action, because each person is free to concoct what is in their best interest, and because “aggression” can be and has been defined in a variety of spurious ways. It was the very bareness of the idea of self-interest and liberty as such that allowed Chris Cantwell, the weeping neo-Nazi made infamous in Vice’s coverage of Charlottesville (and avid reader of Hoppe and Rothbard) to make conceptual space for racism: “People should be free to exercise complete control over their own person and property. If blacks are committing crimes, or Jews are spreading communism, discriminating against them is the right of any property owner.” It’s a quick step from here to full-on white nationalism, which interprets history and politics as the story of different races pursuing their collective self-interest. It shouldn’t come as a great surprise that enshrining self-interest as the core of morality would lead to a cynical worldview that takes all action to be struggle or manipulation. The “liberty” of libertarianism is merely negative; and a mind guided with the mere concept of its own interest can be led to anything or to nothing. For this reason, the intellectual wasteland of libertarianism continues to provide a safe space for fascists: It simply has philosophical room for them, and no particular injunctions to turn them away.»

Izvor: The Washington Post

Washingtonpost.com Copyright Notice

European Parliament approves new copyright rules for the internet

Edited by Cyber
  • Like 1

23 minutes ago, LayupFromTheMidget said:

To su scene vec par dana. Fascinatno kada se posmatra iz daljine. Vlasnik firme se dere masi da izadju iz prodavnice .

Dere se zato sto je naoruzan, taj covek je izuzetno smiren i razuman. Svaka mu cast. Ali nisu svi takvi, neki ce prvo pucati sacmarom.

To sto se nisu branili toliko za ovih par dana je sto su pokusavali da odluce da li je protest ili pljacka....sad je svima jasno sta je.

Edited by Angelia
  • Like 1

18 minutes ago, Plavi Golub said:

Hvala na upozorenju. 👍

Pomislila sam na to, no steta da malo raznovrsnijeg pogleda ne dodje do ljudi, a ne samo preradjenih po potrebi na jedan nacin.

You may create Web links to any URL on WashingtonPost.com, including articles.

Samo dodaj direktan link. Mora se staviti origanalni izvor i to je to. 

2 minutes ago, Baby said:

You may create Web links to any URL on WashingtonPost.com, including articles.

Samo dodaj direktan link. Mora se staviti origanalni izvor i to je to. 

Neka koga interesuje taj ce pronaci, a koga ne interesuje znaci da mu ni ne treba. Zanimljiv dogadjaj btw. 

Gugl je vas drug. WaPo

In Trump’s campaign against antifa, observers see an attempt to distract from protesters’ genuine outrage

By 

Matt Zapotosky, 

Robert Klemko and 

Jacqueline Alemany 

June 1, 2020 at 1:55 a.m. GMT+2

Isti izvor: Stephen Bannon u Jevropi

ROME — Stephen K. Bannon had plans to train the next generation of nationalists and right-wing culture warriors at a medieval monastery in the mountains outside Rome.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Movement_(populist_group)

In July 2018, Bannon and other former and current staff of Donald Trump met with the Prime Minister of Republika Srpska, Željka Cvijanović, in Washington, D.C., attempting to expand influence in the Balkans.[11][12]

https://www.sv.uio.no/c-rex/english/news-and-events/right-now/2018/steve-bannon.html

Izvor:WaPo

Minnesota and Michigan show that we are living in a Hobbesian state of nature

American insurgents show how we now defer to people who oppose the main functions of government.

By Linda Hirshman 

May 30, 2020 at 12:00 p.m. GMT+2

Edited by Plavi Golub
Prebacivanje dozvoljenog iz postova sa cpr issue

2 hours ago, Klotzen said:

Ja tek danas saznao da su onog čovek hapsili zbog sumnje da je koristio falsifikovanu novčanicu od 20$. No comment

Smejem se tvom zakljucku, ne tome sto se desilo.

https://www.theguardian.com/us-news/2020/may/14/breonna-taylor-louisville-police-shooting-kentucky

Promasili kucu, osumnjiceni vec bio uhapsen, nisu ni kucali, ni dali upozorenje, nego uleteli i izresetali ovu devojku. Milion ovakvih primera. 

13 hours ago, Sprivel said:

“Postoji veliki deficit realnog rasizma”. Dalje nisam citao.

Vec ti je receno, bas zbog ovog pristupa tesko da ces u bliskoj buducnosti napisati ista ozbiljno na neku ozbiljnu temu.

• Like 2
  • Thanks 1

5-20 godina zatvora i ode advokatska karijera:

The two attorneys busted for throwing a Molotov cocktail through a police car window during protests in Brooklyn early Saturday were trying to pass out the incendiary devices to demonstrators in the crowd, federal authorities said Monday.

https://nypost.com/2020/06/01/molotov-cocktail-tossing-lawyers-tried-to-pass-out-explosives-cops/

Koliko je ovaj covek promasen to je nevidjeno. U DC danas su bile mirne demonstracije oko bele kuce, da bi naterali policiju i nacionanu gardu da gadja gumenim mecima i suzavcima ljude i to sve da bi on otisao(prosao) ispred crkve da se slika sa biblijom i kaze da ce ako se protesti nastave poslati vojsku na ljude. 

• Like 1

11 hours ago, Sprivel said:

Jasno je sve.

Samo kad se desi da strada neko neduzan od strane policajca (ili prekomerna upotreba sile) po pravilu je belac na crnca...u 90% slucajeva odokativno.

Mislim da je vise policajac na siromasnog gradjanina USA.

Postoji veliki problem sa policijom u USA koja je mnogo strozija od one u Evropi. Posumnjao je da vadis pistolj iz dzepa - mrtav si.

Sistemski problem USA je ogromno siromastvo i uslovi u kojima odredjeni ljudi zive - sto te ljude cine podloznijim uticaju kriminala, narkotika, alkohola. Policajci su samo najcesce agresivci koji se i ciljano biraju da budu takvi da bi resavali problem nasilja, delikvencije i kriminala na ulicama.

USA je, jednostavno, preterano desno orijentisano drustvo: "law and order", religija, naglaseni patriotizam, kljuc uspeha je u teskom radu i trudu, vredis onoliko koliko  novca imas, therefore cim si siromasan znaci da ne vredis nista.

Pogresno je govoriti da su rasne podele prevazidjene, a onda insistirati na rasizmu. Policajac nikada ne bi ni mrko pogledao nekog imucnijeg afroamerikanca, ali bi itekako ubio Boga u nekom ludom siromasnom redneku. Naravno da ima i policajaca rasista, ali vecina incidenata i problema sa policijom je posledica drustvenog poretka u USA.

• Like 2

34 minutes ago, goldberg said:

Pogresno je govoriti da su rasne podele prevazidjene, a onda insistirati na rasizmu. Policajac nikada ne bi ni mrko pogledao nekog imucnijeg afroamerikanca, ali bi itekako ubio Boga u nekom ludom siromasnom redneku. Naravno da ima i policajaca rasista, ali vecina incidenata i problema sa policijom je posledica drustvenog poretka u USA.

Ima nesto u tome sto kazes, iako nisam razmisljala prethodno o tome, da postoji razlika izmedju policajaca u odredjenim krajevima.

Tamo gde nema mnogo kriminala oni su odlicna pomoc, vecina mojih iskustava sa policijom ovde je extremno pozitivna.

Kada je klinac trebao da pocne da vozi, odrzala sam mu predavanje - ako ga policija zaustavi, ne pravi se pametnjakovic (moj klinac to obicno jeste), slusas sta se od tebe trazi i to radis. Predpostavi da momci u plavom tog dana nemaju smisao za humor.

Ako smatras da nisu u pravu, to ostavis za sud.

Sve ovde moze da ide na sud. Ako se naravno ne svadjas i pokusavas da "reagujes", onda mozda ne dozivis svoj dan u sudu.

Smatram da je jako lose etiketirati policiju kao rasiste, samo zato sto su u nekom procentu medju njima, neki idioti.

1 hour ago, Kronostime said:

:krstipd4:

Ovako ce to radi, riots ce da se nastave jer lokalne vlasti ne pokusavaju realno da ih zaustave. Tramp ce da bude prisiljen, zbog izbora, da preuzme kontrolu. On ce naravno poslati vojsku ....

Nakon toga lokalna vlast ce ga optuziti za fasizam, preteranu silu, generalno diktaturu.

Znaci Tramp gubi izbore....

1 minute ago, Angelia said:

Ovako ce to radi, riots ce da se nastave jer lokalne vlasti ne pokusavaju realno da ih zaustave. Tramp ce da bude prisiljen, zbog izbora, da preuzme kontrolu. On ce naravno poslati vojsku ....

Nakon toga lokalna vlast ce ga optuziti za fasizam, preteranu silu, generalno diktaturu.

Znaci Tramp gubi izbore....

Sta ako se narod suprotstavi oruzjem?

Dokle ce to ici?

• Like 2

7 minutes ago, Kronostime said:

Sta ako se narod suprotstavi oruzjem?

Dokle ce to ici?

To je delimicno nepoznata teritorija.

Do sad se nije desila, ako odreaguju, onda Tramp dobija izbore za zaustavljanje divljanja, ali mozemo da imamo hiljadu mtrvih. Ljudi koji brane svoje domove mogu da budu jako efikasni. U tom slucaju kad imas push back od obicnih ljudi, a to se vec desava, riots mogu da umru za dan -dva.

Edit: Uglavnom ljudima je vec jasno da ovo nije legitimni protest, vec nesto sto se gura  od raznih organizacija. Ko to gura, ce odluciti Trampov re-izbor.

Edited by Angelia

• Eddard changed the title to [USA] SJEDINJENE AMERIČKE DRŽAVE - unutrašnja politika i uticaj na svetska kretanja
  • Lobotomija locked this topic
  • Lobotomija unlocked this topic